דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תאורת לד לכולם 

מאת    [ 10/12/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2296 פעמים ]

תאורה לבית ובכלל קיימת במגוון סוגים וצורות, אם זה שקועי תקרה, מנורות תלויות, צמודות תקרה, צמודי קיר, שקועי רצפה, תאורה נסתרת ועוד...

בתקופה הראשונה שלד LED הוצג כתאורה תחליפית העוצמות עדיין היו חלשות והטכנולוגיה הייתה בתחילתה, עם הזמן הטכנולוגיה השתפרה ועדיין משתפרת וכבר ניתן לקבל תאורה מקבילה ומצויינת בעזרת תאורת לד LED.

אז אם היה לכם חשש לגבי העוצמה, היום אפשר להגיד שכבר אתם יכולים להפסיק לדאוג, דבר נוסף שחשוב הוא גוון התאורה, יש עוד רבים שחושבים שלד מגיע רק בצבעו הלבן והבוהק, אל כיום קיימים כל סוגי הגוונים, מהכי חם ועד הכי קר, כולל כל צבעי הקשת.

בגלל טכנולוגיה זו אפשר לעשות היום שינויים מינימלים ולעבור לתאורת לד, ולא מדובר רק בתחליפי הנורות, אם זה נורות הספוט, נורות  הברגה, תחליפי QR, תחליפי PL, תחליפי פלורסנט ועוד. כל אלה כבר קיימים כיום וניתן להחליך את התאורה הקיימת בגופים הקיימים שלנו. ומה קורה אם יש לנו גוף שאנחנו מאוד אוהבים שאי אפשר להתאים אליו נורות לד?

תוכלו להיעזר במומחים בתחום הלדים, ולעצב בעצמכם את תאורת הלד שלכם, להביא את הגופים הקיימים שלכם ולקבל פיתרון ומעבר ללדים ללא צורך להחליך את הגוף. מה שניתן לעכשות זה לקחת את הגוף הקיים ולבנות בתוכו תאורת לדים מבלי שיהיה לסוג כלשהו של נורה, דבר זה תופס לא רק לגופים ישנים שיש לנו אלא גם חדשים.

אם אתם רוכשים גופי תאורה חדשים שווה לשאול הם הם מתאימים גם כן לנורות לד, אך אם לא תמיד תדעו שאפשר להפוך כל גוף לתאורת לד. שירות כזה תוכלו למצוא רק במקומות בהם יש מעבדה ומקומות שבהם בונים את התאורה לבד, כך תוכלו לקבל את הפיתרון בהאידיאלי ולעבור לתאורת לד מבלי להשקיע יותר מידי מאמץ.

ואם אתם שואלים את עצמכם למה לדים? אז ככה.. אורך חיי הלד ארוכים במיוחד לעומת שאר הנורות הקיימות היום, נורת לד טובה תוכל לשמש אתכם בין 8-12 שנים! בהשוואה לשאר הנורות שהן מגיעות ל 2000-8000 שעות עבודה. הייתרון השני המשמעותי הוא החיסכון בחשמל, בעידן של היום שמחיר הנפט עולה ,החשמל מתייקר והזיהום גובר יש יותר מודעות, נורות הלד מיוצרות מרכיבים שמוגדרים ROHS שהם מתכלים במהירות ואינם מחדירים רעלים למי התהום שלנו. נורות הלד תוכל לחסוך לנו עד 90% בחשמל בהשוואה לנורות אחרות ואלו שתי סיבות מספיק טובות שנשקול ונבשוק מעבר לתאורת לדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב