דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העלאת קבצים ותמונות לאינטרנט - פתרון מצויין לסטודנטים 

מאת    [ 02/12/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 1927 פעמים ]

כיום, מדברים רבות על מחשוב ענן ? היכולת לאחסן מידע מכל סוג ברשת, על שרתים מרוחקים ולא על המחשבים עצמם ואמצעי חומרה אחרים. חברות גדולות ומתקדמות משתמשות באפשרות הזאת וחוסכות לעצמן משאבים וכסף. גם צרכנים פרטיים רבים עושים זאת כבר לא מעט שנים ? כשאנחנו עושים העלאת תמונות לאחסון או שיתוף ברשת, למשל. קבוצת אוכלוסיה נוספת שיכולה ליהנות מהנוחות שבהעלאת קבצים לרשת הם הסטודנטים. השימוש שלהם באופציה הטכנולוגית הזו חוסכת זמן, שימוש בדיסק און קי ומאפשרת גישה נוחה ושיתוף עם עמיתים לספסל הלימודים.

שירותי העלאת קבצים

תחום העלאת ואחסון הקבצים בענן פורח בשנים האחרונות. לשירותים הותיקים שמשמשים כבר שנים להעלאת תמונות, כמו פליקר ופיקסה נוספו שירותים שמותאמים לכל סוגי הקבצים, כמו דרופבוקס, גוגל דרייב ואחרים. אלה מעניקים לכם בדרך כלל שטח אחסון מכובד של 5 ג'יגה בחינם והרחבה שלו לשטח אחסון גדול תמורת כמה דולרים בחודש. השימוש בשירותי האחסון בענן נוח מאוד וניתן לשתף אותו בדרכים שונות עם משתמשי רשת אחרים.

שירותים מוסדיים

היום, כמעט בכל אוניברסיטה או מכללה בארץ יש מערכת מובנית שמשרתת את הסטודנטים והמרצים ומאפשרת העלאת קבצים ושיתוף בהם לצרכי למידה והפריה הדדית. כך ניתן לקבל גישה למאמרים שהמרצה העלה לקראת השיעור הבא, לשלוח מטלות ברשת, לשתף סטודנטים אחרים בחומרים רלוונטים, בתרגומי מאמרים וכדומה וגם לנהל קבוצות דיון בנושאי הלימוד.

כל המידע שאתם צריכים בפינה שלכם ברשת

סטודנט שיש לו חשבון באחד משירותי האחסון ברשת, יכול לשמור עליו, בדרך כלל בחינם, את כל קבצי הלימודים שלו. אפשר להעתיק אוטומטית מאמרים שמצא ברשת ספריית האוניברסיטה לשטח האחסון הפרטי שלו ולקרוא אותו בבית או בכל מקום שירצה ואפילו דרך הסמארטפון שלו כשהוא בדרכים. אין צורך יותר בדיסק און קי ובאמצעי אחסון ניידים אחרים, כל שצריך לעשות הוא לזכור את קוד הכניסה שלכם לשטח האחסון הפרטי, שבו הכל יכול להיות מרוכז ובוודאי שאין צורך לעמוד בתור למכונות הצילום כדי לצלם מאמרים, אפשר פשוט להעביר אותם בין הסטודנטים ברשת.

השימוש במחשוב ענן הופך את החיים של כולנו לקלים יותר ואת הגישה למידע ואחסונה לזמינים מאי פעם. סטודנטים יכולים לחסוך לעצמם הרבה טרחה וזמן וזמן הוא מצרך יקר לסטודנט בעיקר בתקופת המבחנים. החומר הלימודי המאוחסן דרך שירותי העלאת תמונות וקבצים הופך אותו לזמין באופן אופטימלי ומאפשר לסטודנט לנצל טוב יותר את הזמן המועט שברשותו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב