דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חרדות באסטרולוגיה רפואית 

מאת    [ 12/12/2012 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 2074 פעמים ]

חרדות, דכאונות או מצבי רוח בלתי נשלטים

 

יש המכנים חרדות ופחדים כמגיפה של המאה 21, מהסקרים האחרונים 3 מתוך 10 אנשים יחוו אותם או יפגשו אותם במהלך החיים, אנחנו מנוהלים ע"י סוגי פחד שונים, למשל :

פחד ממחסור

פחד מסמכות

פחד מהחדש

פחד מהבלתי ידוע

פחד מביקורת

פחד מלקיחת/נתינת אחריות

הפחד מכישלון/ מהצלחה

ועוד ....

ישנם אלפי פחדים שמקבלים ביטויים שונים ואפילו מסווים את עצמם כהתרגשות או בלבול, אבל בעצם, פחדים באים להצביע או להציע לנו לחפש זווית אחרת לגשת אל דבר מסויים, אותם הרמזים שהגוף משדר, כדי לעורר ולמשוך את תשומת הלב, בכדי שנעצור ונעריך מחדש את המיקום שממנו אנו באים אל הסיטואציה.

כול אדם מכיל בתוכו את 12 המזלות ואת כוכבי הלכת ולכן את הגישה לכול מזל ומזל, לכול אחד יש את המרס שלו ואת הטלה,והעקרב ואת פלוטו, כאשר אדם מכיר את מאגר הכוחות שפעיל בו קל לו להבין מאיפה בתוכו הוא פועל, האם מה שמניע אותו זה המרס הלוחמני שבו או המאזניים שמוכן להילחם על העקרונות שלו, או שמא זה הצד הסטורנאי שמגונן ומודאג מה עלולים לחשוב על מה שהוא חושב או עושה.  

פחדים הם סוגים שונים של היבטים, השקפות, דעות או תפיסות שברוב המקרים כלל אין להם קשר אמיתי למציאות חלקם הסתפחו אלינו מבלי בכלל שנרגיש, אולי בגיל צעיר, אולי בזמן משבר, אולי בתקופה שאנרגטית לא היינו חזקים, ואותו פחד מצליח להזדחל ובלי לשים לב הופך להיות שליט ומנהל של חיינו .

פה נכנסת לתמונה המודעות האנושית., הכוח האמיתי שקיים בכול אחת ואחד מאיתנו, להחליט בשביל עצמנו באיזה אופן ועם איזה פן בנו נפגוש סיטואציה מסויימת, מכיוון שאנו יודעים' שיש בנו חלק שמתקשה עם סיטואציה מסויימת והוא מודע לאיך כדאי לו לגשת אל הדבר, אפילו לומר, "עם זה אני יודע שיש לי קושי להתמודד", אין דבר מעולה מזה !!!

אנחנו לא אמורים להיות איש הברזל וגם לא סופרמן, וזה למרות שאנחנו חושבים שאנחנו כן, אנחנו לא! ואנחנו גם לא אמורים להיות כאלו!!! מכוון שיש בנו ריבוי קולות וגם ריבוי יכולות, הבעיה היא שרובנו לא יודעים על כך מסיבה פשוטה מאוד והיא- שאף פעם אף אחד לא סיפר לנו על זה.  

באסטרולוגיה בריאותית רואים את גוף האדם כתמהיל של השפעות, היבטים וזווית הרמוניות או דיסהרמוניות, ששזורות יחד במכלול אנושי ייחודי, כמטפל ואסטרולוג זה מפתיע כול פעם מחדש לאתר את הגורמים והסיבות לסימפטומים שונים שהיו שם תמיד ולא הבחינו בהם, במרבית המקרים ניתן לאתר את ההיבטים במפה ולהתחקות אחר ההשפעות שלהם.היכן הנקודות הרגישות - אשר בהדרגה הופכות לסימפטומים פיזייים, רגשיים ופסיכולוגיים- לאתר את המקור שלהן ולטפל בהן נקודתית .

הבנת המפה מאפשרת לתעל ולנתב את הכוחות אשר גורמים לתופעה וסימפטום מסויים לחזור ולהופיע. לגלות מה הן הנסיבות ללחצים, רגישויות והשפעות הגורמות לסימפטום לצוץ ולעלות, כאשר מזהים אותו הדרך לריפוי או החלמה כבר ממוקדת וברורה יותר, דרך הטיפול והשיטה משתנה בין מטופל למטופל לפי הצורך אם באימון אישי,  בתהליך מטמורפזה או טיפולים ביו אלקטריים בהילה, דרכם ניתן להביא את כלל הגוף ללהרמוניה וסינכרון של המרכיבים בו או לטפל נקודתית בתסמינים כגון חרדות, כאבים ראומטיים סטרס וכד . להשפיעה על התהליכים בגוף כולו ולעזור להתפתחות והחלמה להתרחש בדרך קלה וטבעית .

 

אמיר לביא מרפא טבעי מומחה לטיפול בהילה מעל 10 שנים, תהליכים טיפוליים ומפות אישיות דרך אסטרולוגיה בריאותית .על דרך הטיפול ניתן לתייעץ בטל 0546.897.167 ובמייל healing7@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב