דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבני חיפוי - קשה לבחור אך מדובר בתוספת משמעותית לעיצוב הבית 

מאת    [ 15/12/2012 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 3010 פעמים ]

כללי
אבני חיפוי ניתן למצוא מסוגים שונים, גדלים שונים, צבעים שונים, טקסטורות שונות, עובי שונה וגוונים שונים. כל אלה הן אפשרויות רבות של אבנים אשר יתאימו בצורה אופטימאלית לשטח החיפוי וכמובן, גם יענו על טעמכם. כאשר תחפשו אבני חיפוי, כדאי שתהיו מודעים לכל החלופות השונות ולא תמצאו את עצמכם מתפשרים על אבנים שאתם לא שלמים איתן. האופציות הרבות והמגוונות מאפשרות להשיג תוצאה מושלמת הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית, גם כאשר מדובר באבנים לצורך חיפוי פנים וגם אם אתם מעוניינים דווקא בחיפוי חוץ.
אז אם אתם מעוניינים לייחד איזשהו חלל או חדר בבית או לתת טאץ' עיצובי קסום למבנה חיצוני – כנראה שהתשובה שלכם היא שימוש באבני חיפוי.  

אבני חיפוי – חיפוי פנים וחיפוי חוץ
אבני חיפוי יכולות לשמש כאמור, הן לחיפוי קירות הבית והן לחיפוי הקירות החיצוניים של המבנה. יש כאלו שעושים אף שימוש באבני חיפוי לצורך חיפוי וריצוף הגינה.
באופן כללי, ישנם הבדלים בין האבנים המשמשים לחיפוי פנים לסוג האבנים המשמשים לחיפוי חוץ וחשוב להיות מודעים להבדלים הללו לצורך קבלת תוצאות יפות ופונקציונאליות.
אם חשקתם ברכישת אבנים לצורך חיפוי חוץ, חשוב שתדעו שלצד האותנטיות והמראה האטרקטיבי שחיפוי זה יוצר, יש לו גם הרבה יתרונות פונקציונאליים כמו רמת הגנה גבוהה מפני מזג האוויר, יכולת ספיגה נמוכה וגם כל נושא התחזוקה של חיפוי אבן שכזה הוא מינימלי ולא דורש עבודה מיוחדת.
לעומת זאת במידה ואתם מחפשים אבנים לצורך חיפוי פנים, חשוב שתהיו מודעים לעיצובים הקסומים והעתיקים אותם יש באפשרותכם ליצור. אבן לחיפוי פנים יוצרת מראה ייחודי ודווקא המראה המיושן הזה, הוא מה שמוסיף המון שיק וקסם לעיצוב הבית. אבני חיפוי רבים מיובאים מאירופה ובהתאם יוצרים מראה עיצובי אירופאי חמים ונעים.

אפשרות נוספת לחיפוש אבני חיפוי, היא לצורך חיפוי הרצפה הן בריצוף פנים והן בריצוף חוץ. חיפוי לרצפה, יכול להעניק לבית טאץ' עיצובי ייחודי ובנוסף, האבנים שומרות על מראן ועיצובן שנים ארוכות (במידה ומתחזקים אותם נכון), כך שתוכלו ליהנות מהמוצר במשך שנים רבות.


אבני חיפוי – עתיק זה הכי חדיש שיש

האדריכלות והעיצוב מושפע משמעותית מטרנדים שהיו בעבר, באבני חיפוי נהגו להשתמש כבר במאה התשע עשרה. רק שהיום עם כל הטכנולוגיות המתקדמות, ניתן לקבל תוצרים הרבה יותר מרשימים ומתאימים לתקופתנו. באמצעות אבני חיפוי ניתן גם ליהנות ממראה עם הרבה אופי וגם להעניק לכל חלל מראה חדשני ואטרקטיבי. אז אם אתם מעוניינים להוסיף טאץ' עיצובי מעניין ועם הרבה אופי, חיפוי אבן ייתן לכם קרוב לוודאי מענה מושלם.

 


אודות


חברת "בריק אנטיק" מייבאת ומשווקת לבנים עתיקות, בריקים ומגוון גדול של אבני חיפוי נוספות מיצרנים רבים באירופה, לצורך חיפוי אבן של קירות חוץ ופנים בבית, בשטחים חיצוניים, בעסק ובכל מקום מתאים. מגוון גדול של בריקים באתרנו המחודש:


http://www.brickantique.com


   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב