דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרחים יפים 

מאת    [ 05/12/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 3145 פעמים ]

פרחים פורחים סביב כבר מזמן, אולי מימי גן עדן. פרחים הם חלק מהטבע וחלק ממעגל החיים. מי שמתגורר בחלקים הכפריים של המדינה בטח רואה פרחים סביבו כחלק משגרת חייו. בשביל אלה החיים את חייהם בסביבה עירונית, פרחים הם מוצר שיש לרכוש אותו כדי שאפשר יהיה ליהנות ממנו. פרחים הם נושאי מסר.

משתמשים בפרחים כדי לומר דבר מה לזולת. נהוג להביא זרי פרחים במועדים חגיגיים כמו ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות,דייטים ,וכן לחגיגות אחרות. להבדיל מקובל גם לבוא ללוויות או לאזכרות עם זר פרחים מתאים ומכובד. אנשים שולחים זרי פרחים לבתים של היקרים להם כדי לומר להם באופן חגיגי שהם חושבים עליהם, שהם אהובים, שמעריכים אותם וכו.

הבחירה בסוג הפרחים היא חשובה ולרוב יש צורך בקבלת ייעוץ בדרך כלל מעובדי חנות הפרחים. חנויות של עיצוב פרחים הפכו מומחיות בארגון זרי פרחים לכל דורש. מוכרי הפרחים מתמצאים בסוגי הפרחים המתאימים לכל אירוע, המסר שהם מעבירים, האופן בו יש ליצור את הזר וכיצד כדאי לתחזק אותו שיישמר לאורך זמן. אפשר גם לגשת לחנות פרחים ופשוט לבחור מתוך המבחר שכבר הוכן מראשרפילו פרח אחד מתוך זר גדול לפעמים יעשה את העבודה...

טיפים לעיצוב פרחים יפים ואיכותיים  יכולים גם לשמש כקישוט לכל דבר בבית, כמו תמונה או חפץ אמנות. אנשים רבים אוהבים לקבל את השבת עם זר פרחים טרי שהם רוכשים ביום שישי בבוקר,ותאמינו לי נשים מתות על זה . יש בפרחים את הערך המוסף שהופך את הבית לחגיגי. מבחר הפרחים בחנויות כיום הוא אדיר. לא מדובר רק בפרחים עונתיים אלא בפרחים הנקטפים ונשמרים באופנים שונים כך שיהיו בחנויות גם שלא בעונתם הטבעית. יש פרחים בצבעים מיוחדים ובעלי כושר עמידות גבוה במיוחד.

פרחים הם עדיין הבחירה הרומנטית האולטימטיבית. כשגבר מביא פרחים או שולח אלייך למשרד, הוא אומר משהו באופן ברור. כמעט כל אישה תתרגש כשתקבל פרחים כמו בשיר הידוע: "דבר אליי בפרחים אהובי".

פרחים הינם סוג של מחווה מאוד רומנטית אשה המקבלת פרח הינה מרגישה נחשקת ומוערכת פרח קטן יכול לעשות דבר גדול בלב של אישה ,תשאלו כל גבר מנוסה אך להגיע ללב של אשה ואחד שיודע את העבודה יציע לך להביא איזה פרח אדום המסמל משהו מאוד מסויים , נכון לא תמיד אפשר להבין ראש של אשה אבל כן, לפעמים איזשהו מחווה רומנטית קטנה בהחלט יכולה לעשות את העבודה..

 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב