דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תאורת לד לכל מטרה 

מאת    [ 22/11/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2168 פעמים ]

רובנו היום משתשמים משתמשים בנורות החסכוניות הפלורסנטיות, אך הן נשרפות יחסית מהר ולא תמיד כולם אוהבים את האור שהן נותנות. כולנו אוהבים שאצלנו בבית יהיה הרבה אור וכך התרגלנו גם בגלל נורות הליבון וההלוגן החזקות שהיו מוכרים ועוד חלקן נכמר עד היום, תאורת לד LED תוכל לתת לנו פיתרון מעולה לתאורה הביתית שלנו.

נתחיל מהנורות הפשוטות ביותר שהם הספוטים, ספוטים הלוגן זוללים חשמל וצורכים לרובם 50W, תחליף בלד יצרוך רק 5-6W שזה חיסכון אדיר בחשמל! לרובנו אם ישנם ספוטים אז אין רק אחד בודד אלא לפחות שלושה ויש גם כאלה שכל הבית שלהם מלא בספוטים, בחודשי הקיץ הם יכולים להרגיש את החום היוצא מהספוטים האלה טוב מאוד.

בנוסף בתאורת לד ניתן להחליף נורות קיימות, נורות הברגה, כיום נורת לד בעוצמה של 10W תוכל להחליף נורת ליבון של 70W, גם כאן החיסכון הוא גדול מאוד מה גם שאורך חיי הלד ארוך במיוחד.

הסיבה שאנשים נרתעים מלקנות לדים היא בעצם מחירם, קשה לנו להבים איך מוצר שעלה לנו כל כך זול עד עכשיו עולה לנו יותר ובצורה משמעותית. אבל יש סיבה מאחורי זה, תאורת לד LED היא תאורה שמופקת מרכיבים חשמליים, היא פועלת על מתח נמוך ולכן תמיד מחירה יהיה גבוהה יותר מנורה רגילה. אך אם נשים על המאזניים את העלות והתועלת מול הנורות האחרות נגלה כי למרות יוקר התאורת לד עדיין נוכל לחסוך ובגדול.

יחד עם זאת הטכנולוגיה של תאורת הלד עדיין לא הגיעה לשיאה, עדיין יוצאים דגמים חדשים ושיטות חדשות בלד, אך כמובן ככל שהטכנולוגיה תתקדם יותר כךנמצא את עצמנו צריכים להוציא יותר כסף, אך כך הדברים הישנים יותר יעלו פחות.

תאורת לד זה משהו שיכול להישאר איתנו כל החיים, בניגוד לנורות האחרות, כגון ההלוגן והפלורסנט, שנורת לד מתקלקלת לא צריך לזרוק אותה אלא אפשר לתקנה בעלות סימלית ובכך לנצל שוב את אורך החיים הארוך ואת החיסכון בחשמל. פרט זה חשבו מאוד כי עד היום תמיד שנורה הייתה נשרפת היינו פשוט זורקים אותה, אז את הלד לא זורקים אלא מתקנים.

בסופו של דבר זהו העתיד, לשם הטכנולוגיה דוחפת אותנו, בדיוק כפי שדחפה אותנו בשנים האחרונות לכל נושא הסמארטפונים, עד לפני כמה שנים לא ידענו בכלל מה זה סמארטפון ובמהרה היום רובנו כבר לא זוכרים מה זה בלי, כך גם קורה בתאורת הלדים, היום זה נראה מוזר יותר ויקר יותר, אך עוד מעט לא נדע ולא נזכור שפעם היו מפיקים אור בדרכים אחרות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב