דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת השכלה פורמאלית בתחום הנדלן ככרטיס כניסה לתחום 

מאת    [ 04/12/2012 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1488 פעמים ]

שוק הנדל"ן העולמי הפך זה מכבר לתחום המושך אליו מיליוני אנשים מכל רחבי העולם, הן כיזמים ומפתחים של פרויקטי נדל"ן והן כמשקיעים, מגייסי משקיעים, סוכני תיווך, יועצי השקעות נדל"ן ועוד מגוון תפקידים ומקצועות אשר נוצרו יש מאין במיוחד עבור תחום זה. צעירים וצעירות שאפתניים רבים רואים את עתידם בעולם הנדל"ן, ומחפשים אחר הצעד הראשון לעשות על מנת להיכנס לתחום ולהתחיל לבנות בו קריירה.

גם כאן האפשרויות להתחיל רבות ומגוונות, וקשה לשים את האצבע על דרך אחת העדיפה בצורה ברורה על פני האחרות. אולי בשלב ראשון כדאי לנסות ולהחליט באיזה ענף מסוים בתוך עולם הנדל"ן אתם מעוניינים לעסוק, ואז לנסות ולמצוא עבודה ראשונה בתחום. עבור מי שמעוניין עוד לפני כן לקבל מושג מסוים בדבר עולם הנדל"ן והאפשרויות השונות שהוא מציע, כמו גם עבור מי שמחפש מקום נוח להתחיל בו את הדרך ולצבור מידע וקשרים בתחום, לימודי נדל"ן יכולים להוות נקודת התחלה נוחה ויעילה.

 

קורס השקעות נדל"ן או תעודת מתווך מורשה – מגוון אפשרויות ללימודי נדל"ן

גם אם החלטתם לרכוש השכלה פורמאלית בתחום הנדל"ן, עדיין לא סיימתם לבצע החלטות ולבחור בין אופציות – עולם לימודי הנדל"ן כיום הוא רחב ועשיר בקורסים ומסלולי לימוד שונים. בישראל הקטנה ניתן למצוא מספר מכללות ובתי ספר המתמחים ספציפית בלימודי נדל"ן, ומציעות מספר מסלולי לימוד אפשריים שונים.

עבור מי שאינו בקיא יותר מדי בעולם הנדל"ן ומעוניין לקבל מושג כללי, קורס נדל"ן בסיסי יכול להעניק לכם את התמונה הרחבה שחסרה לכם אודות תחום זה, כך שלפחות תדעו מהם התחומים העיקריים והאפשרויות העומדות בפניכם בהמשך הדרך. מי שכבר בקיא מעט בעולם הנדל"ן לא יתקשה למצוא קורסים ומסלולי לימודים המתאימים לתחום הספציפי המעניין אותו, בין אם מדובר בקורס השקעות נדל"ן, קורסים אודות שווקי נדל"ן במקומות מסוימים בעולם (נדל"ן בארצות הברית, נדל"ן במזרח אירופה וכד'), קורסים לקבלת הסמכת מתווך נדל"ן ועוד מגוון אפשרויות שונות.

 

ניתן למצוא מסלולי לימודים בתחום הנדל"ן בהיקפים שונים ובשעות וימים שונים, כך שתוכלו לקחת קורס כזה או אחר גם במקביל לעבודה השוטפת שלכם, וכך להתחיל לבנות קריירה חלופית מהצד, בלי להתפטר מהעבודה. כאמור, לימודי נדל"ן לא בהכרח יהפכו אתכם באופן מידי לכרישי נדל"ן מנוסים המרוויחים המון כסף, אך זוהי בהחלט דרך טובה להיכנס לתחום, לערוך עימו היכרות מסודרת וגם להתחיל ולהתמקצע בתחומים פרטניים שונים. רכישת ידע מקצועי ואמין מידי גוף מנוסה היא בעלת חשיבות רבה יותר ממה שרבים נוטים לייחס לה בעולם הנדל"ן. לימודי נדל"ן, וגם הפשוטים והקצרים ביותר, עשויים בהחלט לפתוח עבורכם את הדלת לבניית קריירה בתחום זה. מידע נוסף אודות לימודי נדל"ן ניתן לקבל כאן באתר, כמו גם על ידי חיפוש מהיר וקצר באינטרנט כמובן...

שי אלרואי
איש עסקים, יזם ומשקיע בתחום הנדל"ן. מייסד ושותף במספר חברות בתחום הנדל"ן.
שי אלרואי החל את הקריירה שלו בשנת 1997 בלונדון, אנגליה, מיד לאחר שסיים בהצטיינות את לימודי המשפטים ומנהל העסקים באוניברסיטת גילדהול.
כיום מכהן שי אלרואי כדירקטור במספר חברות נדל"ן בינ"ל לאחר שהשתתף באופן פעיל במאות עסקאות נדל"ן וניהל באופן אישי פרויקטים גדולים בארה"ב ובאירופה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב