דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוכנות דוגמנות לילדים 

מאת    [ 11/12/2012 ]

מילים במאמר: 618   [ נצפה 4708 פעמים ]

הילדה הכי יפה בגן

כל אימא בטוחה כי הילדה שלה היא הילדה הכי יפה בגן, ילדות יפות במיוחד תוכלנה להשתלב בעולם הדוגמנות כבר בגילאים צעירים. העבודות שמוצעות לילדות ותינוקות הן בעיקר צילומי קטלוגים ופרסומות. לא קיימות בישראל תצוגות אופנה שמיועדות לילדות. בישראל פועלות מספר סוכנויות שמגייסות ילדים, חשוב לציין כי לא כל סוכנות דוגמנות היא גם סוכנות שמתאימה לילדים. ילדים בענף מועסקים החל מגיל חודשיים ועד גיל 12, כאשר הדוגמן חוצה את גיל 12 הוא מועבר אל מאגר הדוגמנים הרגיל של הסוכנות.

 

השלכות של דוגמנות ילדים

ענף הדוגמנות מגלה אכזריות רבה גם כלפי ילדים וילדות בגילאים מאוד צעירים. בעקבות היחס הגרוע, הביקורות והאכזבות עמן מתבקשים הילדים להתמודד מעדיפים רוב ההורים למנוע את כניסת הילדים אל התחום. הרווח הכלכלי לא משמעותי בהשוואה לקשיים הנפשיים שחווה הילד. לכל ילדה או ילד שמבקשים להשתלב בתחום חשוב להסביר כי מדובר בעבודה לא פשוטה. הילדים מתבקשים לעמוד שעות ארוכות אל מול מצלמות, להחליף בגדים ולהישמע להוראות הצוות. הילד מתבקש להתנהג בצורה מקצועית גם כאשר הוא עייף או משועמם. ילדים רבים לא מסוגלים לעשות זאת ומעדיפים לעזוב את התחום. ישנם לא מעט מקרים בהם הילדים כלל לא מעוניינים להיות דוגמנים, ההורים הם אלו שממשיכים ומתעקשים לשלוח את הילד לאודישנים. במצבים בהם הילד לא משתף פעולה עם הצוות המקצועי ומערים קשיים על ההפקה הסוכנות תחשוש להעסיק אותו שוב.

 

סוכנות דוגמנות שמתאימה לילדים

הבחירה הטובה ביותר תהיה סוכנות דוגמנות מוכרת שמפעילה מחלקה מיוחדת שמיועדת לדוגמנים ילדים. הסוכנים במחלקה יודעים כיצד לפנות אל הילדים, איך להגן עליהם ואלו קמפיינים מתאימים לכל ילד. אל מול הסוכנויות המקצועיות קיימים לא מעט נוכלים שמנצלים את ההורים התמימים שמבקשים לשלב את ילדיהם בענף וגובים מהם סכומי כסף גבוהים בעבור צילומי בוק או הפנייה לאודישנים. הסוכנויות המקצועיות לא מתנות את רישום הילד בסוכנות בתשלום או בהפקת בוק שדורש מההורים תשלומים גבוהים. בוק צילומים בעבור ילד אפשר יהיה להרכיב מתמונות ילדות, במקרים בהם ההורים מעוניינים בכל זאת בתמונות מקצועיות אפשר לעשות זאת גם במחירים שפויים.

 

חוזה ייצוג בלעדי

כל סוכנות דוגמנות שמשקיעה מאמצים בדוגמנים שלה מבקשת מהם להביע מחויבות ונאמנות לסוכנות באמצעות חתימה על הסכם עבודה. כאשר מדובר בילדים ההסכם נעשה אל מול ההורים. הסוכנויות מבקשות ברוב המקרים חוזה ייצוג בלעדי, אם מצאתם סוכנות דוגמנות מקצועית שלא מבקשת מכם חתימה על הסכם ייצוג בלעדי כדאי לבחור בסוכנות הזו. יחס אישי וחם כלפי הילד הוא פרמטר חשוב, העדיפו לעבוד עם סוכנויות שמפעילות מחלקות מיוחדות לילדים ומעניקות לכם ולילד יחס אישי. סוכנויות שמפעילות על ילדים קטנים עומס רב ומפנות אותם לכמות גדולה של אודישנים יהיו בחירה לא נכונה. מדובר ככל הנראה בסוכנות שלא מציבה את טובת הילד בראש סדר העדיפויות.

 

אלו ילדים מתאימים להיות דוגמנים?

על אף המתיקות המקסימה שקיימת כמעט בכל ילד מעטים הם הילדים שמתאימים לעבודה בענף. דוגמנות היא עבודה לא פשוטה שדורשת מהילד מאמצים רבים. ישנם מקרים רבים בהם הורים גוררים את ילדיהם בין כל סוכנויות הדוגמנות מתוך מטרה לשלב אותם בענף בכל מחיר. אם סוכנות דוגמנות אחת אחרי השנייה מסבירה להורים כי הילד אינו מתאים לדרישות השוק אין זה אומר כי הילד לא יפה או חמוד. הדבר מעיד אך ורק על חוסר התאמה בין המראה של הילד והעדפות הנוכחיות בתחום. מחלקות מקצועיות לדוגמנות ילדים אפשר למצוא בסוכנויות גדולות כמו לוק, עדי ברקן ורוברטו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב