דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי פרסום לבחירות 

מאת    [ 05/12/2012 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 1564 פעמים ]

ישראל היא מדינה שללא ספק נכללת כאחת המדינות היותר רב גוניות ומעניינות, עם פלחים ונתחים שונים וצבעוניים בחברה. בדיוק בגלל זה, כאשר נכנסים לתקופת הבחירות, ניתן לראות עמדות חברתיות שונות לחלוטין האחת מהשנייה נישאות על דגל ונס. כל מפלגה או איש מפתח בפוליטיקה מעוניינים להשמיע את קולם בצורה רמה ובולטת יותר ומחפשים את הדרכים לעשות זאת. דרך נהדרת בהחלט שבאמת עובדת היא שיווק באמצעות מוצרי פרסום לבחירות. המוצרים הללו, שלכאורה יכולים להיתפס כשוליים בעיני אדם פשוט – נצרבים בתודעה של הציבור שמקבל אותם והופכים לאחר מכן להיות מאוד אפקטיביים על מידת ההשפעה והבעת העניין במפלגה או בגוף.

 

שליטת בדעת הקהל מתחילה קודם כל בחשיפה

על-מנת להצליח לשלוט בעמדתו של מישהו ולהפוך אותו ל"מתפקד" במפלגה, צריך קודם כל לפני הכול שהוא יהיה מודע לאותה המפלגה. חשיפה כזו מקבלים באמצעות דרכים שונות של שיווק וככל שהשיווק יעיל יותר, כך גם המודעות החברתית לגוף גדלה בהרבה. על שיווק אפשר להרכיב רבות, אבל אנו מתמקדים בשיווק באמצעות מוצרי פרסום לבחירות שמתברר כיעיל מאוד לפחות על פי סקר ASI (Advertising Speciality Institue) שבדק כמה מהנשאלים בסקר שקיבלו מוצר פרסום, נכנסו לאחר מכן גם לאתר המפלגה והתשובה הייתה מדהימה: 50%. הדרך בה שיווק עובד לפעמים לא בדיוק הגיונית ומוסברת במילים, ממש כמו תעתוע או קסם של קוסם מנוסה. תת המודע שלנו עובד בדרכים נסתרות ויש לו השפעה מאוד גדולה גם על המודע עצמו.

בניגוד להשתלת מידע ותכנים באופן שקשה להבחין בו כבן-אדם פשוט (סוג של תעתוע קסמים), השימוש במוצרי פרסום לבחירות הוא לגיטימי לחלוטין וגורם לתפיסה אסוציאטיבית של המפלגה או איש הציבור שממנו קיבלנו את המוצר להשתרש בקונוטציה חיובית ביותר.

מעבר לכך, מחקרים מוכיחים את התופעה הזו שהרי סקר ASI (Adevertising Speciality Institute) קבע חד משמעית שלמעלה ממחצית הנשאלים בסקר שקיבלו מוצר פרסום מהמפלגה, נכנסו גם לאחר מכן לאתר שלה.

הגדלת החשיפה לאתר ולמנטרות שהמפלגה או איש הציבור מייצג היא השלב הראשון ברכישת אמון הציבור ואם ניתן לעשות זאת באמצעות מוצרי פרסום לבחירות – זו בהחלט הדרך הנכונה והחכמה לכבוש את דעת הקהל.

 

 

 

המקום לרכישת מוצרי פרסום לבחירות
תוכלו לרכוש את כל מוצרי הפרסום לבחירות שנדרשים על-מנת לתפוס את דעת הקהל ולקבל חשיפה משמעותית שתשפיע על תוצאות הבחירות לאחר מכן. בין המוצרים השונים ניתן למצוא חולצות בעשייה אישית, כובעים, בקבוקי שתייה, כוסות תרמיות, תרמוסים ואף מניפות – כולם נוצרים בעשייה מותאמת לגוף המבקש. באמצעות דרך השיווק המיוחדת תוכלו לראות תוצאות נהדרות ואת מידת ההשפעה של העניין כבר בבחירות הקרובות, ולאחר שההצלחה תגיע – תוכלו לשפשף את הידיים בתענוג שהבנתם את הדרך בו המוח האנושי עובד וכיצד לעבוד איתו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב