דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


TCS זכתה בפרס מצוינות ללקוחות SAP 

מאת    [ 12/12/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1700 פעמים ]

TCS, ספקית גלובלית מובילה של שירותי IT, ייעוץ ופתרונות עסקיים, הכריזה כי AGL, אחת מחברות האנרגיה המתחדשת המובילות באוסטרליה, זכתה בשותפות עם TCS בפרס המצוינות של SAP עבור יצירת ערך שוטף במסגרת "פרוייקט ספקטרום", יוזמה מרכזית לשינוי מקיף בתהליכי הבילינג של AGL ובמתן שירותים. TCS  הגלובלית פועלת בישראל באמצעות סניף וצוות מקומי בניהולו של איל מוסקל.

 

AGL בחרה ב- TCS כשותפה ל"פרויקט ספקטרום", מהלך שינוי רחב היקף שהחל בשנת 2010 להטמעת פתרון הבילינג ממוקד התעשייה של SAP. היעד של הפרויקט היה להעביר את כל לקוחות AGL למערכת אחת של SAP. בעוד החברה ביצעה איחוד של 45 מערכות נפרדות לאחת, AGL שיפרה את שלמות הנתונים ויצרה תועלות חדשות לניהול חשבונות ולשירות, תוך הפחתה משמעותית של עלות האחזקה הכוללת ושיפור שירות הלקוחות.

 

פרוייקט ספקטרום הצליח מאוד והתקבל היטב על ידי AGL ו- 20,000 לקוחותיה בתחומי המסחר והתעשייה, המייצגים הכנסות שנתיות של 3 מיליארד דולר עבור AGL. ההטמעה של פתרון ייעודי לתעשייה סייע ל- AGL לבדל את היצע השירותים שלה בשוק האנרגיה התחרותי באוסטרליה.

 

"AGL שמחה לזכות בפרס ההטמעה היוקרתי של SAP", אמר ג'ייסון קלארק, מנהל פרוייקט ספקטרום ב- AGL. "אני גאה לציין כי AGL היא אחת מחברות השירותים הראשונות שאיחדה את כל לקוחות ה- B2C וה- B2B לתוך פלטרפורמת בילינג אחת, וכי התוצאות היו יוצאות מן הכלל והתקבלו היטב בתוך AGL ואצל הלקוחות שלנו"

 

אודות TCS

TCS  (Tata Consultancy Services) היא חברת שירותי IT גלובאלית, הנחשבת לחברת שירותי התוכנה הגדולה בעולם, עם סניפים ביותר מ 55 מדינות, ושווי שוק של כ- 60 מליארד דולר.

בשנת 2011 עמד מחזור המכירות של TCS על כ- 10 מיליארד דולר, עם נאמנות לקוחות שאין לה מתחרים -  98% מהכנסות החברה הם מלקוחות חוזרים, כולל 7 מתוך 10 החברות המובילות בעולם ( GE ,GM, AIG ואחרות). TCS היא היא חלק מתאגיד הענק TATA, שמכירותיו מעל 100 מליארד דולר בשנה.

צמיחתה המהירה של TCS בעולם, בתחומי שירותי IT, פיתוח תוכנה, ייעוץ ופתרונות עסקיים, היא תוצאה של מדיניות ה "Experience Certainty" המונהגת בקבוצה, ומבטיחה שכל הפרוייקטים המבוצעים על ידה מסופקים בתקציב ובזמן, בכל מקום בעולם. TCS  כחברה גלובאלית עושה שימוש במשאביה מן העולם לשם הענקת פתרונות איכותיים במחיר תחרותי גם בישראל! החברה פועלת בישראל באמצעות צוות ישראלי, שמנהל ומפעיל את הצוותים הגלובאלים ועושה זאת בהצלחה יתרה. בין לקוחות TCS  בישראל: בנק לאומי, טבע, צים, כיל ועוד.

 

יניב כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב