דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה מעוצבות 

מאת    [ 05/12/2012 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 1778 פעמים ]

המילה האחרונה בעיצוב הבית שייכת לדלתות המעוצבות. אם בעבר אפשר היה לראות את אותן דלתות מכוערות וחומות בכל חדרי המדרגות, היום תופסות את מקומן דלתות כניסה מעוצבות. המודעות לחשיבות העיצוב ליצירת תדמית אישית גבוה מביאה את הלקוחות אל אולמות התצוגה. הדלתות המעוצבות משלבות את כל יתרונות הבטיחות ומנגנוני הנעילה המשוכללים עם אלמנטים מיוחדים של עיצוב וצבעים.

היכן כדאי לרכוש דלתות מעוצבות?

בטיחות היא לא משחק ילדים, על הבטיחות של דיירי הבית והרכוש לא מהמרים. הרשתות המובילות בענף מציעות לקהל הלקוחות שלהן בראש ובראשונה איכות גבוה. ההקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים ועבודת התקנה מקצועית מבטיחה ללקוחות דלתות כניסה מעוצבות למשך שנים רבות. דלת כניסה לא נהוג להחליף לעתים קרובות. במידת הצורך אפשר יהיה להחליף את הצילינדר אך את הדלת מחליפים רק כאשר עוברים דירה.

רשתות שמתמחות בעיצוב דלתות והתקנה מספקות לקהל הלקוחות שלהן שירות ברמה מאוד גבוה. הניסיון של אנשי המכירות מאפשר להם להתאים לכל לקוח דלתות שעונות על דרישות האבטחה, דרישות העיצוב ודרישות התקציב. דלתות פלדה מעוצבות הן הדרך הטובה ביותר לשלב דרגה גבוה של בטיחות עם עיצוב מודרני. דלתות כניסה מעוצבות משלבות יחדיו פלדה, עץ, זכוכית ושאר אלמנטים מעוצבים עשויים מתכות וחומרים נוספים. השילוב בין חומרי הגלם יוצר עמידות, חוסן ומראה חמים וביתי.

דלתות עמידות בפני אש

אלו שמבקשים להעניק לבני ביתם הגנה מקסימלית יוכלו למצוא דלתות בעלות דרגות מאוד גבוהות של אבטחה. פרט להגנה מפני פורצים משמשת הדלת גם מגן מפני אש. במקרים בהם פורצת שריפה בחדר המדרגות או בבית השכן הדלת לא תאפשר לאש לחדור אל הדירה. דלתות חסינות בפני אש כדאי להציב גם בפתחו של חדר הביטחון והמקלט. הדלתות חיוניות למניעת התפשטות אש, גרימת נזקים ומניעת נפגעים.

הכנות לקראת הזמנת דלת חדשה

לקראת היציאה אל אולם התצוגה יש למדוד את המשקוף של הדלת ולהגיע לחנות עם מידות גובה ורוחב. בהתאם למידות יוכל נציג המכירות להתאים לכם את הדלתות המתאימות ביותר. במקרים חריגים בהם פתח הכניסה לא סטנדרטי יש להזמין דלתות בהתאמה אישית או לבנות משקופים חדשים. לאחר שבחרתם את הדלת המתאימה מבצע נציג החברה את ההזמנה ושולח אותה אל החברה. ההתקנה בבית הלקוח מתבצעת בתוך שבוע עד שבועיים. במקרים דחופים אפשר יהיה לתאם אספקה מהירה יותר.

דלתות כניסה מעוצבות עם חלון זכוכית

כאשר מציגים נציגי המכירות ללקוחות דגמים עם חלונות זכוכית ישנם כאלו שמתלהבים ואחרים שדוחים את האפשרות על הסף. החלון מעורר בחלק מהאנשים אי-נוחות, הם מרגישים חשופים אל מול הסביבה. בבתי דירות משותפים החלון פוגע בפרטיות של הדיירים, אך בבתים פרטיים אין כל בעיה. בהתאם לכך, דלתות כניסה שמשלבות חלונות זכוכית או זכוכית לבנה מתאימות יותר לבתים פרטיים. דיירי בתים משותפים שמבקשים לשלב זכוכית בעיצוב הדלת יוכלו למצוא דגמים עם זכוכית כהה שלא מאפשרים הצצה אל הבית.

הזכוכית מעניקה לבית מראה חי ומודרני, באמצעות הזכוכית חודרות אל הבית קרני אור. חשוב להדגיש כי מדובר בזכוכית חזקה בשילוב עם פלדה וסורגים עמידים וחזקים במיוחד. השימוש בזכוכית אינו גורע מחוזקה של הדלת. המומחים בתחום מוסיפים ומסבירים כי הזכוכית חיונית לעמידות הדלת למשך שנים רבות. גם לאחר עשרות שנים הזכוכית ממשיכה להיות יפה, בוהקת וחזקה. קשה יהיה לומר את אותו הדבר על דלתות עץ, מתכת או פלסטיק. בשנים האחרונות אפשר לראות שימוש גובר בזכוכית לעיצוב דלתות או חיפוי לקירות הבית. התוצאות הנהדרות שמציגה הזכוכית בעיצוב הבית מבטיחות שימוש ארוך טווח. 

למידע נוסף אודות דלתות לידור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב