דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכן שיווקי 

מאת    [ 05/12/2012 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2321 פעמים ]

 

    • זכרו תמיד מי קהל היעד- מה רלוונטי להם? חשיבה על מה מעניין אותם לעומת מה מעניין אתכם לספר הוא הפער בין תוכן נקרא ובין תוכן שלא.


    • בניהול אפקטיבי צריכים תמיד להיות: תכנון והשפעה. גם בתוכן- תכננו את הדרך בה תשפיעו על קהל היעד, גם ספונטאניות צריכה להיות מתוכננת ברמה מסוימת. עימדו בזמנים שהקצבתם לעצמכם לביצוע המשימה ופרסום התוכן. כתיבה טובה ועריכה טובה מצריכים כיוון ועבודה קשה.


    • התוכן חשוב מהמראה החיצוני אבל אם אפשר עצבו תבנית גרפית לליווי ותמיכה במסר.


    • היו עקביים- כדי להיות עקביים בתדירות הוצאת מסרים שיווקיים חישבו טוב על כמות התוכן בכל מסר, התחילו מהבסיס וצרו יסודות תומכים חזקים.


    • ניוזלטר חייב להכיל חדשות! ניוזלטר צריך סיפור מוביל, סיפורי משנה קצרים ומסר אישי. ניתן להוסיף לכך כל אייטם שהוא- גרפי, וידאו או כתוב. אל תכתבו סיפורים ארוכים מדי- אם יש לכם הרבה מה לספר, חלקו את זה לכמה תתי מאמרים או מקטעים, כדי לא לעייף את הקורא.


    • למרות הסעיף הקודם- ניוזלטר הוא שיטת שיווק א-פורמאלית. שימרו על טון כתיבה קרוב לטון דיבור, זה המקום לאנושיות ונגישות מאחורי החזות הפורמאלית והעסקית.


    • אם אתם משגרים תוכן באימייל- שימרו על העיצוב נקי ובטקסט פשוט, חשוב שיעלה מהר ושיהיה קל ונגיש לקריאה. עצבו מסגרת עליונה, פרטי ביטול הרשמה מלאים למטה, ושימרו את המיילים הישנים באתר- עם גישה למי שמחפש אותם. זכרו כי קוראי התוכן במייל נרשמו לקרוא אותו- זו תשומת לב של קורא ששווה הרבה, עניינו אותם כך שיישארו איתכם.


    • חשבו על עצמכם כשאתם קוראים עיתון וכמה קצר טווח הזמן שאתם מקדישים למאמר לפני שאתם מחליטים אם לקרוא אותו או לא. לימדו להבחין בין העברת מידע לבין סיפור.


    • סיפור מקבל חיים כשמדברים עליו- קשרו למקורות אחרים, כחלק מהדרך בה אתם עושים דברים. המקורות חייבים להיות אמינים. תנו קרדיט לכל הכותבים והתורמים לתוכן.


    • אל תשכחו לקשר את הניוזלטר שלכם לאתר שלכם!!! בהתאמה- פרסמו את הניוזלטר שלכם באתר או בבלוג שלכם- כולל טופס הרשמה.


    • פרסמו טיפ חינמי אשר קשור למוצר של החברה שלכם, זה יעודד קריאה של הניוזלטר ובנוסף יעזור לחברה שלכם להתברג כמומחים בתחומה.


    • הוסיפו סיפורי לקוחות, ציטוטי לקוחות ובקשו בתוכן היוצא כי לקוחות ישלחו לכם חזרה את דעתם- על התוכן ועל המוצר וגם על החברה. סיפורים כאלה מסייעים בשכנוע לקוחות פוטנציאליים ומתעניינים חדשים.


    • כדי לעמוד בלו"ז של פרסום התוכן אל תדחו את הכתיבה לרגע האחרון- גם אם אין לכם "מוזה" שרבטו רעיונות וחיזרו אליהם אחר כך כדי לגבש אותם לכדי יצירה מוגמרת, שימו לב אם יש דפוס בזמנים בהם כן יש לכם רעיונות טובים וסבלנות לפתח אותם, בקשו מאחרים לקרוא את מה שכתבתם לפני שאתם מפרסמים- ביקורת היא תמיד בונה, אל תתייאשו כשלא הכול הולך לפי התוכניות שלכם, תמיד יש את מחר.


    •  הירשמו למקורות תוכן- ניוזלטרים של מתחרים או תחומי עניין, דפי עסק ברשתות חברתיות, טוויטר, קפה דה-מרקר וכדומה- יש אינסוף מקומות לקבל השראה או להתרשם מהבחירות של עסקים אחרים כדי להעשיר אותנו לפני התמודדותנו עם הפעם הבאה בה נכתוב תוכן.

 אפי להב, סמנכ"ל שיווק senzey.com , סנזיי הינה תוכנה לניהול עסק, תוכנה לניהול פרויקטים, תוכנה לניהול משימות, תוכנה לניהול עובדים, תוכנה לניהול זמן, תוכנת ניהול משרד ויומן, ניהול כספים, ניהול לקוחות ושיווק. לסנזיי מהדורות המותאמות לבתי תוכנה, בתי סטודיו, בתי דפוס, משרדי אדריכלים, קבלנים, יזמים, גני ילדים, חוגים וסדנאות, קבוצות ועוד 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב