דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמישה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המעצב הגרפי שיתאים לכם 

מאת    [ 03/12/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 1404 פעמים ]

חמישה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המעצב הגרפי שיתאים לכם יש לכם עסק קיים ואתם צריכים לעצב איזשהו מוצר בשבילו? הקמתם עסק חדש ואתם מתחילים למתג אותו? הדבר הראשון והכי חשוב זה לבחור מעצב גרפי שיעצב עבורכם את המוצר אותו אתם צריכים וידע להתאים אותו לצרכים שלכם כך שהעיצוב הסופי ישקף אתכם ואת העסק שלכם בצורה הטובה ביותר והכי חשוב יהיה בדיוק העיצוב שרציתם!

אז איך בוחרים מעצב גרפי ומה חשוב לבדוק לפני שמתחילים לעבוד איתו? להלן מספר טיפים שיעזרו לכם:

1. מחיר: לכל עסק יש תקציב מסוים אותו הוא רוצה להשקיע במיתוג/ פרסום העסק. עשו סקר שוק ובדקו ממוצע של עלות המוצר אותו אתם מעוניינים לעצב. בקשו הצעות מחיר ממספר מעצבים שונים וודאו כי המחיר עומד בתקציב שלכם. שימו לב שמחיר זול לעיצוב מסוים לאו דווקא אומר כי המוצר הסופי שתקבלו יהיה ברמה נמוכה. ומחיר יקר לאו דווקא אומר שהמוצר שתקבלו יהיה ברמה גבוהה משאר ההצעות שתקבלו.

2. סגנון: לכל מעצב גרפי יש את תחום ההתמחות שלו. אם זה בעיצוב אתרים, בעיצוב לוגו, במיתוג עסקי, בעיצוב לפייסבוק וכו'. ולכן כאשר אתם פונים למעצב גרפי מסוים שימו לב כי המוצר שאתם צריכים הוא חלק מתחום ההתמחות של אותו מעצב. לכל מעצב גרפי סגנון ייחודי משלו. בקרו באתר האינטרנט של מעצבים גרפים שונים והסתכלו בתיק העבודות שלהם. בקשו הצעת מחיר מהמעצבים שלעבודתם התחברתם הכי הרבה. סביר להניח שאם התחברתם לעבודות של מעצב גרפי מסוים, העיצוב שיעשה עבורכם יהיה גם הוא בסגנון שחיפשתם.

3. תמורה עבור המחיר: בדקו היטב מה אתם מקבלים עבור המחיר אותו תשלמו. בדקו כמה סקיצות ייתן לכם המעצב הגרפי עבור כל מוצר שתעצבו ובדקו האם אתם מוגבלים למספר תיקונים בכל עיצוב. בעיצוב לוגו מספר הסקיצות חשוב ביותר ובכדי שבאמת תוכלו להתרשם מעיצובים שונים ולבחור את זה שמתאים לכם יש צורך ביותר מסקיצה אחת. מספר התיקונים גם הוא חשוב מפני שישנם מעצבים המגבילים את מספר התיקונים שניתן לעשות לעיצוב מסוים ועל כל תיקון מעבר הם גובים כסף. יש לקחת זאת בחשבון במסגרת התקציב שלכם.

4. זמן עבודה: זמן העבודה הוא נושא חשוב מאוד. בדקו תוך כמה זמן תקבלו סקיצות ראשוניות לעיצוב שאתם צריכים. זה מאוד חשוב במידה ואתם לחוצים בזמן.

5. זכויות יוצרים: בדקו היטב מי מקבל את זכויות היוצרים עבור העיצוב שלכם. אם המעצב שומר לעצמו את זכויות היוצרים, ככל הנראה לא תקבלו קובץ בפורמט שיאפשר לכם לעבוד עם מעצב אחר/ בית דפוס בעתיד וכל שינוי שתרצו תצטרכו לעשות עם אותו מעצב גרפי, דבר הכרוך בעלות נוספת.

הטיפ הכי חשוב הוא: תלכו עם תחושת הבטן שלכם. אל תתנו למחיר להטעות אתכם. קחו את הזמן וחשבו עם איזה מעצב גרפי היה לכם את החיבור הכי טוב בשיחת הטלפון ולעיצובים של איזה מעצב גרפי הכי התחברתם. בדרך כלל התוצאה תהיה כמו שדמיינתם.

MorDesigns | 054-9755050 | www.mordesigns.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב