דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פטרת הציפורן- לא נעים? יש פתרון! 

מאת    [ 24/11/2012 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 4123 פעמים ]

פטרת הציפורן- לא נעים? יש פתרון!

דמייני לעצמך ערב קיץ נעים, את מתכוננת ליציאה, אולי לאיזה דייט רומנטי, מתארגנת, מתאפרת, בוחרת שמלה מחמיאה, מסדרת את שיערך ו....סנדלים? נעלי קיץ פתוחות ויפות? לא בא בחשבון. אין סיכוי שתחשפי את הבוהן עם המראה הלא אסתטי, שפוגם בלוק הכללי שלך, ומוריד בבת אחת את הבטחון העצמי. במקרה הטוב תעברי ללבוש ספורטיבי עם נעלי ספורט סגורות. במקרה הגרוע תבטלי את הערב כולו.

זה לא צריך להיות ככה. פטרת הציפורן היא תופעה ידועה, לא נעימה, אך יש לה פתרון, ואפילו מהיר.

לא מוותרים על הדייט!

נשים וגברים רבים מגלים דווקא ברגעים משמעותיים עד כמה לא נעים לחשוף כפות רגליים ש"מעוטרות" באותה פטריה מציקה הקרויה פטרת הציפורן. היא נוצרת כתוצאה של הצטברות חיידקים וטפילים מתחת לפני שטח הציפורן, ומאופיינת בגוון חום צהבהב, לעתים אפילו שחור, היסדקות הציפורן ומראה מעוות שלה, וציפורן עבה, כנראה בשל הצטברות אותם חיידקים. פטרת בציפורניים נוצרת ממגע עם חיידקים, ויכולה להגרם כתוצאה מהליכה ברגליים חשופות במקומות ציבוריים כגון בריכה, מהזנחה של הציפורניים כמו למש אי גזיזה שלהן ועוד. מי שחושב שפטרת הציפורן עוברת מאליה טועה, וטיפולים תרופתיים הם אחת האפשרויות לנסות ולהעלים את התופעה, למרות שלא בכל המקרים זה מצליח, שלא לדבר על תופעות לוואי העלולות להיווצר כתוצאה מנטילת כדורים המכילים כימיקלים.

למרבה המזל, לכל מי שלא מוכן לוותר על הדייט, קיים טיפול יעיל, מהיר וחדשני, אינו פולשני ולא כרוך בכאבים- טיפול IPL באמצעות קרן אלקטרו מגנטית, שהיא קרן אינפרא אדומה. טיפול זה מתמקד בהקרנת קרני אינפרא אדום בעוצמות משתנות בהתאם למצב הציפורן שלכם. מדובר במספר מצומצם של טיפולים שבסימום נעלמת התופעה.

 

התהליך הוא פשוט , לא פולשני ולא כואב, ומבוסס על שיטה שהתגלתה כבר בשנות השמונים של המאה העשרים, אולם פותחה ושוכללה עד ליצירת פתרון יעיל לפטרת הציפורן רק בעשור האחרון. התהליך הוא פשוט- אותם מרבצי חיידקים וטפילים שמגבירים את הזיהום ומוצאים להם מקום נוח להתמקם בו מתחת לציפורן, אינם חובבים את האור העז המוקרן אליהם. כמו כן הם נחלשים ובעזרת קרני אינפרא אדום הם מנוטרלים וללא יכולת להתרבות. תוך זמן קצר הציפורן שבה למראה המקורי שלה, הריח החריף האופייני לפטרת נעלם והגוונים המכוערים מיטשטשים ולבסוף נעלמים כליל.

חשוב לציין כי טיפול IPL בפטרת הציפורן ייעשה במכונים מורשים שיש להם ההסמכה והידע לעסוק בלייזר ולטפל באותה תופעה לא נעימה ולא אסתטית- פטרת הציפורן.

מעלימים ראיות

לא צריך להמתין לקיץ כדי לטפל בפטרת הציפורן. גם אם אתם גורבים גרביים ונועלים נעליים, חשוב לטפל בתופעה ולזכרו כי מדובר בזיהום לכל דבר, וכן, גם לכפות הרגלים שלכם מגיע טיפול איכותי ומהיר שיחזיר את מראה כ הרגל למצבה הטבעי והיפה.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב