דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המהפכה הטכנולוגית- מה כל כך טוב בזה? 

מאת    [ 13/12/2012 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2273 פעמים ]

המהפכה הטכנולוגית- מה כל כך טוב בזה?

אתם יושבים בבית ומתכננים לטוס לחו"ל. בחרתם כבר את היעד ורק המחשבה על החופשה הקרבה מעוררת בכם רגש עז של שמחה. אחרי שהחלטתם לאן אתם רוצים לטוס הגיע הזמן להזמין כרטיס טיסה, להזמין מלון ובעצם לתכנן את כל מסלול הטיול שלכם. איך אתם עושים את זה? נכנסים לאינטרנט (רובכם נכנסים לגוגל) ומחפשים דילים, חברות תעופה, אתרי מלונות ואפילו מידע על אתרים שונים אותם תוכלו לראות באותה מדינה שבחרתם לטוס אליה. איזה כיף זה? איזה קל ופשוט למצוא את כל המידע הזה באינטרנט! אבל מה עשיתם לפני 15 שנה כשלא היה לכם איפה לחפש את כל המידע הנ"ל? הייתם צריכים להתקשר לחברת נסיעות או להגיע פיזית למשרדים שלהם, קראתם ספרים על אתרי תיירות והכול היה הרבה יותר קשה…

המהפכה הטכנולוגית שינתה את חיי כולם והיא מאפשרת לנו למצוא כל מידע שנחפוץ בו בקלות ובמהירות דרך האינטרנט.

מלבד החיפוש באינטרנט , כל דרכי התקשורת בין חברים, בין עסקים ובין לקוחות נהיו הרבה יותר פשוטות והיום יש המון אופציות לתקשורת. אם זה בטלפון, בטלפון הנייד בדוא"ל ואפילו בפייסבוק. הגישה נהייתה נוחה יותר לכולם, דבר שהשפיע לטובה על כל בעלי העסקים למיניהם. כיום, ללקוח קיימת האופציה לבחור בדרך ההתקשרות הנוחה ביותר עבורו עם עסק מסוים, דבר הגורם למספר פניות רב יותר לכל עסק. ומצד העסק כמובן, השירות שניתן ללקוח הוא שירות טוב יותר ומהיר יותר.

גם בתחום העיצוב הגרפי ניתן לראות את ההשפעה הרבה של המהפכה הטכנולוגית.

היום כל מעצב גרפי יכול להציג את תיק העבודות שלו באתר אינטרנט, בעמוד העסקי בפייסבוק ובכל דרך דיגיטלית אחרת בחינם, ובכך הוא מאפשר ללקוחות פוטנציאליים לראות את עבודותיו וליצור עמו קשר בקלות רבה. לעומת זאת בעבר היה צורך לתאם פגישה בין לקוח למעצב גרפי ואת תיק העבודות הדיגיטלי החליף תיק עבודות פיזי שרק לאחר פגישה בין הלקוח למעצב ועיון בתיק העבודות היה יכול הלקוח להחליט בעצם אם הוא מתחבר לעיצובים של אותו מעצב או לא. דבר זה מצריך גם מהמעצב וגם מהלקוח זמן יקר והוצאה כספית.

אחרי המהפכה הטכנולוגית ולאחר שלקוח פוטנציאלי רואה את תיק העבודות הדיגיטלי של כמה מעצבים גרפיים, הוא יכול בעצם לבחור עם איזה מעצב גרפי הוא מעוניין לעבוד ובעצם דרך התקשורת בניהם והעברת החומרים הרבה יותר פשוטה. למשל לקוח המעוניין בעיצוב לוגו עבור העסק שלו יכול למלא מסמך אפיון אותו הוא מקבל מהמעצב הגרפי ובו בעצם הוא מאפיין את הלוגו אותו הוא רוצה והוא שולח אותו בחזרה למעצב במייל. לחילופין, הוא יכול  לאפיין את הלוגו שלו בשיחת טלפון עם המעצב הגרפי. לאחר מכן הלקוח מקבל מספר סקיצות בחזרה הבנויות ע"פ מסמך האפיון ששלח למעצב, דרך המייל, ושאר השינויים עד לעיצוב הלוגו המושלם יכולים להיעשות דרך המייל או דרך הטלפון והנוחות פשוט גורמת לעבודה להתבצע מהר יותר ובדיוק רב.

אין ספק שהמהפכה הטכנולוגית השפיעה רבות על כולנו ובכל תחום. ואני, בתור מעצבת גרפית, רואה עד כמה הושפענו לטובה מהמהפכה הטכנולוגית וכמה זה קל ופשוט היום הן למעצבים הגרפיים והן ללקוחות לקבל את הדברים שאנחנו רוצים בקלות ובמהירות ללא צורך בהוצאות כספיות ובלי בזבוז של זמן.

יחי המהפכה הטכנולוגית!

MorDesigns | 054-9755050 | www.mordesigns.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב