דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה אפשר לעשות עם גבס בבית? 

מאת    [ 05/12/2012 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 1837 פעמים ]

בנייה ועיצוב בגבס היא מגמה הולכת וגוברת, ובצדק. אם אתם עדיין לא יודעים למה, התשובות לפניכם.

הזמנים משתנים, הטכנולוגיה מתפתחת ואיתה גם מגמות העיצוב. כך כיום בניית דקים כבר אינה מחייבת שימוש בעצים טבעיים, בגינות מעוצבות כבר כמעט ולא שותלים דשא טבעי ועיצוב קירות הפנים של הבית כבר אינו מחייב שימוש בבטון, לבנים או מלט.

לקריאה נוספת בנושא בניית דקים, לעוד קראיה בנושא גינות  מעוצבות.

סל יתרונות מלא

את מקומם של הבטון והמלט בעיצוב הפנים של הבית תופס כיום הגבס, ולא בכדי. העיצוב בגבס מציע שלל יתרונות לעומת קודמיו בתפקיד. הגבס נחשב לפתרון מהיר, שכן הוא אינו מצריך לא יציקות מקדימות ולא זמן רב להתייבשות. הקש כאן לעוד מידע.

יתרון נוסף ניתן למצוא בעובדה כי השימוש בגבס, המתבסס על פרופילים העשויים מתכת, מאפשר נשיאת משקל רב מאוד, כך שאין הגבלה ליצור עימו מזנונים ופרטי ריהוט נוספים המשמשים לאחסון וכדומה.

גם לחומר הגבס עצמו תכונות רבות המתורגמות לכדי יתרונות נוספים. הגבס הינו חומר מבודד, ולכן יעיל בסינון חום, קור ואפילו רעש. תכונה נוספת של החומר היא היותו חומר מעכב בערה, תכונה אשר הופכת אותו לבטיחותי לשילוב בסביבת המגורים. בנוסף לכל אלו, הגבס נחשב לחומר גלם זול יותר במידה ניכרת מאשר חומרים אחרים המשמשים לאותה המטרה, ביניהם בטון, בלוקים, טיח ועוד.

איך ליהנות מכל היתרונות?

השימוש בגבס, כפי שוודאי הסקתם מרשימת היתרונות, הינו כדאי ומומלץ לכל מי שמעוניין לחולל שינוי בסידור הבית ועיצובו. אם אתם רוצים, אבל לא יודעים איך הנה מספר רעיונות מה לעשות עם כל הטוב הזה.

ניצול מרבי של החלל

בעזרת הגבס ניתן לבנות בכל גודל ובכל צורה הנחוצים לנו. בשל כך, ניתן להיעזר בגבס לעיצוב וניצול כל חלל בבית שלא נמצא לו שימוש, כמו למשל נישות בקיר. בעבר, נישות אלו שימשו לכל היותר לצורך בניית ארונות קיר, אך לא בכל חדר יש בכך צורך. הגבס מאפשר לנצל נישות אלו גם אם הן ממוקמות בחדר הסלון למשל.

בדרך זו תוכלו להפוך את הנישה שלכם בקלות לנישת אחסון הודות לבניית מדפי גבס שישמשו לנשיאת ספרים, חפצים, אביזרי נוי וכן הלאה. דרך נוספת לנצל את הנישה היא על ידי בניית ספסל גבס שישמש עבורכם כמקום נוסף להושבת אורחים. עוד דרך שהופכת יותר ויותר פופולארית הינה בניית אקווריום בחלל הנישה או שילוב אקווריום סטנדרטי הנעטף במסגרת גבס ההופכת את השתלבותו בחלל לטבעית וזורמת.

לחולל את החלל

אחד השימושים הנפוצים ביותר לגבס כיום הוא לבניית קירות פנימיים ומחיצות המסייעים בחלוקה והגדרה מחדש של החלל. בעבודה קלה, עלות נמוכה וזמן קצר ניתן ליהנות מתוספת של חדר עבודה לבית, חדר ארונות, מזווה וכן הלאה באמצעות בניית קירות פנימיים מגבס.

בדרך זו ניתן לייעל את החלוקה אשר כבר קיימת בבית, במיוחד כאשר מדובר על מבנים ישנים, שכן בעבר היה נהוג לבנות חדרי שינה ענקיים שבאו על חשבונם של מטבחים קטנים וכן הלאה. אך בעזרת הגבס תוכלו לחדש כל בית שנבנה בשיטה הישנה.

טעימה קטנה

על רעיונות נוספים לעיצוב בגבס תוכלו לקרוא באתר אולדיזיין, שכן במאמר זה נגענו ביכולות החומר רק בקצה המזלג. היכנסו, קראו ולימדו איך תוכלו להיעזר בחומר לשינוי הבית שלכם ולעיצובו מחדש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב