דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוצים וצביעה עושים לפני החגים! 

מאת    [ 05/12/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 5030 פעמים ]

לקראת תקופת החגים, רבים עורכים שיפוצים בבית  כמו : צביעה, הריסה, בניה סגירת מרפסות, שיפוץ חדר האמבט ועוד. כדאי להחליט קודם כל מה אנו מעוניינים לצבוע, כמה חדרים או את כל הבית? אם כבר התחלתם במלאכת הצביעה , כדאי כי תצבעו את כל החדרים יחד,  בכל חנות לחומרי בניין, ניתן למצוא את המבעים היפים שיוכלו להתאים לנו לצביעת הבית. צביעת חדרי הילדים בחופש הגדול והחלפת ריהוט חדש בחדרם ייתן להם את החידוש לשנת הלימודים החדשה, שתפו אותם לגבי הצבע או השיפוץ בחדר, הוא אנשים קטנים ויש להם דעה משלהם.

צביעת חדרים איכותית היא גם סוג הצבעים אותם אתם קונים, צבע איכותי יחזיק מעמד הרבה זמן, כדאי כי את חדרי הילדים תצבעו בצבע המדולל במים, כך שלא יהיה ריח ובאותו היום הילד יוכל לישון בחדרו בלי ריח חזק של צבע.  בבתים בהם יש ילדים, כדאי לצבוע את הבית בצבעים רחיצים, היות וילדים נוטים ללכלך את הקירות. אם החלטתם להביא בעל מקצוע הביתה בררו עם כמה צבעים כמה הם לוקטים על גודל הדירה והזמינו אותם לבית להערכת העבודה ולקבלת הצעת מחיר .

צבע לבית לכמה חדרים, יעלה בין 3000-5000ש"ח  רכשו את החומר בעצמכם אם אינכם בטוחים באיכות הצבע או לכו עם הצבעי במידה ויש לו הנחה בחנויות מסוימות לחומרי בנין. הכינו את הבית לפני הצביעה כך שהרהיטים או הרצפה לו יינזקו. פזרו ניילונים וכסו היטב את כל מה שיכול להיות פגיע לצבע, הורידו את הווילונות, קנו מבקשות וכלי צביעה חדשים, לעולם אל תשתמשו באלה הישנים שנמצאים במחסן כבר כמה שנים. כסו את המשקופים בנייר דבק. רשמו הסכם מסודר עם השיפוצניק או הצבעי כולל עמידה בלוח הזמנים.  

ציפויי חוץ עושים מדי כמה שנים, גם הצבע בקירות החיצוניים של הבית דוהה בגלל שמש קופחת או גשמים עזים, לכן כדאי לחדש את הצבע או אפילו לשנות אם רוצים אך רק באמצעות בעלי מקצוע , אדם רגיל שמסוגל לצבוע את ביתו, אינו מסוגל לצבוע קירות חיצוניים של בית, זו עבודה בגובה ונדרשת מומחיות לגבי הצביעה של קירות חיצוניים . ישנם צבעים יפים של שליכט חיצוני לבית וצבעים אלה אף שומרים על קירות הבית מרטיבות.  החומרים הם חשובים מאוד בצביעת הקירות החיצוניים, כי לאחר קילוף הצבע הישן בקירות החיצוניים יש לשים דודם כל חומר מקשר על מנת שהצבע של הקירות החיצוניים יתפוס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב