דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היום שאחרי: מה עושים לאחר ההובלה? 

מאת    [ 23/11/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1317 פעמים ]

יש שסבורים כי מעבר הדירה מסתיים ברגע שבו אנשי חברת ההובלות עוזבים את הבית, משאירים את מלאכת הסידור והארגון לדיירים החדשים. זה לא בהכרח מדויק. גם לאחר שתמה ההובלה על הנייר, עדיין נדרש לבדוק כי אכן הכול עבר כשורה, וכן שלא נגרם נזק- הן לציוד, והן לבית. הנה מספר פעולות שרצוי מאד שתעשו מיד לאחר שתמה, לכאורה או שלא, ההובלה.

בדקו שהכול במקום

לא פעם, אנשים אשר מתחילים בארגון הבית החדש שלהם מגלים פתאום כי פריט חשוב כלשהו אינו בנמצא. מכאן, מתחיל הליך שלם של איתורו: האם הוא נזנח בכתובת החדשה, או שמא נשאר במשאית ההובלה? כמובן שככל שעוברים הימים, מלאכת האיתור הופכת לכמעט בלתי אפשרית.

עקב כך, ההמלצה הברורה לעוברי הדירה היא לבדוק, מיד לאחריה, שאכן כל הפריטים "שרדו" במעבר. במידה וישנה רשימה מסודרת של הפריטים המועברים, אשר מוכנת עוד קודם לכן, הדבר פשוט הרבה יותר. ואגב, זהו גם הרגע בו רצוי לבדוק כי אכן כל הרהיטים ומוצרי החשמל עדיין תקינים, וכי לא נגרם להם כל נזק במהלך ההובלה. גם כאן, ככל שעובר הזמן קשה יותר להוכיח את "אשמת" חברת ההובלה, ולדרוש פיצויים בהקדם.

בחנו את מצבו של הבית

חשוב להדגיש כי הליך ההובלה כולל בתוכו גם סכנה מסוימת לבית עצמו. כך, למשל, ארון אשר פוגע בקיר עלול להשאיר את חותמו עליו, כאשר אפשריות גם פגיעות במערכות חשובות אחרות בבית. לאחר ההובלה, ואולי אפילו בשלביה המאוחרים, רצוי לבדוק כי אכן ההובלה לא גרמה לנזק מסוג מסוים לבית. במידה וכן, הרי והאחריות נופלת על חברת ההובלה, על כל המשתמע מכך.

תחילת מלאכת הארגון

לאחר שמתברר כי מצבם של הפריטים המועברים והבית עצמו בכי טוב, תם חלקה של כל חברת הובלות. אך כעת רק מתחיל למעשה השלב הבא, המשמעותי לא פחות- ארגון הבית החדש הלכה למעשה. כדי לעשות זאת באופן הפשוט ביותר, רצוי קודם כל להעביר את הארגזים, מכשירי החשמל ושאר החפצים למקומות המתאיים להם. זו הסיבה, אגב, שרבים ממליצים לסמן על הארגזים עוד טרם ההובלה להיכן בדיוק הם מיועדים.

גם אם הרצון הברור של כולנו הוא לראות כבר את התוצאה הסופית, רצוי מאד שלא להיחפז בעת הארגון והסידור. למעשה, ההמלצה הברורה היא לבצע אותו באופן רגוע יחסית, ומתוך תשומת לב ניכרת. הפריקה צריכה להיעשות בעדינות, וכך גם השמת הפריטים במיקומם הסופי. זו הסיבה, אגב, בגינה לא מעט אנשים בוחרים לקחת מספר ימי חופש מהעבודה, בהם יבצעו את מלאכת הארגון על הצד הטוב ביותר. 

אירית הובלות - חברת ההובלות המובילה בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב