דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עידן המטפחת המעוצבת 

מאת    [ 04/12/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 4116 פעמים ]

אפשר לומר בפירוש שלא בכל דור היו לנשים את הפריווילגיה הזו; מטפחות מעוצבות, בשלל צבעים וסגנונות, וקולקציות שלמות ויפהפיות שמתחלפות בכל עונה או שתיים. הנשים בדורנו בהחלט יכולות ליהנות מהאופנה הזאת, המאפשרת לנו להתפנק במטפחות איכותיות ויפהפיות, שמשאירות אותנו ייחודיות ונשיות, ומשדרגות את ההופעה בכמה רמות.

עידן המטפחות המעוצבות התחיל לפני שנים בודדות, כשמישהי יצירתית ובעלת יוזמה התחילה בתפירת מטפחת או שתיים לעצמה. המטפחות שנשאו חן בעיני השכנות והמכרות, הפכו אט אט לתעשייה שלמה. והיום ישנן לפחות עשרות מעצבות מטפחות, המציעות את מרכולתן לנשות ישראל.

המגוון במטפחות מעוצבות הינו עצום; במטפחות רבות משולבים כמה בדים, מה שמאפשר לייצר סטוק גדול של מטפחות השונות זו מזו, וכן להתאים את המטפחות למספר בגדים. ישנן מטפחות המתאימות לכיסוי ראש מלא, וכאלה חלקיות או אפילו ברמת הסרט, וגם הבדים והתחרות משתנים. עם כל עונה שעוברת, יוצאות המעצבות היצירתיות יותר בדגמים ובאופנות חדשות של מטפחות, וכך ניתן למצוא היום גם מטפחות מעוצבות בסגנון רטרו, כאלה עם סרטים גדולים וקשירות צד ועוד ועוד. עולם המטפחות המעוצבות גדול וססגוני למדי, ומאפשר לכל אישה למצוא לעצמה את המטפחות המתאימות לה.


קשירת מטפחות

קניית מטפחת לבדה לא מספיקה בשביל הופעה מרשימה ומחמיאה. גם באופן קשירת המטפחות יש אופנות שונות, שמשוות למטפחת מראה אחר לחלוטין. אינה דומה קשירת מטפחת כשהשיער שמוט למטה לקשירה כשהשיער משוך אל על, ואין להשוות בין מטפחת המתנוססת על שיער פזור לכזו המותפחת באמצעות מטפחת או כובע תחתיה. היום ישנם אפילו אתרי אינטרנט וספרים שונים המציגים אפשרויות והדרכות מבוארות לקשירת המטפחות בשלל צורות, כשכל קשירה היא עולם בפני עצמו.


איכויות ומחירים

גם בתחום האיכויות והמחירים ישנה קשת רחבה, בה כל אישה תוכל להתמקם לפי התקציב והיכולת. אם אין לך תקציב גדול, ואת מעוניינת במטפחת מעוצבת ליום יום, תוכלי לרכוש כזו תעשייתית משהו, בחנויות לכיסויי ראש ברחבי הארץ. מטפחת כזו עשויה לרוב מבדים פשוטים, ובעיצוב לא מתוחכם מדי. לעומת זאת, אם את מחפשת מטפחת לאירוע, בהחלט תוכלי למצוא מטפחת איכותית ומושקעת, רקומה פנינים או עבודת יד אחרת, ותפורה מבדים יוקרתיים, לשדרוג ההופעה שלך. ישנן גם מעצבות התופרות כיסויי ראש לפי הזמנה אישית.
כמובן שגם בין לבין הסקאלה רחבה יחסית, וניתן למצוא מטפחות פשוטות יחסית של מעצבות לא ידועות במחיר סביר, ומטפחות של מעצבות ידועות יותר במחירים גבוהים יותר אך אפשריים.

תתחדשי!

 

נופת צופים - אופנה לנשים דתיות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב