דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שלא ידעתם על הזרקת בוטוקס לפנים 

מאת    [ 25/11/2012 ]

מילים במאמר: 978   [ נצפה 2188 פעמים ]

כל מה שלא ידעתם על הזרקת בוטוקס לפנים - טיפול נכון בעזרת בוטוקס יסייע להצערת הפנים

כאשר ניגשים להזרקת בוטוקס חייבים לקחת כמה דברים בחשבון – לא מדובר במילוי קמטים או בפעולה המבצעת הסרת קמטים כי אם מניעת תנועת השרירים שיוצרים קמטים.


במקור הבוטוקס הוזרק לבחורה צעירה בארה"ב לפני כמה שנים טובות. הבחורה סבלה מקמטי זעף, אלו קמטים המופיעים לאנשים שמכווצים את שרירי המצח והגבות, יוצר תחושה כאילו אותם אנשים זועפים וכועסים כל הזמן ועל כן הם נקראים קמטי הזעף. קמטים אלה מופיעים כבר מגיל צעיר וטיפול בעזרת בוטוקס עוזר לטפל באותה תופעה.


בכתבה אשר פורסמה בערוץ 10  הבחורה, על אף גילה הצעיר נפגשה והתייעצה עם רופאים אשר מבינים כיצד התחיל נושא הבוטוקס ונכנס לתודעה של הציבור. אנשים עם קמטים סביב המצח, או קמטי חיוך המופיעים בזווית הפה, לחלק זה מפריע ולכן להם מומלץ להזריק בוטוקס.

 אין גיל להזרקת בוטוקס לפנים

אין גיל לבוטוקס אך הוא יעזור בהצערת הפנים


לפני שניגשים לטיפול בוטוקס יש לבדוק את ההיסטוריה הרפואית של הפציינט, לבדוק האם קיימת אלרגיה לחומר. לכן רצוי להיזהר מטרנד מסיבות הבוטוקס. אוספים נשים או גברים שבאים לקבל הזרקת בוטוקס, זה לא נעשה במרפאה מסודרת והיגיינית. הזרקת בוטוקס צריכה להיעשות על ידי רופא מוסמך עם כישורים מתאימים לכך, פלסטיקאי אמין שיבצע את ההזרקת בוטוקס עם הנחיות מתאימות. פציינטים עם קמטים מסביב לפה מעוניינים להזריק בוטוקס, אך צריכים להיזהר כי הזרקה של בוטוקס יכולה למנוע הגיית מילים מסוימיות מכיוון ששרירי הפה משותקים. לעתים כאשר מזריקים לא במקום ניתן לעשות נזק חמור.


בוטוקס ממלא את תפקידו לתקופה של בין 3-6 חודשים. חייבים לזכור כי תפקיד הבוטוקס הוא לא למלא קמטים כי אם למנוע את תנועת השרירים שיוצרים קמטים. השימוש בבוטוקס נועד לשפר הופעה לא טובה בגלל פעילות שרירים ולא מניעת קמטים או הסרת קמטים.טיפול נכון בעזרת בוטוקס יסייעו להצערת הפנים של המטופלת בעבר רופאי עיניים היו מזריקים בוטוקס בעיניים לאנשים שסבלו מפזילה מכיוון שבוטוקס היה מחליש את השריר החזק, מה שהיה תורם לשיפור הפזילה.
 

לעתים נשים חפצות להיראות כמו מישהי אחרת, לשפר את הדימוי העצמי. כיום זה הופך למציאות ולכן עושות הזרקת בוטוקס לפנים

ג'ניפר אניסטון היא לא רק אחת השחקניות המוכרות ביותר בהוליווד כי אם גם אייקון אופנה בזכות עצמה. במשך השנים בהם גילמה אניסטון את דמותה של רייצ'ל בסדרה "חברים", קיבלו מאות אלפי ספרים ברחבי העולם בקשות מיוחדות שעיקרן "תספורת רייצ'ל" שהייתה משתנה בכל פעם מחדש – תלוי בעונה אתם יודעים. כיום נשים רבות (והאמת היא שגם חלק מהגברים) לא מסתפקות בלחקות את התספורת של הכוכבות הגדולות ביותר – הן פשוט רוצות להיראות כמוהן – או כמוהם.

הליך נפוץ המאפשר הגשמת חלומות


 

טיפולים המאפשרים למנתחים הפלסטיים להפוך את הפציינטית שלפניו לכפילה של אחת הכוכבות המפורסמות ביותר בתבל, הם ללא ספק תוצאה של ההתקדמות הטכנולוגית בה אנו חוזים מדי יום ביומו. אם בעבר נשים שהיו מגיעות למנתחים הפלסטיים ומבקשים להיראות כמו מרלין מונרו או ברברה סטרייסנד היו נשלחות לביתן ללא עיכוב מחשש להפרעה נפשית זו או אחרת – הרי שכיום מדובר על הליך נפוץ שיכול להגשים חלומות. בעבורי, החלום שלהן, הוא האתגר הכירורגי-אומנותי הנשגב ביותר.

עוד בטרם נתקלתי בבקשות לביצוע טיפולים מסוג זה, ביצעתי אלפי ניתוחים להצערת פנים אשר הכשירו אותי והעניקו לי ברבות השנים את הניסיון הדרוש לביצוע טיפולים מורכבים יותר – אלו המבוססים על דימיון בין פניו של המטופל לפניו של האדם אליו הם מעוניינים להידמות.

הסיבה העיקרית לכך היא שהניתוחים להצערת הפנים מהווים אתגר של ממש משום בגיל צעיר אנחנו נראים מלאים יותר, הלסת שלנו ארוכה יותר, הלחיים מורמות יותר, האף קצר יותר ועוד שורה של שינויים. מבחינתו של המנתח הפלסטי – מלווה החזרתו של המטופל למראה הצעיר בהתמודדות עם שורה של אתגרים אתם אנו ערוכים להתמודד על הצד הטוב ביותר. וזאת כחלק בלתי נפרד מהניסיון שערכו לא יסולא בפז.

 

ד"ר אבישי וינברגר, מנתח פלסטי מהמנוסים בארץ. מומחה בניתוחי חזה (הגדלת חזה, הרמת חזה, הקטנת חזה), פנים (מתיחת פנים, הזרקות בוטוקס, עיבוי שפתיים) ובניתוחי גוף (מתיחת בטן, שאיבת שומן ועוד).מרפאתו נמצאת ברח' ויצמן 14. טל: 052-6089098, 03-6732530. http://www.avishaiweinberger.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב