דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרזות את המחלות 

מאת    [ 29/11/2012 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 3125 פעמים ]

השמנת יתר מהווה מקור עיקרי להתפתחותן של מחלות שונות, דוגמת סכרת וכולסטרול. מה ניתן לעשות?

לא רק כלפי חוץ

צריכת הקלוריות של כל גבר ואישה נקבעת בהתאם למשקל התקין של כל אחד ואחת מהם . אך בעוד נהוג לחשוב על משקל תקין בהקשר של גזרה חטובה, ניתן ורצוי שתתחילו לחשוב עליו בהקשרים נוספים.

אנשים בעלי משקל תקין, אשר אינם סובלים ממאגרים עודפים של שומן גוף שאינו חיוני לנו נהנים מגוף בריא יותר, נקי ממחלות הנלוות להשמנה יתרה כגון סכרת, כולסטרול גבוה, בעיות לחץ דם ועוד. יתרה מכך, הם נהנים מאנרגיה רבה יותר, חופש תנועה בלתי מוגבל ותחושה כללית טובה יותר.

הרזיה נכונה

גוף האדם מכיל שלושה סוגים שונים של שומנים. שניים מהם באמת נחוצים לנו ולתחושת החיוניות של הגוף, השלישי לעומתם, מיותר ונאגר ללא כל סיבה אמיתית. עם זאת, מרבית הדיאטות פוגעות דווקא בשני המאגרים הראשונים ומובילות במהרה לתחושת עייפות, חולשה ורעב המהווים מכשול רציני בדרך להרזיה.

לעומת השיטות הללו, הדיאטה שפיתח ד"ר סימונס מעניקה לכם את הכלים שילמדו אתכם איך לרזות תוך חיסול המאגרים המיותרים לנו בלבד. מאגרים אלו הינם המאגרים שממילא אתם מחפשים להיפטר מהם, אלו המתמקמים בכל המקומות המוכרים כגון זרועות הידיים, הבטן, הירכיים ועוד. .

את התוצאות לא רק רואים

הדיאטה של ד"ר סימונס נמשכת כ- 40 יום, במהלכן תיווכחו לא רק בשינוי חיצוני בדמותם של בין 8 ל- 13 קילוגרמים מהם תיפרדו, אלא גם בשינוי פנימי.

לחץ, זיהום אוויר, מזון תעשייתי, רעש ושאר מזיקים הינם חלק בלתי נפרד מהחיים בעידן המודרני. לאט לאט הם הופכים גם לחלק בלתי נפרד מגופנו, בדמותם של רעלים החודרים אל הגוף ופוגעים בו. הערך המוסף של שיטתו של ד"ר סימונס בא לידי ביטוי בניקוי הגוף מרעלים אלו הודות לתהליך ההרזיה הייחודי.

שלא כמו בשיטות אחרות לניקוי הגוף, כמו זו הדוגלת בצריכה של נוזלים בלבד או זו הדוגלת בריקון המעיים, בתהליך זה לא נמנעים מן הגוף חומרים אשר חיוניים עבורו. זאת הודות לתחליף הצמחי העומד בבסיס שיטתו של ד"ר סימונס המרכז בתוכו את כל אשר הגוף זקוק לו.

יחד עם התפריט המוקפד של השיטה, אתם נהנים לא רק מגזרה חדשה אלא גם מאנרגיה מחודשת, משיפור ניכר בתפקוד היומיומי, מריפוי מחלות שונות הנלוות להשמנה, מחופש תנועה ומעל לכל מהרגשה פנימית טובה. 

שותפים למסע

על מנת להבטיח לעצמכם כי את ההישגים הרבים שתניב עבורכם השיטה, תשמרו איתכם לאורך שנים מומלץ להיעזר בליווי של מאמנת אישית. יחד תוכלו ללמוד על המכשולים הפיזיים ויותר מכך, הרגשיים, שעלולים לשוב ולהפריע בדרככם החדשה.

תוכלו ללמוד עוד על שיטת ד"ר סימונס להרזיה מהירה ובטוחה באתר הבית של נגה גל, מאמנת אישית להרזיה, ועל הדרך הבטוחה לשמור על התוצאה.

מאמנת אישית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב