דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס GMAT 

מאת    [ 09/12/2012 ]

מילים במאמר: 535   [ נצפה 1703 פעמים ]

משרות בכירות רבות מוצעות למסיימי תואר שני במנהל עסקים. בשל הביקוש למסלול לימודים זה, דרישות הקבלה אליו גבוהות ומחמירות. חלק מהדרישות הוא ציון עובר במבחן GMAT. קורס ההכנה למבחן GMAT מספק את כל הכליים הדרושים (מעשיים ועיוניים) הדרושים בכדי להגיע מוכנים למבחן. בקורס לומדים על ניהול נכון של מסגרת זמן המבחן, עבודה מול מחשב, הכרת המבחן ועוד.

מבחן GMAT הינו מבחן בינלאומי הנפוץ במוסדות הלימוד האקדמיים המובילים בארץ ובחו"ל. חשוב לדעת שלכל מוסד לימוד יש דרישות קבלה שונות ללימודי התואר. ברוב המקרים מוסד לימודים אקדמי המציע מסלולי לימוד לתואר שני, ידרוש ציון GMAT עובר כתנאי קבלה ללימודים.

חלק ממוסדות הלימוד האקדמיים בארץ דורשים ציון GMAT גבוה רק בשני חלקים במבחן. בנוסף, אופן שקלול הציון משתנה ממוסד למוסד. מומלץ להתכונן למבחן באמצעות קורס הכנה מקצועי, אשר יכשיר ויגדיל את הסיכויים להשיג ציון גבוה ככל האפשר ולעבור את המבחן בהצלחה. קורס GMAT משתנה ממקום למקום באופן שיטות הלימוד, היקף הלימודים וסגל המרצים. אך המשותף לכולם הוא התוכן הנלמד בקורס, המתבסס על נושאים רלוונטיים וייחודיים למבחן GMAT.

מבנה ותוכן המבחן

מבחן GMAT הוא מבחן בינלאומי ממוחשב הכתוב בשפה האנגלית. המבחן מורכב מ-3 חלקים –

חלק ראשון

חלק זה דורש מהנבחן לכתוב שני חיבורים. לנושא החיבורים אין אפשרות בחירה, והם מוצגים בעת המבחן. החיבור הראשון יעסוק בנושא עם עקרון מסוים עליו יצטרך הנבחן להביע דעה. החיבור השני יציג טיעון מסוים, אותו יצטרך הנבחן לבקר ולנתח.

חלק שני

חלק זה הוא החלק הכמותי במבחן, והוא מורכב מ-37 שאלות בנוסח שאלות אמריקאיות המציעות בחירה בין תשובות קיימות.

סגנון השאלות במבחן

מבחן GMAT דומה לבחינה הפסיכומטרית מבחינת סוגי השאלות. שאלות אלו לקוחות מתחומים כגון –

אלגברה, חזקות ושורשים, אחוזים, גיאומטריה, הסתברות וכו'.

חלק שלישי

החלק המילולי של המבחן. חלק זה בנוי גם הוא משאלות אמריקאיות. תוכן השאלות עוסק בנושאים כמו -  הבנת הנקרא, תיקון משפטים והסקה לוגית. השאלות בחלק זה מתעסקות בעיקר בנושאי דקדוק בשפה האנגלית.

קורס GMAT – סוגי הקורסים השונים

מבחינה תיאורטית ניתן ללמוד קורס GMAT באופן עצמאי בלמידה בבית. ניתן להיעזר בספרי לימוד רבים אותם ניתן לרכוש בחנויות רבות העוסקות בתחום. גם לבחינה הפסיכומטרית ניתן להתכונן באופן עצמאי (מה שברוב המקרים לא קורה). הדרך המהירה והיעילה ביותר היא הרשמה לקורס הכנה למבחן. הקורס מחזק את היכולות שלכם באנגלית, מפחית את הלחץ ומגדיל את הסיכויים שלכם לעבור את המבחן בהצלחה.

קורס GMAT מוצע בכמה מסלולי לימוד שונים. בעזרת כך ניתן ללמוד את כל הדרוש לקראת המבחן. לימוד פרקים נבחרים או לימוד חומר ספציפי אותו רוצים לחזק. ישנם גם קורסים אישיים, המיועדים לאלו שצריכים קצת יותר תשומת לב וקל להם יותר להסתגל עם מספר אנשים מצומצם. בנוסף ישנם קורסי GMAT הנערכים באופן מרתוני לקראת תאריך המבחן האמיתי.
מזה מבחן אדפטיבי?

מבחן GMAT הינו מבחן אדפטיבי. הכוונה לכך, שרמת הקושי במבחן עולה ככל שמתקדמים עם השאלות. השאלה הראשונה הנשאלת היא ברמה בינונית. אם הנבחן משיב עליה נכונה, השאלה הבאה שיקבל תהיה ברמת קושי גבוהה ובעלת ניקוד גבוה. לעומת זאת, אם טעה, השאלה הבאה שיקבל תהיה ברמת קושי קלה יחסית, והניקוד עליה יהיה נמוך.

כמה זמן אורך המבחן?

מבחן GMAT נמשך כארבע שעות. בנוסף, המבחן כולל בתוכו הפסקות התרעננות מפרק לפרק. ציון המבחן תקף לתקופה של חמש שנים. ציוני המבחן נעים בין 200-800 נקודות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב