דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס אופיס 

מאת    [ 06/12/2012 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 1405 פעמים ]

אופיס היא חבילה של אפליציות, מבית היוצר של Microsoft, המיועדת לביצוע מגוון מטלות הנדרשות לניהול משרד. אפליקציות אלו מכונות desktop applications, שלא כולם נדרשים לניהול היום-יומי של המשתמשים בו. במידה ואינכם יודעים במדוייק אלו כלים נכללים באופיס יש ביכולתכם לגשת לאתר מייקרוסופט בו ניתן למצוא אלו חבילות אופיס קיימות ולאלו קהלי היעד.

קורס אופיס הוא קורס שקיבל את אישור מייקרוסופט ללמד את כלל ,או סט חלקי, של אפליקציות הכלולות באופיס מבחינת התכנים ואסמכת מייקרוסופט בתום הקורס. נכון להיום, קיים היצע גדול של קורסים המכונים, קורס אופיס, מבחינת היקף תכנים, היקף שעות, עלויות וקהלי היעד של הקורס, קרי ללמודי העשרה, לבעלי עסקים וכ"ד. כמו-כן, קיימים קורסי אופיס לגרסאות השונות, לדוגמא: קורס אופיס 2003, 2007 וכ"ד.

ברבים מקורסי האופיס המפורסמים מהגופים אין הצגה של התכנים ו/או המחיר הנדרש. ישנם חברות המציעות קורסים של אפליקציה אחת ובכך נתנית לכם להגדיר את חבילת הקורסים בעלות משתנה. כמו-כן יש חברות המציעות קורס אופיס של כלל האפליקציות בהאופיס. כמו-כן לעיתים אין לדעת מהם התכנים ו/או העלויות, היקף השעות לכל לימודי אפליקציה בדידה , אלו נושאים ילמדו במסגרת כל אפליקציה, ו/או קהל היעד של לימודי קורס האופיס המוצע על ידם.

כל אלו חוברים לכך שכמעט ואי אפשר לבצע מחקר שוק ללא יצירת קשר טלפוני בכדי לקבל אינפורמציה זו. היעדר מידע זה הוא כמובן מכוון ונועד לכך שהאדם המעוניין בקורס אופיס, יצור קשר טלפוני בו תקבע פגישה שם ישוכנע על ידי אנשי המכירות בו לקחת את הקורס המוצע על ידם.

כיצד בוחרים קורס אופיס מתאים

ראשית, רצוי לבצע רישום של את קורסי האופיס המתאימים לקהל היעד שלכם. לדוגמא, קורס אופיס להעשרה או לבעלי עסקים וכ"ד. שנית, רשמו איזה גרסאות מעניינות אותכם לדוגמא, שנת 2007, או קורס המכסה מספר גרסאות וזאת כדי להתאים לאופיס שכבר נמצא ברשותכם. בנוסף לכך, יתכן ובחירה של גרסה ישנה מעט תשפיע על העלות של הקורס.

עתה, יש לבדוק אם לארגון המעביר את הקורס, קורס אופיס, יש את האישור לתת לכם אסמכת מייקרוסופט בתום הקורס, אם אסמכה זאת חשובה לכם.

עתה, רצוי לבדוק אלו אפליקציות הכלולות באופיס נלמדות בקורס, תכנים, היקף שעות ועלויות. כמו-כן רצוי לדעת אם אפשר להרחיב או לצמצם את תכני הקורס, באפליקציות נוספות, ומה העלות הנגזרת מהרחבה או צמצום של הקורס הנדון. לדוגמא קורס אופיס הכולל את שלושת האפליקציות הנדרשות ביותר, קרי: וורד, אקסל ופאוורפוינט. בנוסף אפשר להוסיף תכנים כגון: אאוטלוק או אקסס, בתוספת תשלום במידה ונדרש.

בכדי לקבל את מלוא המידע, רצוי ליצור קשר טלפוני עם החברה המעבירה את קורס האופיס הנדרש ולבקש מהם את מלא המידע הנדרש והחסר ביידכם. בררו איש קשר ושלחו אליו בדוא"ל את המידע הנדרש לכם לקבל לקבלת החלטה איזה קורס אופיס לבחור.

חוזה, עלויות וטיפים

לאחר איסוף כל הנתונים וכ"ד,  רצוי לבדוק אם הגוף שמעביר את הקורס מתחייב ללמדכם את תכני קורס האופיס ומהי התנהלותו במידה ונכשלתם לעבור את מבחן ההסמכה למרות ביצוע המטלות השונות בקורס. האם הוא מחזיר לכם חלק או את כל שכר הלימוד או שאתם ממשיכים עד שתצליחו במבחן ההסמכה, במידה ויש כזה. משהו בסגנון "לא הצלחת – לא שילמת. כן רצוי לברר אם החברה יכולה לבוא לקראתכם בפריסת תשלומים נוחה, וכ"ד.

לאחר כל זאת יש לרשום חוזה בינכם לבין הגוף המעביר את הקורס, בו ירשמו כל המידע אותו סיכמתם עם הארגון באופן ברור ומפורש.

בהצלחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב