דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זהירות! אל תיצרו זוגיות עם אנשים אבודים - מדוע? 

מאת    [ 24/11/2012 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 3560 פעמים ]

זהירות! אל תיצרו זוגיות עם אנשים אבודים - מדוע? 

 

 

מיהם האנשים האבודים?

 

אנשים אבודים הם אנשים שאין להם דרך בחיים. הם לא מחוייבים לדבר, אין להם חוט שדרה ברור, הם אינם יודעים לבצע דברים בצורה שלמה מההתחלה ועד לסוף והם בעלי נטייה מובהקת להרס.

 

באופן כללי, ניתן להגדיר אנשים אבודים כאנשים שלא התבגרו או שהם לא השלימו את תהליך ההתבגרות שלהם. ההתנהלות שלהם במקרה הטוב היא חלקית וחצי אפויה ובמקרה הרע - חסרת כל אחריות והרסנית. 

 

 

 

אנשים אבודים יבלבלו אותכם, ישגעו אותכם ויהרסו אותכם

 

הבעיה של אנשים אבודים היא שהם משנים את דעתם בכל רגע, שהם אינם ממוקדים במטרות שלהם, שאין להם מושג איך הם רוצים לחיות את החיים ושהם אינם מאמינים באמת בשום דבר.

 

החיים במחיצת אנשים אבודים הם חיים מבלבלים ומתסכלים מאוד. מילה אינה מילה, זמן אינו זמן, הבטחות אינן מקויימות והתחושה הכללית איתם היא של חוסר וודאות גמורה.

 

 

 

לאנשים אבודים אין דרך - לכן לעיתים הם מחפשים דרכים קיצוניות

 

הפרדוקס של אנשים אבודים הוא שלעיתים קרובות הם מחפשים פתרונות קיצוניים ודרכים קיצוניות בגלל שאין להם דרך מאוזנת ובריאה משלהם. הם יכולים להצטרף לכתות, לחזור בתשובה, לפעול בדרכים אלימות או לחפש מענה קיצוני אצל אנשים אחרים.

 

אנשים אבודים הם בדרך כלל אנשים פצועים ופרוצים שהנפש שלהם פרומה ואינה בריאה או מגובשת. הנטייה שלהם היא כל הזמן להרוס, לשנות, לזגזג ולהתבלבל כי הם אינם רגילים ואינם מכירים שום שיטת חיים אחרת, מאוזנת, שלמה ומוגדרת. הם מתקשים להתמיד בדרך אחת מסודרת אלא הם קופצים מדבר לדבר, הם חיים בתודעה נקודתית ולכן הם מחמיצים את התמונה השלמה. כושר התפקוד שלהם הוא נמוך כי הם מסרבים להיות שיטתיים אלא מעדיפים כל הזמן לשנות ולחדש. פעמים רבות, הם יגררו אחריהם את משפחתם, בני הזוג שלהם או את הילדים שלהם אחרי שובל ההרס שהם מותירים אחריהם.

   

 

 

זוגיות עם אנשים אבודים היא מסע מייסר של תסכול וסבל

 

זוגיות עם אנשים אבודים אינה דבר מומלץ. החיים לצידם הם מתסכלים ובלתי ברורים. הבטחות מופרות, סיכומים אינם מתקיימים, ישנה הרבה מאוד רמייה, הדחקה, התחמקות והטעיות בקשר איתם.

 

לא ניתן לבנות עליהם תוכניות רציניות, לא מומלץ לבנות איתם חיים משותפים או משפחה, הם נוטים להיעלם ולברוח כשקצת קשה להם והם אינם מוכנים להשתנות ולהתבגר - כי הנטייה הבסיסית שלהם שלהם היא לברוח מאחריות או להאשים אחרים במקום לקחת שליטה על החיים.

 

 

וטיפ לסיום: אנשים אבודים הם אנשים חסרי אמירה או אישיות משל עצמם. הם כמו זיקית חסרת צבע שלעולם לא ניתן מהו צבעה האמיתי. הם לובשים ופושטים צורה והנטייה הבסיסית שלהם היא להרס, לאבדון, להפסד ולפגיעה באחרים. לכן, מי שהולך עם אנשים אבודים - סופו שיאבד את דרכו שלו.

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית. לאתר הבית: www.ybc.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב