דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך עושים פרסומות למים מינרליים? 

מאת    [ 12/12/2012 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2488 פעמים ]

פרסומות למים מינרליים מעידות בצורה הטובה ביותר על היצירתיות, הקריאטיביות והיכולת של אנשי השיווק המודרניים. אם בעבר התמקדו הפרסומות במאפיינים אישיים של הפרזנטור, אשר לרוב היה מפורסם או סלבריטי מקומי, הרי שכיום ניתן למצוא לא מעט פרסומות מים מינרליים המבוססות על המוצר בלבד. במילים אחרות, ישנן עשרות פרסומות שמכילות רק מים. הן אינן משתמשות באפקטים מיוחדים, לא מתוסרטות או דורשות דמויות מצוירות ובעיקר לא נשענות על אלמנטים מסורתיים. פרסומות אלו עבור מים מינרליים שמות במרכז את המוצר, ולא מתביישות במה שיש להן להציע.

האלמנטים המשותפים

בכל הפרסומות היפות ביותר שמכילות רק מים מינרליים ניתן לזהות מספר אלמנטים משותפים. ראשית, יש להראות את הזרימה הטבעית של המים. אנשים אוהבים לדעת מהיכן מגיעים המוצרים שהם צורכים, בין אם מדובר על מוצרי שתייה או מזון. פרסומת איכותית עבור מים מינרליים מתחילה בצילום של המעיין ומראה את המים בצורה הטבעית ביותר שלהם. לאחר מכן מתבצע מעקב אחר הזרימה של המים, בין נחלים, נהרות או ואדיות. היתרון של מים מינרליים הוא לא רק בטעם אלא גם במרכיבים הכימיים. מהסיבה הזו, פרסומות מוצלחות עבור מים מינרליים מדגישות את הטבעיות ואת האותנטיות. בשלב האחרון מופיעה סצנה בה המים נארזים אל תוך הבקבוקים. אמצעים טכנולוגיים מתקדמים הביאו לכך שכיום האריזה נעשית כולה ללא מגע יד אדם. מים מינרליים מגיעים ישר מן הטבע אל המטבח של כל אחד מאיתנו. הפרסומות המרשימות מתעדות ומוכיחות זאת היטב.

דוגמא לפרסומת מוצלחת המכילה רק מים

פרסומת יפה המכילה רק מים הוצגה לא מזמן בקנדה. בפרסומות הזו הראו את התהליך הפנימי שעובר על המים עצמם, ולא הסתפקו רק בצילום מלמעלה של הנוזל. מדובר על פרספקטיבה ייחודית לצפייה באופן בו נוצרים ונאגרים מים במקומות טבעיים. הפרסומת השתמשה במים כמוליך, כאשר הצופה למעשה הצטרף אל תהליך הזרימה. פרסומת זו עבור מים מינרליים ללא ספק הציבה רף חדש עבור תהליכים שיווקיים דומים.

שימוש בגרפיקה

לעיתים גם בפרסומות המוצלחות המכילות רק מים מינרליים יש צורך בשימוש באמצעים גרפיים. אמצעים אלו – כגון טבלאות, אחוזים, נתונים או אפילו קריינות – באים לעזור לצופה להבין את ההבדלים בין מים מינרליים לסוגי מים אחרים. האמצעים אינם באים על חשבון הצילום של המים, אך הם מוסיפים נדבך של מקצועיות וידע תיאורטי.

לא רק אמצעי שיווק

בסופו של דבר, רוב צרכני המים אינם מחזיקים בידע הדרוש על מנת להבין מה הם שותים. מהבחינה הזו הופכות הפרסומות לא רק לאמצעי שיווק אלא גם לכלי חינוכי והסברתי. מעניין לבחון זאת גם בהקשר של פרסומות אחרות, אשר לא נוגעות בתחום המים. סביר להניח כי התוצאות יהיו דומות, אך נדרש מקרה מבחן מדויק יותר.

יונתן נווה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב