דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת חולצות בית ספר 

מאת    [ 22/11/2012 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2581 פעמים ]

הדפסת חולצות בית ספר

חולצה יכולה להיות לוח מודעות מהלך, היא יכולה להוות אמירה מיוחדת, סמל לקבוצה או לציון אירוע. קיימות חנויות שמבצעות הדפסת חולצות בית ספר ובנוסף לכך מבצעות גם הדפסת חולצות מגניבות ששווה ללבוש וכן הדפסת חולצות מצחיקות שאין לכל אחד. מה שבטוח הוא, שמי שרוצה להיראות מיוחד מוטב שלא יסתפק בחולצה פשוטה ומשעממת.

איך אפשר להפתיע?

מי לא מכיר מסיבות הפתעה. אבל מה קורה אם מסיבות ההפתעה הללו מלוות בחולצות שיזכרו לעד? הדפסת חולצות בתל אביב לדוגמה, יכולה להיות אחת מהאופציות להפתיע ביום הולדת, יום נישואין או כל רעיון אחר -  בצורה שונה. כמה מכם חוו את התחושה בה כל החוגגים לבשו חולצה עליה היה כתוב/מצויר משהו שקשור לחגיגתכם? זה לא קורה כל יום.

כיצד תדעו שמדובר על הדפסת חולצות איכותית?

אף הורה לא רוצה למצוא עצמו מחדש את מלאי החולצות של ילדיו כל חצי שנה עבור בית הספר. הדפסת חולצות בית ספר חייבת להיות איכותית וטובה לאורך זמן אחרת אין על מה לדבר. כיצד תדעו אם נתקלתם בחנות שמציעה מוצר איכותי?

סמל בית הספר אינו אמור לרדת מהחולצה, לדהות או לרדת בחלקו. בהחלט קיימות מכונות עבור הדפסת חולצות בית ספר שמקנות איכות הדפסה שנשמרת לאורך שנים. בנוסף לכך, יש חולצות ויש חולצות, ומתוך ניסיונכם העשיר וודאי תדעו להבחין בחולצה שמהר מאד נראית כמו סמרטוט (כמה סיבובים במכונת הכביסה וכבר אין על מה לדבר).

בנוסף לכך, חולצה שמעלה על עצמה מלבוש של כדורי בד קטנטנים, איננה חולצה איכותית וחולצת בית ספר חייבת להיות "מחומר טוב", הרי מדובר על חולצה שנלבשת ברמה היומיומית, פוגשת לא מעט לכלוך ולכן מבלה במכונת הכביסה לא פחות זמן מאשר מחוץ לה - ככה זה בשנים הללו של בית הספר - היסודי, החטיבה והתיכון, ושלא יספרו לכם אחרת. הדפסת חולצות בית ספר מוטב שתיעשה בבית עסק שמכבד את לקוחותיו במוצר איכותי.

שיטות להדפסה על חולצות

הדפוס הדיגיטלי מקנה תוצאות טובות על גבי חולצות בצבעים בהירים. ההדפסה נעשית במקום על פי בחירת הלקוח. אין הגבלה לגבי כמות הפעמים שניתן לבצע הדפסות של דפוס דיגיטאלי. מחיר ההדפסה קטן כאשר כמות החולצות גדלה.

להדפסה על חולצות כהות יש צורך בדפוס דיגיטלי ובנייר מיוחד. אין הגבלה לכמות וניתן לבצע הדפסה מיידית. חשוב כי הלוגו המתבקש בשיטת הדפסה זו יהיה בתוך הרקע. שיטה נוספת היא ההדפסה על גבי חיתוך טפט בפלוטר. במקרה זה מדובר על הדפסת אותיות ללא קרע על חולצות כהות. אין צורך בגלופה, ניתן לבצע מיידית.

סוג נוסף של הדפסה היא הדפסת משי על ידי גלופה על כל חולצה. לא ניתן להדפיס מיידית היות ויש צורך להזמין גלופה. ניתן לבצע כמות גדולה, המחיר מושפע מכמות הצבע בהדפסה. הדפסת חולצות בית ספר אינן זקוקות לגלופה. מדובר על מדבקה.

הדפסה על חולצות - http://www.2all.co.il/web/Sites9/tshirtprint 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב