דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי לך לארגן הסעות לחתונה 

מאת    [ 27/11/2012 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1959 פעמים ]

למה כדאי לך לארגן הסעות לחתונה

הי, חתן!

אתה מתחתן? נפלא. בתוך כל הקלחת והבלגן, תרשה לנו להזכיר לך פרט קטן וחשוב: ארגון אוטובוס לחתונה. לפעמים זה נראה לך שולי, מיותר, או משהו שאפשר אולי לדחות,או אפילו לחסוך..

תרשה לנו לתת לך כמה סיבות טובות, למה ממש כדאי לך לארגן הסעות לחתונה.


    • חסכון כלכלי- לפעמים נראה לך שהתשלום על אוטובוס לחתונה הוא הוצאה נוספת, אבל חישוב קצר מהסוג שכבר יגיע יוכיח לך שזה אפילו חסכון. מנהג נפוץ היום הוא "לקזז" ממתנת החתונה סכום כלשהו כשמדובר בחתונה רחוקה שמצריכה הוצאות גבוהות על דלק. כשאתה מוציא הסעות לחתונה, בסופו של דבר אתה מקבל את הכסף ויותר ממנו בסיבוב, דרך מתנות החתונה.
    • נגמרו התירוצים- אם פעם כל מי שלא היה לו רכב היה יכול בקלות להגיד לך שאין לו איך להגיע או שקשה לו להגיע אחרי העבודה, וזה עם הרכב התלונן שהוא גרוע בניווטים ולא מכיר את הדרך, הרי שהיום נגמרו התירוצים. אוטובוס לחתונה מאפשר לכל אחד להגיע, החל מדודים מבוגרים וכלה בחברים של אבא, מה שמוסיף לכם עוד כמה מתנות מלבד השמחה שבאורחים.
    • הקץ להמתנה ולאיחורים- מכירים את זה שרוצים כבר להתחיל בחופה אבל החבר ההוא והדודה ההיא עוד לא הגיעו וחייבים לחכות להם? או כשבחתונות אחרות אתם רואים לאט לאט את הכלה מחווירה כשהיא מבינה שרוב החברות שלה עוד לא הגיעו כי הן כנראה איבדו את הדרך? פניה לחברה שעיסוקה הוא הסעות לאירועים, וארגון של הסעות לחתונה חוסכות לכם את הסצנה הזו. כולם יכולים להגיע בקלות, בזמן, והעיקר- למקום הנכון.
    • חניה- באולמות רבים, בעיקר כאלה המצויים במרכז, קיימת בעיית חניה רצינית. אם כבר פניתם לחברה המקיימת הסעות לאירועים והזמנתם הסעות לחתונה שלכם, הכול מסודר. סביר להניח שאורחים רבים השאירו את כלי הרכב שלהם בבית, ולא תצטרכו לשבור את הראש..
    • בלי מגבלת מיקום- זוגות רבים היו מתחתנים במקומות אחרים אילולא הייתה להם בעיית המיקום. אין מבאס מלקיים את החתונה באולם שלא התלהבת ממנו במקום בגן החלומות שלכם, רק בגלל כמה דודים מראשון לציון. האפשרות להזמין מחברה של הסעות לאירועים אוטובוס לחתונה משחררת אתכם מהתלות המעיקה הזאת ומאפשרת לכם לקיים את החתונה במקום שאתם אוהבים, מבלי לפחד שתישארו בה לבד.
    • שותים ונהנים- חתונה היא אחד האירועים השמחים ביותר, ואתם ודאי רוצים שגם אתם וגם האורחים שלכם תוכלו ליהנות בה כמו שצריך. מצד שני, אף אחד מאיתנו לא רוצה להתבאס ולא לשתות בחתונה בגלל הנהיגה חזור, או גרוע מזה לשתות ולנהוג. הסעות לחתונה מאפשרת לכולם לשתות, ליהנות, ולחזור הביתה בשלום. אתם חייבים לפרגן את זה לחברים שלכם, וכמובן לעצמכם.

 ושיהיה במזל טוב!

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב