דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אני צריכה רואת חשבון ? 

מאת    [ 30/11/2012 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3438 פעמים ]

נשים רבות מחליטות לצאת לדרך יזמית, בשל הצורך למימוש עצמי, לעתים בגין שכר לא מספק או תקיעות בעבודה או בשל הפיכה של תחביב צדדי לעסק אשר יכול להניב כספים. במאמר זה אסביר איך רואת חשבון תסייע לכן בתהליך.

כאשר את מחליטה להקים עסק עלייך לקחת בחשבון מספר נושאים :

1. בדיקת כדאיות, האם העסק שלך עתיד להיות רווחי - יש לכך חשיבות, שכן עסק שאינו רווחי אין בדרך כלל טעם להקימו, ישנם גופים אשר פועלים גובים כספים שלא במטרה להיות רווחיים לבעלים שלהם אמנם גם עסקים אלו אשר מוכרים בתור עמותות או מלכ"רים נועדו להפיק תועלת לאותם גורמים הנתמכים על ידם. עסק נועד להפיק תועלת כספית לבעליו. בתור בעלת עסק חלים עלייך גם חובות רבים, כגון חובות דיווח, תשלומי מסים וכדומה, ולכן כדאי לצאת למסע של הקמת עסק חדש רק במידה והוא עתיד להיות רווחי. על מנת לבחון את כדאיות העסק שלכן יש לבנות מודל אשר כולל את ההכנסות וההוצאות שאתן מצפות שתהיינה לעסקכן, פעמים רבות מגלים שמה שחשבנו לעסק שיכול להיות רווחי מתגלה כלא כדאי, אין זה אומר שאת צריכה לוותר על הקמת העסק, לעתים דרושים מספר שינויים על מנת להתאים את העסק לפעילות רווחית. לשם בחינת כדאיות כדאי להיוועץ עם רואת חשבון אשר מכירה עסקים כשלכן ותוכל לסייע לכן בנקודת המבט הפיננסית.

2. אחרי שבדקת את כדאיות פתיחת העסק והגעת למסקנה שהוא עתיד להיות רווחי יש לפתוח את העסק ברשויות המס, כלומר במס הכנסה, מע"מ והביטוח הלאומי. לשם כך יש למלא טפסים שונים אצל כל אחת מן הרשויות. רואת החשבון שלכן תבצע עבורכן את המטלה הזו של פתיחת התיקים ברשויות המס. 

3. דיווחים שוטפים ותשלומים שוטפים לרשויות המס - בתור בעלת עסק, תדרשי מעתה לדווח באופן שוטף, מדי חודש או חודשיים לכל אחת מרשויות המס על הפעילות העסקית העצמאית שלך, הדיווחים הנדרשים ממך נגזרים מבסיס הפעילות העסקית של העסק וסוג העסק. כמו כן, הדיווים נסמכים על הנהלת החשבונות של העסק שלך, את החשבונות יש לנהל באמצעות משרד רואי חשבון אשר בקיא בתחום של בעלי עסקים קטנים.

4.  דיווחים שנתיים - בתור בעלת עסק, עלייך להגיש מדי שנה דוח שנתי אשר כולל את ההכנסות שהיו לך לאורך השנה ואת הרווחים שצברת, כמו כן, בהתאם לדוח השנתי ניתן לחשב הפרשות שונות אשר יכולות להניב לך הטבות מס שהנן למעשה רווחים נוספים אשר נובעים כתוצאה מעבודה נכונה מול מס הכנסה. דוח זה מוכן בדרך כלל על ידי רואת חשבון.

הקמת עסק הנה כדאית למי שחושבת שיש לה את היכולת להניב רווחים כתוצאה מפעילות עסקית שהיא תבצע, לשם הקמת עסק יש להעזר ברואת חשבון אשר בקיאה בתחום של עסקים קטנים ובינוניים.

שור רואי חשבון בניהול רואת חשבון לירון שור הנו משרד רואה חשבון במרכז אשר מתמחה בעסקים קטנים ובינוניים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב