דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נשירת שיער אצל גברים וירידה בתחושת הביטחון העצמי 

מאת    [ 28/11/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2960 פעמים ]

נשירת שיער אצל גברים בגילאים 18-30 פוגעת בביטחון העצמי

ואיך זה לא יהיה כך? הגיל שבו הטסטוסטרון נמצא בשיא שלו. הגבר חשק במין תדיר ומרגיש ביטחון עצמי מוגבר כאשר הוא נמצא בצורה הגופנית והפיזית ממנה הוא מרוצה. גברים אשר מתחילה אצלהם נשירה כבר בגיל 18 סובלים מהתופעה יותר מכולם.

נושאים חשובים


    • שיער על הראש וגבריות ראש עם שיער שופע, בלורית, קוקו, נפח שיער מלא. כל הדברים האלה עוזרים לגבר להרגיש סקסי וחזק. היום ישנם גברים אשר מתחזקים ומשקיעים יותר במראה השיערות על ראשם יותר מכל אישה ממוצעת. ישראלים גם. הגבר הישראלי הממוצע מפחד ממצב בו הוא יתחיל לאבד מהשיערות על ראשו. הוא דואג שזה יפגע בדימוי העצמי שלו ושאולי ירגיש רגשות נחיתות בעקבות כך.

    • שיער על הראש וביטחון עצמי גבר אשר מתחילה אצלו נשירה חלה אצלו כמעט באופן מיידי ירידה בביטחון העצמי ובדימוי העצמי. תופעה זו שנקראת נשירת שיער תגרום לרוב המוחלט של הגברים הישראליים להרגיש ירידה קטנה במצב הרוח ועד כדי דיכאון קליני מלא. בעקבות כך מחפשים הרבה מהגברים הישראלים פתרונות לבעייה זו.

    • נשירת שיער וביטחון עצמי ירוד הביטחון העצמי הירוד מתגבר כאשר הגבר מוצא עצמו עומד מול המראה ומקלל את המצב הנתון בו השיער שלו מתחיל לנשור, המפרצים שלו גדלים מיום ליום, מתחילים לראות באופן ניכר שהשיער שלו הולך ומידלל ומתחילים אפילו להיות לו קרחות. בזמנים אלו מביעים גברים רבים ייאוש רב.

פתרונות לנשירת שיער


    • שמפו מיוחד השמפו הראשון בשם "רוגיין" היה עובד טוב. אבל לא אצל כולם. כ75% מהגברים זיהו שנשירת השיער האטה או אפילו הפסיקה לגמרי. אך לא ניתן עדיין להצמיח שיערות מחדש. לזה אין עדיין תרופת פלא. השמפו הרפואי הטוב ביותר שקיים היום בשוק אכן עובד אך אינו מצמיח בחזרה שיערות אלא מאט או עוצר את תהליך הנשירה.

    • פאה או תוספת שיער גברים רבים אשר התייאשו מהנשירה מחליטים ללבוש פיאה או להרכיב תוספות שיער. הפאה אינה נוחה והתוספות שיער דורשות אחזקה גבוהה מאד וביקורים חוזרים ונשנים אצל ספר, מה שגם עולה הרבה כסף.

    • שיקום השיער שיקום השיער בשביל "מראה פחות נזוק" גם יכול מאד לעזור. שימוש תכף בשמפו מיוחד, קרמים וביקורים אצל ספר למריחת פורמולה מיוחדת תיתן לשיער מראה בריא אשר ישפר את המראה הכללי שלו מה שיחזק את תחושת הביטחון העצמי.

    • השתלת שיער פתרון מעולה אך יקר. מי שמברר אודות המחירים ילמד כי עלות השתלת שיער עלולה להגיע עד כדי 50,000 ש"ח במקרה בו המטופל בוחר לשתול אלפים רבים של שיערות שנלקחים מאזורים שונים בגופו אך תוך הקרקפת. שיטה זו מצליחה מאד בחלק ניכר של המקרים ונחשבת לשיטה היחידה אשר "מצמיחה מחדש" את השיערות. השיטה מצריכה אשפוז במרפאה פרטית במשך יום - יומיים לצורך הטיפול וכיום אינה דורשת חתכים או תפירות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב