דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה כסף ומה המטרה שלו? 

מאת    [ 15/12/2012 ]

מילים במאמר: 560   [ נצפה 1909 פעמים ]

 

מה זה כסף? ומה זה כסף בשבילכם?

כסף זה אמצעי שבעזרתו אנחנו יכולים לרכוש או לקבל כל מה שאנחנו צריכים על מנת להתקיים, להתפתח, לצמוח, לנהל חיים שאנחנו רוצים לנהל ועוד. זה אומר – מצרכים, אוכל, בית, מכונית, השכלה וידע, טיולים, ועוד.

זה אומר שאם אין לנו כסף בחיים, לא נוכל לקבל את מה שאנחנו רוצים ושואפים לקבל. כסף זה זה אמצעי כדי שנוכל לקבל יותר בחיים ולהיות יותר ליהנות מהשפע הקיים בעולם, כדי שנוכל לחיות את החיים במלואם, בשפע ולא במחסור. חשוב לזכור שכסף זה האמצעי ולא המטרה.

 

זה נכון שכסף לא יביא אותנו לאושר, יש המון דברים בחיים הרבה יותר חשובים מהכסף.

הבריאות הרבה יותר חשובה מכסף, אהבה הרבה יותר חשובה מכסף, אבל האם נוכל להיות בריאים לגמרי אם אין לנו מספיק כסף? האם נוכל לתת את כל האהבה שיש לנו בלב אם אנחנו חיים במחסור?

 

הרי מה זה בריאות? זה לא רק בריאות פיזית, אלא בריאות נפשית, רגשית. כשאין לנו מספיק כסף, אנחנו דואגים כל הזמן איך לסגור חודש, איך לשלם חובות, איך לרכוש את מה שאנחנו רוצים לרכוש ועוד. דאגות אלו כמובן פוגעות בבריאות שלנו. זה נכון לומר שכסף לא יביא לנו אושר ובריאות אבל כשיש לנו שפע של כסף ואנחנו חיים בלי דאגות, זה בהחלט יכול להשפיע לטובה על הבריאות שלנו. להזיק זה בטוח לא יכול להזיק.

 

כנ"ל לגבי האהבה – כשאין לנו מספיק כסף, האם אנחנו יכולים לתת את מלוא האהבה שיש לנו בלב? הרי המוח שלנו מוטרד מדאגות כלכליות מה שגורם הרבה פעמים לרגשות שליליים כגון כעס, עצבים, דיכאון, רגשות אשם ועוד.

 

אין קשר ישיר בין כסף לבין כל הדברים החשובים שאנחנו צריכים בחיים אבל אם יש לנו שפע של כסף, זה רק יכול לתרום לנו ליהנות יותר מהדבריים ולהקרין מעצמנו את הרגשות של אהבה, שמחה, אושר, נתינה ועוד

 

זה אומר שכסף זה דבר נייטרלי, המטרה של הכסף היא להעלות את רמת החיים שלנו, ליצור לנו את אותם חיי השפע שאנחנו שואפים ליצור – לקנות כל מה שאנחנו רוצים, ללמוד מה שאנחנו רוצים, לעשות דברים שאנחנו אוהבים וחולמים, לטייל בעולם כמה שאנחנו רוצים ועוד ועוד.

 

לכן, חשוב מאוד שנדע להגדיר לעצמנו מה זה כסף עבורנו. הרבה פעמים אנחנו שואפים לקבל יותר כסף אבל חוסמים את הזרימה שלו אלינו מגלל אמונות מגבילות שיש לנו במוח, מה שהפנמנו ולמדנו מהסביבה – כגון כסף זה לא דבר טוב, זה מזיק, כסף זה של אנשים רשעים ועוד.  אנחנו באים לעולם של שפע, שאין בו מחסור, יש הכל מהכל. מי שלמעשה יוצר את המחסור זה אנחנו בעצמנו ואת מה האמונות שאנחנו מחזיקים במוח שלנו.

 

במהות שלו אנחנו באים לעולם הזה על מנת להינות מכל השפע הקיים, מגיע לנו לקבל כל מה שאנחנו רוצים לקבל ולהיות את מה שאנחנו רוצים להיות. עלינו רק לקבל את זה כעובדה ולהתחיל לחיות לפיה.

 

אז מהו הצעד הראשון על מנת ליהנות מהשפע הקיים?

 

קודם כל להבין טוב טוב את המטרה של הכסף ומה זה כסף. ממליצה לכם לשאול את עצמכם – מהזה כסף בשבילי? כיצד אני מגדיר זאת? לפי התשובות שתקבלו, תוכלו לגלות אם ישנה אמונה מגבילה שאתם מחזיקים בה ואולי אינכם מודעים לה.

 

במאמר הבא אגע באמונות מגבילות הנפצות בנוגע לכסף, לכן חשוב שתענו על שתי שאלות אלו. אולי תגלו שאתם גם מחזיקים באחת מהאמונות הללו או תגלו אמונה אחרת.

 

 

 

 

דיאנה בן צבי


מורה דרך להגשמה עצמית


http://www.dianabenzvi.com/landing/special-tips-about-money-and-abundanc


בינתיים, אם אתם רוצים לקבל סדרת סרטונים מיוחדת לגמרי בחינם וישירות למייל שצילמתי בכל נושא של כסף, שפע וניהול הכסף, 10 סרטונים סה"כ, מזמינה אתכם להיכנס לדף הבא והסרטון הראשון כבר יגיע אליכם


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב