דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחק חץ וקשת 

מאת    [ 01/12/2012 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 6417 פעמים ]

משחקים הם אמצעי אידאלי לחיזוק מיומנויות קיימות ופיתוח מיומנויות חדשות, כבר מגיל צעיר מלווים משחקים וצעצועים אל תהליכי הלמידה ופיתוח כישורי המוטוריקה והריכוז של הילד. ללא משחקים מתאימים הילדים לא יצליחו להתפתח קוגניטיבית. משחק חץ וקשת מתמקד בקליעה למטרה, המשחק דורש סף גבוה של ריכוז, דיוק, יכולת לכוון היטב, ראייה מרחבית ועוד. כבר בעבר נהגו ילדים לפתח את כישוריהם בעזרת משחק חץ בקשת. ההבדלים המשמעותיים ביותר בין העבר וההווה הם שבעבר נהוג היה לשחר באמצעות חץ וקשת אמתיים, כיום כבר מדובר במשחקי מחשב או סימולציות.

משחקי מחשב חץ וקשת

ברשת האינטרנט אפשר למצוא מבחר גדול של משחקים ללא עלות. משחקי חץ וקשת זוכים לביקוש רב ובהתאם לכך אפשר למצוא משחקי חץ וקשת שעוסקים בצליפה בתפוחים, אחרים שמתמקדים בקליעה למטרה ומשחקים בהם יש לצלוף באויב. ההבדלים בין המשחקים באים לידי ביטוי בעיקר בגרפיקה ובדמויות המשחק. המטרות של המשחק כמעט תמיד זהות, השחקן זוכות בנקודות בעבור כל קליעה למטרה. משחקי חץ וקשת רגילים ניתן למצוא ברשת האינטרנט ללא כל עלות, מדובר לרוב במשחקים ישנים. את המשחקים החדישים שמערבים סימולציות ושימוש בחץ וקשת כבר יש לרכוש בחנויות.

משחקים ישנים

משחק חץ וקשת הוא אחד ממשחקי המחשב הראשונים שיצאו. מדובר במשחק קל להפעלה שלא דורש תוכנות מורכבות. על אף היותו משחק פשוט החוויה מהנה ואפשר לבלות שעות ארוכות במשחק אישי או יחד עם כל החברים. באתרים של משחקי מחשב מהעבר אפשר למצוא את משחק החץ וקשת הקלסי שכולם זוכרים משנות השמונים. המבוגרים שבחבורה ישמחו להציג לצעירים את המשחק ולספר על התקופות בהן צג המחשב היה ירוק ללא כל צבעים או חיבור לרשת האינטרנט.

יתרונות של משחקי קליעה למטרה

משחקים הופכים לפעילות מבורכת כאשר השימוש בהם מדוד וישנו ערך מוסף בפיתוח כישורים מוטוריים או העשרה חשיבתית. משחק חץ וקשת מסייע לילדים בפיתוח הקשר בין העין והתנועה, חידוד כישורי הדיוק והקליעה ועידוד תכונות כמו הישגיות, נחישות, התמדה. הורים לילדים שנהנים ממשחקי חץ וקשת במחשב יוכלו להעצים את החוויה בעזרת חוג חץ וקשת. הילדים יתרגשו להחזיק את הכלי במציאות וללמוד כיצד להציב את החץ, לכוון ולקלוע למטרה. מדובר ללא ספק בתחביב יוצא דופן, אך הילדים כה נהנים בחוג. כל פעילות גופנית שמוציאה את הילדים מהבית מבורכת. למי שמטייל בארץ ומחפש אטרקציות בדרום או בצפון, יוכל למצוא מתחמי חץ וקשת למשחקים קבוצתיים ומשפחתיים.

היסטוריית החץ והקשת

השימוש ההיסטורי בחץ וקשת הוא שימוש מלחמתי, החצים שימשו כלי נשק קדום באמצעותו נהוג היה להילחם או לצוד. המבנה המיוחד של הקשת הוא שמעניק לחצים את התנופה לה הם זקוקים בכדי לעוף למרחקים. בעולם המודרני משמשים החץ והקשת בעיקר למשחקי ספורט ובידור. השימוש בחץ וקשת למטרת ציד אסור ברוב המדינות המערביות. העוסקים בתחום בצורה מקצועית יוכלו להשתלב בתחרויות ספורט בינלאומיות ולהשתתף גם במשחקים האולימפיים. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב