דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרדים בתל אביב 

מאת    [ 04/12/2012 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1319 פעמים ]

משרדים בתל אביב

אין ספק שכיום תל אביב היא בירת העסקים של ישראל מבחינות רבות. אי לכך, כיום ישנם משרדים רבים בתל אביב המתאימים לכל חברה ולכל כיס. בשל המבחר המגוון של המשרדים בשכונות השונות בעיר, כל אחד שמחפש- יכול למצוא משרד אשר מתאים לצרכים שלו. בטקסט הקצר שלפניכם, מדריך ממצה ותמציתי שמכיל מספר עקרונות חשובים שיש לקחת בחשבון כשמדברים על רכישת משרדים בתל אביב, או כאשר חושבים על משרדים להשכרה בתל אביב. נתחיל בעיקרון החשוב ביותר – המיקום.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

לאחר שהחלטתם שאתם מחפשים משרדים בתל אביב. חשוב להתרכז באזור/ שכונה. תל אביב היא העיר השנייה בגודלה בארץ, ובה שכונות ואזורים שונים שניתן למצוא בהם משרדים איכותיים,במחירים טובים ועם תנאי חוזה מותאמים לצרכים שלכם. מיקומי המשרדים מתרכזים בעיקר ברמת החייל, מרכז העיר, "בסיטי", באזור בית המשפט, יגאל אלון, שכונת מונטיפיורי וציר מנחם בגין והסביבה.
יש חשיבות למיקום המשרד, גם בתוך תל אביב. נגישות ונוחות הינם פרמטרים שצריך לקחת בחשבון. יכולת ההגעה של העובדים ושל הלקוחות למשרד חשוב ביותר. צריך לבדוק שבאזור שאנו רוצים לשכור/ לקנות משרד יש קווי אוטובוסים, תחנת רכבת, חניונים לרווחת הלקוחות. כמו כן, ישנם פרמטרים נוספים חשובים שצריך לבחון  כגון האזור סביב המשרד- בתי קפה, מסעדות, מרכזים פעילים שבהחלט מעלים את ערך המשרד. רמת החייל למשל, הינו אזור פעיל מאוד. בשעות היום מרכז בו מאות עסקים פעילים בתחומים שונים ובשעות הערב מתעורר מחדש כמרכז בילוי ופנאי. ברמת החייל מגוון מעניין של מסעדות, בתי קפה, חדרי כושר, מרכזי טיפוח יופי וספא, וכלל השירותים הציבוריים כרי, בנקים, דואר, קופות חולים.

מה הם הצרכים שלך?

ההתאמה בין הצרכים שלך לסוג הנכס צריכה להיות מושלמת, לא פחות מכך. הדבר נכון בעיקר כשמדובר על משרד שאתה מתכנן לרכוש. במקרה של שכירות, המצב שונה והוא גמיש יותר. בכל מקרה, עליך לברר מראש האם שטח המשרד מספיק לעובדים והאם יוכלו לעבוד בנוחות,  האם המיקום נגיש והאם ישנן חנויות בסביבת המשרד, האם ישנו חדר ישיבות גדול? חדר קבלה - שירותים שניתנים באזור כגון שירותי הסעדה, שירותי תקשורת וכיו"ב ולדאוג שתהיה נוחות מיריבת לעובדים, בהתחשב בכל השיקולים. לאחר שהמשרד תואם את צריכך-יש לשקול את המחיר המבוקש, בהתאם לתקציב שעומד לרשותך.

משרדים בתל אביב – שכירות או חוזה רכישה?

שוק המשרדים בתל אביב פעיל גם מבחינת רכישות וגם מבחינת השכרות. חברה שמתכננת מעבר משרד, צריכה לקחת בחשבון את התקציב שעומד לרשותה, את התוכנית העסקית שלה ומה משתלם לה בסופו של יום. נכון יהיה להתייעץ עם מומחים בשוק הנדל"ן במידה ומחפשים משרדים למכירה בתל אביב או להשכרה על מנת לבצע את הרכישה/השכרה המשתלמת ביותר. בהצלחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב