דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירוח ואחסון אתרים באינטרנט 

מאת    [ 13/12/2012 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 2088 פעמים ]

אחסון אתרים היינו שירות המסופק על ידי חברות אירוח ואחסון אתרים הבא לאחסן את תוכן דף האינטנרט, שרות זה כולל אחסון קבצי תמונות, וידאו וdata על גבי שרתים חזקים אשר יושבים בחוות שרתים מרוחקת.
לרוב חברות האחסון מוכרות את שרותי אחסון האתרים באמצעות חבילות אירוח ואחסון בעלות תוכן שירותי שונה זו מזו.
בין סוגי התוכן המוצע על ידי חבילות האחסון ניתן למצוא; נפח אחסון, רוחב פס, על איזה סוג מערכת הפעלה השרת נתמך Windows/Linux, תמיכה בשפות תכנות PHP/ASP, מערכות אבטחה ומערכות לסליקת כרטיסי אשראי על מנת ולבצע העברה כספית, יתר על כך, חברות אחסון אתרים מסויימות אף יציעו לבנות חבילת אחסון מותאמת אישית לצורכי האתר והלקוח במידה והלקוח לא מצא חבילה המתאימה לו.

כאשר אנו מחפשים שרות אירוח ואחסון אתרים באינטרנט באמצעות מנוע החיפוש, ייפתחו בפנינו עשרות תוצאות של חברות שונות המציעות חבילות אחסון שונות כחלק מהשרות הניתן. נוח להגדיר חבילות אחסון על-פי שלוש קטגוריות;

חבילות אחסון בסיסיות
חבילות אחסון בסיסיות המוצעות כחלק משרות אחסון מופנות בדרך כלל לבעלי אתרים בסייסיים וכוללות תוכן מינימלי ומוגבל אך המחירים נמוכים בהתאם.
חבילות אחסון אלו היינן החבילות הנרכשות הכי הרבה בקרב בעלי אתרים מאחר ורוב האתרים לא דורשים הגדרות אחסון משודרגות.

חבילות אחסון מתקדמות
חבילות אחסון אלו מוצעות כחלק משרות אחסוני המותאם לבעלי עסקים בינוניים וחברות הדורשות תוכן מתקדם יותר, נפח האחסון והתעבורה החודשית יגדל בהתאם ואף לפעמים חברות יציעו מספר כתובות דואר אלקטרוני.

חבילות אחסון מקצועיות
חבילות אלו היינן החבילות המתקדמות ביותר המוצעות כחלק משרות אירוח ואחסון אתרים והן מתאימות לחברות ובעלי עסקים גדולים, חבילות הנ"ל יכללו לרוב נתוני אחסון גבוהים במיוחד ולפעמים אף יוצעו בללא הגבלה על מנת ולספק לאתר האינטרנט את הדרישות המקסימליות הנחוצות לו.

השרות מבוצע על ידי השכרת השרת והתשלום היינו אחת לחודש בהתאם לסוג החבילה
כמו-כן, חברות מסויימות מציעות שרותים נוספים חינמיים ומשתלמים ללקוחות המתחייבים לשרות אחסון לשנה או תקופה ארוכה יותר, כמו למשל; דומיין לבחירה מתנה ועוד.

אחסון אתרים מתאפיין על פי סוגיו השונים;

אחסון אתרים חינמי
לפני הכל, אציין כי שירות אחסון חינמי לא מומלץ לאתרים רציניים אלא אם זהו אתר אשר לא אכפת לכם כי איכותו תרד, ולמה זה? אחסון אתרים חינמי לא נקרא כך לשווא, כאשר אתם מאחסנים את האתר שלכם ללא כל תשלום , חברת האחסון חייבת איכשהו להתפרנס ,אז היא תפרסם פרסומות ובאנרים באתר שלכם , איכות האתר תרד בהתאם.
בנוסף על כך, שרות אחסון חינמי לא מבטיח אחראיות כלשהי על האתר או תמיכה טכנית מסביב לשעון, אם החברה יום אחד תחליט לפרוש רגל והאתר ייפול אף אחד לא מתחייב להחזיר אותו חזרה, ללא כל גיבוי, וכל תוכן האתר וה Database ילכו לטימיון.
יתר על כך, כאשר מעוניינים לקדם את האתר בגוגל, מנוע החיפוש מייחס פחות חשיבות לאתרים המאוחסנים בשרות חינמי.

אחסון אתרים שיתופי
אחסון אתרים מסוג זה היינו שרות האחסון הנפוץ ביותר, כאשר השרות מספק את הדרישות הבסיסיות שכל אתר אינטרנט צריך וזול במחירו, אחסון שיתופי מאפשר לכמה אתרים לשבת על אותו שרת ולנצל אותם משאבים כגון; תעבורת נתונים, מעבד, זכרון השרת ועוד.
החסרון באחסון שיתופי הוא השיתופיות של כתובת ה-IP וכאשר אתה מנהל מספר אתרים בעצמך תיאלץ לאחסן אותם על גבי שרתים שונים על מנת ומנועי החיפוש לא ייראו שכל אתרי האינטרנט חולקים את אותה כתובת IP.

אחסון אתרים ייעודי
אחסון בשרת ייעודי לרוב מוצע לחברות גדולות מאד בעלי תעבורת גולשים רבה ויש צורך קיים בנפח שטחי אחסון גדולים, כאשר הלקוח משכיר את השרת לעצמו בלבד שלא כמו בשרת שיתופי, כלומר אין חלוקה של משאבי השרת בין אתרים שונים.

 חברות אירוח ואחסון אתרים שונות מציעות שרותי בניית אתרים בנוסף לשרות הקיים

בתודה, אמיל פסחוב  - DigitalST .מרכז שירות לקוחות: 1-800-100-935 |  משרד(פארק המדע): 08-9467417 |  פקס: 08-9315901מרכזיה: 1-599-500-026  | דוא"ל: href="mailto:emil@digitalst.co.il" emil@digitalst.co.il">target="_blank">emil@digitalst.co.il |  כתובתנו באינטרנט: www.digitalst.co.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב