בשיווק צריך לשים רגל קבוע על הגז!
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

בשיווק צריך לשים רגל קבוע על הגז! 

מאת    [ 26/11/2012 ]
מילים במאמר: 382   [ נצפה 1324 פעמים ]

 
 

הדילמה הזו נובעת מתוך ספק, והספק הוא "האוייב" הגדול של משווקים שנמצאים בתהליך של השקת מוצר או מכירה לפי תהליך מסודר ובעל דד ליין.

אתה חייב להכיר מספר גורמים שקשורים בהתהליך השיווק והמכירה שיעזרו לך בשיווק ומכירה.

ניצנים ראשונים

אלו הלקוחות שמיד עם ההודעה על הצעת המכירה הם קופצים ורוכשים. נוהגים לכנות אותם כ"ארלי אדפטייר" מאמצים ראשונים.

אלו אותם 5-6 לקוחות או 500-600 לקוחות ראשונים שרק מחכים לצעד שלכם - פרסום מוצר שירות חדש. הכל טוב ויפה

הם נותנים מוטיבציה להמשיך אבל אז...

 

יבש כמו הקיץ

ואז מגיע שלב שמטעה את כלל המשווקים - היובש. יום, יומיים, שלשה ואף אחד לא עושה קולות של רכישה. כן זה קורה.

חלק גדול מהמשווקים דווקא אז מחליטים לעצור את המכירה, להודיע על דחיית מועד הסדנה שלהם וכדו'.

וזו טעות אחת גדולה. זו טעות שלפעמים עולה ביוקר מתוך חוסר הבנה פסיכלוגית של הלקוחות שלך.

 

רגל קבוע על הגז

בכדי לפתור את הבעיה של ה"יובש" צריך לעורר את הקהל שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא לקבוע מראש דד ליין להשקת

המוצר או הפרוייקט. ללא "דד ליין" אף אחד לא ימהר לשום מקום. הם יושבים בתוך האימיילים שלהם במחשב, בתוך הפייסבוק, יוצאים

למסעדה, הילדים משגעים אותם בבית. יש להם זמן רב.

רק "דד ליין" גורם להם להבין שיש להם מה להפסיד. וגם אז צריך לשלוח עוד אימייל, עוד SMS, לספר להם מה הם הולכים להפסיד

ומה הם יכולים להרוויח מיד עם רכישת המוצר או התחלת הסדנה.

רגל קבוע על הגז היא עד הדקה ה-91. 3 ימים לפני, ביום שלפני, ביום עצמו ובשעה האחרונה. מניסיון זה פשוט מזיז אותם.

 

ולפעמים, מה לעשות נרשמו רק 5 לסדנה של 25, ולפעמים רכשו את המוצר רק 30 מתוך 100. וכאן מגיע השלב של רגל קבוע על

הגז באופן יצירתי. כאן באמת אתה נמדד כבעל עסק חכם. איך להמשיך למכור את המוצר או השירות שלך. איך להגיע לקהלי יעד

חדשים ונישתיים, איך למכור את המורצ בחבילות, איך למכור את המוצר באמצעות הלקוחות שכבר רכשו ורוצים מוצר אחד כזה במתנה

לחברים או אפילו רוצים להפנות את תשומת ליבם למוצרים או השירותים.

 

אגב, אם אתה מעביר סדנאות, אתה יכול לנקוט במספר פעולות:

א. להזמין לסדנה לקוחות טובים כבונוס ללא תשלום או תשלום מופחת.

ב. להקליט את הסדנה ולהשתמש בה כחומר חינמי או בתשלום ללקוחות בהמשך.

 

מניסיון זה עובד!

 

ועכשיו לדרך - רגל על הגז קבוע. כן..עוד קצת...עוד קצת...עד הסוף.......

 

גלעד פולק , מנכ"ל שנון מנטור ומורה דרך לפריצת דרך שיווקית ועיסקיתמומחה לטיפול בעסקים קטנים http://www.shanoon.co.il/55245.html

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב