דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית באמצעות פרקטים מיוחדים - טיפים לעיצוב מוצלח במיוחד 

מאת    [ 09/12/2012 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 1935 פעמים ]

קיימות דרכים שונות לעצב את הבית. אחת מהן היא באמצעות שילוב של פרקטים מסוגננים, פרקטים מיוחדים יותר. אם אתם מעוניינים ליצור מראה ייחודי ומעניין יותר לבית שלכם, או אולי לאחד מחדריו, תוכלו לעשות זאת בכמה צעדים פשוטים, המתחילים מבחירה נכונה של פרקטים. כיצד מעצבים את הבית באמצעות פרקטים מיוחדים? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון:


    • ·         שילוב פרקטים במקומות מפתיעים – כשבוחרים פרקטים מיוחדים, ושלא כמו ריצוף מסוג אחר, חשוב לבחור אותם נכון. פרקטים יכולים להתאים למפלסים, הם יכולים לשמש אותנו גם על המדרגות, הם יכולים להיות על הדלפק שבבית וגם להופיע בנישות קטנות או בחללים נסתרים. שילוב פרקטים במקומות מפתיעים יוצר מראה ייחודי, ובעיקר מרענן, ויכול להוסיף לא מעט לעיצובו הכללי של הבית.
    • ·         התאמה נכונה של הפרקטים, במסגרת עיצוב הפנים – בכל הקשור לעיצוב פנים הבית, חשוב להתאים את הפרקטים אל הקירות ואל הרצפה. ישנן לא מעט דוגמאות של פרקטים, המוצעות בשוק כיום. חשוב לזכור שלא כל דוגמא מתאימה, בהכרח, לכל מקום. למשל, ישנם פרקטים שיכולים להרחיב או להקטין את החלל, כמו פרקטים כהים שיקטינו אותו, בעוד שפרקטים בהירים יגדילו אותו. ישנם פרקטים עם דוגמאות ססגוניות במיוחד, המושכות תשומת לב, ולעומתם פרקטים בסגנון רך ועדין יותר.
    • ·         התייחסות לאופן התקנתם של פרקטים אלה – גם אופן ההתקנה יכול להשפיע לא מעט על עיצוב הבית. כדאי לדעת ששינוי בכיוון התקנתם של פרקטים אלה יכול להרחיב או להקטין באופן משמעותי את החלל עצמו. ניתן להתקין היום פרקטים בדרכים שונות על מנת לשוות לחדר מראה מסוג אחר, ובעיקר כדי ליצור בו תחושת מרחב נכונה.
    • ·         שילוב של פרקטים לצד ריצוף אחר – כדי ליצור מראה מסוג אחר בבית, ניתן להתקין פרקטים לצד ריצוף מסוג אחר, כמו שיש למשל. שילוב של פרקטים עם שיש יכול להפוך את המרחב למיוחד מאד ובעיקר למסוגנן. חשוב לבחור פרקטים בגוון זהה ככל האפשר לגווניו של ריצוף השיש ולא ליצור ניגוד בולט מדי בין השניים.
    • ·         בחירת פרקטים מרובעים בצורת אריחים – ניתן להשיג כיום פרקטים מיוחדים הבנויים בצורה של אריחים גדולים. זוהי דרך יוצאת דופן לשוות לבית מראה מסוג אחר. אפשר להתקין פרקטים אלה בסלון או בחדרי השינה, במקום לבחור בריצוף אחר, וליהנות מעיצוב מרשים במיוחד.
    • ·         התייחסות אל צבע הפרקטים – קיימים סוגים שונים של פרקטים וכן עיצובים, צבעים ומרקמים. אחת הדרכים לשנות את עיצובו של הבית, ובעיקר להפוך אותו למושקע יותר, היא באמצעות שילוב נכון של צבעי הפרקטים לצד האלמנטים האחרים. בחירת פרקטים לבנים, למשל, יכולה להפוך את החדר לחדר מעוצב ומסוגנן יותר, ובעיקר ליצור מראה יוקרתי ומרשים מאד. גם פרקטים בגוון אפור בהיר ייצרו מראה זהה, אולם חשוב לוודא שאכן הם מתאימים לעיצוב הכללי של הבית כדי להשתלב נכון ומתאים.
    • ·         שימוש בפרקטים בסגנונות שונים – הנה רעיון נוסף ליצור מראה קצת אחר. במקום לבחור בסוג אחד של פרקטים, ניתן לשלב בחדר או בבית כולו כמה סגנונות שונים של פרקטים. אפשר לשלב פרקטים בעלי דוגמאות שונות ופרקטים בצבעים שונים זה לצד זה ומותר להעז. שימוש בפרקטים בסגנונות שונים מאפשר גם לחלק את המרחב לאזורים שונים, ובמיוחד כשמדובר, למשל, במרחב גדול במיוחד.

חשוב לזכור שלפרקטים ישנה חשיבות רבה מאד ביצירת מראה חדשני ומסוגנן בבית. אולם, כדי לקבל את המראה המתאים, חשוב לבחור אותם נכון, ובעיקר לשלב אותם באופן המתאים לצד האלמנטים האחרים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב