איך לכתוב תוכן שיווקי שכנועי?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך לכתוב תוכן שיווקי שכנועי? 

מאת    [ 23/11/2012 ]
מילים במאמר: 383   [ נצפה 1398 פעמים ]

 
 

שמחה מאוד לחלוק איתך את הידע שלי בכתיבה שיווקית

ולהעניק לך מדריך כתיבה חינמי של כתיבת תוכן שיווקי שכנועי.

כל שעליך לעשות זה להצטייד בדף ובעט ולהציג את האמירה האישית שלך ושל העסק שלך.

ללקוחות שמחפשים את התועלת שאתה מציע להם.

 

הכותב המוכשר ביותר עבור העסק שלך - זה אתה בעצמך. וחשוב שתזכור זאת.

כי אתה זה שמכיר את הפעילות שלך היטב. יש לך את הקול האישי

שהלקוח מחובר אליו ומחפש אותו. אתה מומחה בתחומך.

אתה יודע מהן השאלות והתהיות שעולות אצל הלקוח במהלך האינטרקציה ביניכם

ואתה בקרוב מאוד תדע את הטכניקה לכתיבה איכותית של תוכן שיווקי שכנועי. 

 

בפוסט הראשון בסדרה תתחיל בעבודת ההכנה לקראת הכתיבה השיווקית.

נדבר על התהליך שאתה, בעל העסק, צריך לעבור

כדי לדעת מהי התועלת שאתה מציע ללקוח שלך.

זה פשוט, ממוקד ומביא תוצאות!

_________________________________

יש כמה דברים שצריך לדעת על בלגניסטים.

ראשית, תהליך הקבלה העצמית הוא ארוך.

בהתחלה אנחנו מתכחשים…

ומאשימים את כל מה ומי שאפשר באי הסדר השולט.

ואז מגיע תהליך חמשת השלבים.

בסופו אנחנו מבינים שערימות הניירת שמפוזרות בבית

לא קשורות לרעידת האדמה שקרתה בוונצואלה אלא כי אנחנו מבולגנים וככה זה.

 

שנית, מחקרים מוכיחים כי אנשים מבולגנים הם אנשים יצירתיים יותר.

שקל להם לצאת מהמסגרת ויודעים לפרוץ את המחשבה מהקופסה.

כי הם לא חייבים שליטה וסדר במהלך חשיבה.

 

שלישית, אנחנו הרבה יותר מסודרים ממה שאתם חושבים!

או יותר נכון, ממוקדי מטרה.

נכון. נכון. אנחנו דוחים את הרגע שבו נוכל לגלות איפה שולחן האוכל מסתתר

ולמה אנחנו שומעים קול חרישי של יללות החתולה מחדר השינה.

מסתבר שהיא הסתבכה בין ערימות הבגדים הזרוקים בכל משבצת ריקה בחדר, וזו לא הפעם הראשונה.

אתם לגמרי צודקים.

אבל כשאנחנו מחליטים לסדר, דבר לא יעצור אותנו!

 

בסשן הסידור הממוקד, אנחנו מתרגלים הבנה של המושג תועלת.

אנחנו מבינים שיש דברים שצריכים לפגוש את פח האשפה או את המיחזור.

כי אנחנו לא יכולים להכיל את הכול ואנחנו לא רוצים לשמור דברים שאין להם שימוש ממשי.

 

אנחנו רוצים לקרב אלינו את המוצר הטוב ביותר עבורנו – זה שנוכל להפיק ממנו דבר מה.

משהו שיענה על הצרכים שלנו ויפתור לנו חוסרים. כדי שנוכל להבין את התועלת, נצטרך לגלות את הערך של המוצר.

וזה המסר שהלקוח שלנו מחפש.

 

רוצה להמשיך לקרוא את המדריך ולהתחיל בתהליך הכתיבה השיווקית שלך?

לחץ כאן ושתף עם חברים שיכולים להעזר בטיפים מקצועיים לכתיבה שיווקית.

שלומית הוך גרונוול
כתיבה שיווקית תדמיתית
לקבלת מדריכים חינמיים בכתיבה שיווקית לשימושך - לחץ כאן
לדף הפייסבוק שלי

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב