דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תאורה נסתרת באמצעות פסי לד LED 

מאת    [ 02/12/2012 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 4511 פעמים ]

כבר שנים רבות בעיצוב פנים בעיקר משתמשים בתאורה נסתרת, תפקיד תאורה זאת היא ליצור מקור אור בלתי נראה לעין שבעצם יזרוק אור שבדרך כלל שימושיו יהיו לדקורציה. בשנים עברו היו משתמשים בעיקר בנורות פלורסנט לתאורה נסתרת. אך בעיקבות המקום הצר שבו יושבות הן היו מתחממות ולרוב נשרפות במהרה.

כיום תאורה נסתרת מבצעים בעזרת פסי לד, ניתן דוגמאות לתאורה נסתרת:

1. קרניז בתקרה - בהנמכת גבס ניתן לבצע מצב שבו חלק מהתקרה יהיה צף, זאת אומרת שחלק קטן יחזיק חלק גדול יותר וכך בעצם ייראה חלק הגדול כאילו הוא צף באוויר, כל שבעזרת פסי לד נוכל ליצור אפקט זה בהדגשה רבה יותר והתוצאות מדהימות.

2. נישות - כל נישה משאירה איזשהו חלק קטן שנשאר מוסתר, זה יכול להיות נישה בארון, במטבח, מאחורי הטלוויזיה בתקרה ועוד. נישה גם משאירה לנו מקום מצויין לשימוש בתאורה נסתרת בעזרת פסי לדים, נגרום לאפקט שבו ייצא מהנישה שלנו אור מבלי לראוצת את מקור האור שזה יוצר אווירה מושלמת.

3. מטבח - למי שיש ארונות מטבח וודאי מכיר את התופעה שבה השיש תמיד חשוך ומקשה על העבודה במטבח, פס לד מתחת לארונות המטבח ייתן פיתרון מצויין ואין אחד שהתקין את זה ולא היה מרוצה מהתוצאה, כך אפשר להנות גם מאור עבודה מעולה בשעת הבישול במטבח וגם יוכל לשמש כתאורה דקורטיבית בערב כאשר לא מעונינים להדליק את כל האורות בבית.

4. ארונות - מכיוון שארונות בדרך כלל בנויים מעץ עד שהגיעה תאורת הלד LED לא היה פיתרון וזה מכיוון ששאר סוגי התאורה מגיעים לטמפרטורות מאוד גבוהות ולכן היה מסוכן להתקין אותן על עץ, פסי לד מגיעים לטמפרטורת עבודה נמוכה בהרבה ביחס לשאר סוגי התאורה ולכן ניתן להתקין אותה על עץ ולהיות רגועים. בעיצוב היום הרבה אורנות חדשים כבר מגיעים עם תאורה פנימית שבוא נודה, זה נראה ממש כיף לראות מה יש בתוך הארון שבדרך כלל חשוך. פתרון יעיל וחסכוני.

5. תאורה דקורטיבית - תאורת לדים יכולה להגיע במגוון צבעים גדול כולל פסי RGB שיודעים להחליף צבעים וכולל גם פסים מתוחכמים יותר, בעזרת בקרים חכמים שמגיעים בדרך כלל גם עם שלט לשליטה מרחוק נוכל לקבל מפסי הלד שלנו כל גוון שנחפוץ בו כולל תוכניות להחלפת צבעים. מעולה לתאורת אווירה ומי שאוהב קצת אקשן בבית

בסך הכל חשוב עוד לדעת על פסי לד שהם מגיעים במתח של 12V DC בעיקר, זאת אומרת שהם מצריכים עבודה עם שנאי שממיר את אמתח מ 230V AC ל מתח של 12V DC, עוצמת השנאי נקבעת לפי סוג ואורך הפס. ניתן לרכוש אביזרים נלווים כגום דימר קירף דימר ידני, בקרי RGB אינפרא, בקרי RF, ועוד...

פתרון מעולה לתאורת נסתרת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב