דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ משכנתאות מקצועי 

מאת    [ 25/11/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1889 פעמים ]

בתקופה האחרונה הולכים ופורחים שירותי ייעוץ המשכנתאות , וככל שחוסר האמון של הציבור בבנקים הולך וגדל, כך הוא נוטה יותר לפנות לשירותים אלו, אשר מתחייבים לכאורה לספק לו את תנאי המשכנתא הטובים ביותר כדי "לנצח את הבנקים" , אם מדובר בלקיחת משכנתא חדשה, ואם מדובר במחזור של משכנתא קיימת על מנת לשפר את תנאי המשכנתא.

לצד יועצי משכנתאות שעושים את מלאכתם נאמנה ונותנים ללקוח ייעוץ אובייקטיבי וחסר פניות, ישנם גם יועצי משכנתאות בעלי זיקה נסתרת לבנקים מסוימים או כאלו שישכנעו את הלקוח לקחת סיכונים גדולים רק על מנת להשיג את המשכנתא הזולה ביותר.  בין הפתרונות היצירתיים שאותם יועצי משכנתאות מנפקים, ניתן למנות לקיחת הלוואה נוספת לכל מטרה, אשר למעשה מגדילה את הנטל החודשי בהפרש ניכר, שיעבוד של נכסים אחרים, כולל דירות של הורים, לקיחת הלוואות מן המדינה בחסות של הלוואות עסקיות וכך הלאה.

ישנם גם יועצי משכנתאות אשר מסתמכים על כך שהלקוח למעשה לא ביקר עדיין בשום בנק, ומרגע שאותו הלקוח מגלה יותר מדי בקיאות, הם מתקפלים ומזהירים אותו שהוא עלול חס וחלילה לשרוף לעצמו את הגשר מול הבנקים, טענה שאין לה כמובן שום אחיזה במציאות.

בסופו של דבר, אם לקוח מסתייע בשירותי משכנתאות לא מקצועיים, הוא עלול למצוא את עצמו במצב בעייתי , ומכיוון שאותם יועצים בדרך כלל לא מתחייבים להצלחה, גם אין אל מי לפנות בטענות כשהדברים מתחילים להסתבך...

אם כך - מהו יועץ משכנתאות מקצועי?

ייעוץ משכנתא מקצועי הוא קודם כל כזה שאינו משתמש בתעלולים ותחבולות על מנת לנסות ולהקל על הלקוח. באמצעות בחינה מדוקדקת של תמהיל המשכנתא והשוואה אמיתית מול הבנקים השונים, ניתן להתאים משכנתא אופטימאלית גם למי שאינו רוצה להיות להטוטן. היועץ המקצועי מנחה את הלקוח בסבך הבירוקרטיה ועוזר לו להגיש את כל הטפסים הרלוונטיים על מנת לקבל  הצעות אמיתיות ואותנטיות מהבנקים, ללא פערי מידע. לבסוף, היועץ המקצועי אינו מסתמך על פתרונות קצרי טווח ויודע להתאים את סוג המשכנתא למצב החזוי בשוק גם בשנים הקרובות.

שנית, לאחרונה הוקמה לשכה מקצועית של יועצי משכנתאות אשר נקראת "איגוד יועצי המשכנתאות" אשר יש לה כללי אתיקה ברורים ואחריות כלפי הלקוחות, כך שאם מתעוררת מחלוקת מול יועץ המשכנתאות, יש למי לפנות. כל חבר בלשכה חייב להציג תעודה מתאימה אשר תוקפה הוא בדרך כלל לשנה אחת בלבד, והיא מעידה על כך שהוא מחויב לקוד האתי שלה.

וידר מאיר,


יועץ משכנתאות


מנכ"ל וידר משכנתאות
/>meir@vider.co.il
http://www.vider.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב