דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי פרסום למיתוג עסקים 

מאת    [ 11/12/2012 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2009 פעמים ]

מוצרי פרסום למיתוג עסקים

פרסום הוא גורם משמעותי מאוד כשמדובר בהצלחת העסק שלך. לא משנה כמה המוצר שלך איכותי ויכול לעזור לאנשים רבים במהלך היום יום שלהם – אם הם לא ידעו על המוצר שלך ויבינו כמה הוא חשוב להם, הם כנראה לא יקנו אותו ואתה לא תרוויח מזה כמו שרצית בסוף היום. הוספת מוצרי פרסום ממותגים יכולים לעזור רבות לפרסום העסק שלך.

פרסומת שנשארת

פרסומות טלוויזיה או פרסומות באמצעות מודעות גדולות בשלטי חוצות או עיתונים הן משהו מרשים תמיד, אבל ניתן להגיד שהן פעמים רבות גם מפריעות לעין או מעצבנות אותנו במהלך צפייה בתכנית שאנחנו אוהבים. אמנם יש להן את היתרונות האיכותיים והגדולים שלהן, אבל הן גם יקרות ופעמים רבות לא רלוונטיות לקהל היעד שלנו.

אנחנו רוצים לפרסם את חנות האופנה הקטנה שפתחנו בטבריה, האם פרסומת בטלוויזיה רלוונטית? כמה היא תעלה וכמה לקוחות היא כבר תביא? ומי יכול להבטיח לי שאף אחד לא יפסח ובאמת יבחין ויתרשם מאותה מודעה שהטמענו בעיתון?

מוצרי פרסום ומתנות נכנסים בדיוק כאן, בשלב שבו הפרסום צריך להיות רלוונטי לאובייקט אותו מפרסמים. בהתאם לזה אופן הפרסום בו נבחר צריך גם לתת את האפקט הכי טוב שניתן להוציא מהמוצרים השונים אותם אנחנו נותנים בעסק שלנו.

מי לא אוהב לקבל מתנות?  

שאלה כזאת אמנם יכולה להישמע ילדותית, אבל היא נוגעת בבסיס העניין שלנו כבני אדם. אנחנו משקיעים כל חיינו בעבודה קשה מבוקר ועד ערב בכדי לרכוש עוד אביזר קטן שיעשה אותם מעניינים או קלים יותר, ואותו דבר גם כלפי הילדים שלנו.

מוצרי קידום מכירות, שנקראים בקיצור גם מוצרי קד"מ, הם מוצרים שמצד אחד מהווים מתנה לכל דבר ובנוסף לזה גם תורמים משמעותית לפרסום העסק שלכם, בין אם בצורה סמויה או בצורה גלויה לגמרי.

התאמה של מוצרי פרסום לא צריכה להיות דווקא לסוג המוצר שהעסק שלך מייצר, אלא לפעמים דווקא לסוג האירוע או קהל היעד. כך למשל, מספרה או חנות שעונים יכולות לחלק כובעים באמצע יום חם ולקבל את אותו אפקט, כאשר הלקוחות הפוטנציאליים לוקחים איתם את המתנה והופכים להיות מפרסמים בעצמם, בכל מקום אליו הם מגיעים עם הכובע.

קידום מכירות בעזרת מוצרי פרסום

מעבר לאותן מתנות שהן יותר רלוונטיות ליום ספציפי, ניתן גם לחלק מוצרי קד"מ שקשורים לעסק כדוגמיות קטנות וכדומה. ניתן לראות דוגמאות חיות לכך באופן קבוע בסופרים השונים, כאשר חברות שונות מוציאות מוצרי מזון חדשים ומחלקות דוגמיות לטעימה בחינם.

הבחירה להשתמש באותם מוצרי פרסום שיתרמו רבות לפרסום העסק שלכם, תלויה בכם ויכולה להתבצע גם על ידי התייעצות עם משרדי פרסום, שיכולים לעזור בבחירת מוצר רלוונטי לאירוע מסוים או לסוג המוצר שאתם מוכרים.

מעבר לכל זה, ישנם עוד מוצרי פרסום ייעודיים לקידום מכירות שעושים את עבודתם נאמנה כבר שנים רבות. ניתן למצוא אביזרים כמו יומנים או לוחות שנה שבהם תמונות של מוצרים של העסק בצירוף הלוגו, כתובת העסק והשירותים אותם הוא נותן, וכדומה.

 

פאזם שיווק מתקדם, מוצרי פרסום ומתנות - http://www.pazam.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב