דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אז מה אם המתחרה שלכם מוכר ככה ? 

מאת    [ 03/12/2012 ]

מילים במאמר: 534   [ נצפה 1309 פעמים ]

שקט על זה לא מדברים! אבל למה ?

 

נכון זה אולי לא ממש פוליטי לדבר "על זה" אבל אני ממש חייבת לשמוע מה דעתכם על העניין ?
ומאחר ומחר יום כיפור, ומתחילים מחדש חשבתי שראוי שאתייעץ איתכם ואשמע את דעתכם בנושא.

כמומחית ביצירת תקשורת בינאישית בין עסקים ללקוחות, וכמפתחת שפת המכירות של תקשורת מכירתית  אני מכותבת ברשימות דיוור רבות בארץ ובעולם.

בחלקם אני מקבלת תכנים איכותיים ובעלי ערך ממש בחינם – נתינה למען נתינה.
וחלקם עסוקים כל הזמן בלמכור לי מוצרים, ערכות, שירותים.
בינינו אין בכך שום דבר פסול הרי גם אני מסבירה ללקוחותיי שעסק לא יכול להתקדם ללא מכירות.
למרות שלקוחותיי מספרים שכשלומדים כיצד לבנות מערכת תקשורתית עם הלקוחות, מגלים שהגלגל מתהפך , הלקוח קונה מבלי שאתם מתאמצים למכור לו (איך עושים את זה - זה כבר שייך לפוסט אחר).

 אבל – וכאן האבל הגדול שלי !!
האם אתם שייכים לאותם עסקים שמזדהים איתי שהלקוחות של היום חכמים מאד ?
הלקוחות לא נחפזים , הם קודם בודקים, משווים, שואלים חוקרים ורק אז קונים.
בשנתיים האחרונות אני נחשפת יותר ויותר לסגנון מכירה שהוא מאד שנוי במחלוקת בעיניי, הלקוחות מפחדים לדבר עליו בקול רם ועסקים רבים בטוחים שאם כולם מוכרים כך זו בטוח ה- שיטה.

נצא מנקודת הנחה שהלקוח הפוטנציאלי עוקב אחרי התכנים שלכם, ומביע התעניינות במוצר או בשרות שאתם מצעים לו. מאחר וכבר הגענו למסקנה שהלקוחות חכמים מאד הרי הלקוח בוודאי הגיע למסקנה שיש לו רצון או צורך במוצר או בשרות.

אז למה לעשות לו את זה ?  

עכשיו אתם בטוחים שואלים על מה בדיוק אני מדברת ?

 

על חבילת ה"בונוסים" יקרת הערך שאותם עסקים מעניקים ללקוח רק כדאי שיקנה.

רק הבוקר המתינה לי בסבלנות הצעה  מפתה לרכישת ערכה כלשהי, שווי המוצר הוא 1,000 ש"ח אבל חבילת הבונוסים ש"מצפה" לי אם רק אקנה היא בשווי –  4,000 ש"ח .
נו באמת ?!!! למה לזלזל באינטליגנציה של הלקוחות ?
נראה לכם שלקוחות באמת חושבים שההטבות שהם מקבלים שווים כך ?

זו דרך נפלאה לאבד את האמון של הלקוחות.

נכון, תמיד יהיו את אותם לקוחות שחבילת הבונוסים תפתה אותם, אבל לקוחות רבים נרתעים מהשיטה.

הגיע הזמן לומר בקול רם שלקוחות קונים לא בגלל הבונוסים שאתם מעניקים להם.

הם קונים בשביל עצמם  כיוון שהם מאמינים בכם .

הגיע הזמן לכבד את הלקוחות !!
אני לא נגד מתנות ללקוחות (אני אפילו מאד בעד) אני נגד מכירה בשיטה שלא מכבדת (אולי אפילו מזלזלת).

וזה שכולם עושים אותו הדבר ?
זה ממש לא פותר אותך כבעלי עסק, מלשמור על אחד הכללים החשובים ביותר ביצירת תקשורת בינאישית –  האמינות שלך.

נכון בגלל שכולם מוכרים כך, אתם אולי צריכים להיות יותר אמיצים, יצירתיים, חדשניים, אבל אם אתם מאמינים במוצר או בשירות שלכם,(ואני בטוחה שכן , אחרת לא הייתם מוכרים אותו) תציעו ללקוחות בונוס הגיוני ראוי ומכבד שמתאים לתמחור הכללי של המוצר. ולא בונוס שנראה שאינו קשור למציאות.
כך תוכלו למכור ללקוחות שני דברים – מוצר או שירות  מעולים, ואת האמינות שלכם.

תזכרו הלקוחות קונים לא את המוצר או השרות – הם קונים את האמון שלהם בדרך המקצועית שלכם.

עכשיו אחרי ששיתפתי אתכם, אני ממש אשמח לשמוע מה דעתכם על הנושא, איך נכון למכור
INFO@NETIKSHORET.COM

 

 

תקשורת מכירתית - שפת מכירות שתלמד אותך להגדיל את המכירות, באמצעות תקשורת בינאישית עם הלקוחות.
 
לקבלת המדריך שיקפיץ לך את המכירות WWW.NETIKSHORET.COM




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב