דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליווי לידה- דרושה כאן עזרה 

מאת    [ 22/11/2012 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1769 פעמים ]

מירי הביטה בבטנה העגלגלה. כמה היא הייתה שמחה להיות בהריון. היא חיכתה לו באמת הרבה זמן. מירי הייתה זוהרת וקרנה מאור אבל בתוך תוכה הייתה לה חרדה מסוימת לגבי בעלה קובי. היא רצתה מאוד שהלידה תהיה חוויה יוצאת דופן ושקובי אהובה יעזור לה בכל שלביו השונים של התהליך אך לא היה נראה לה שבעלה מסוגל לכך. קובי היה בחור נחמד וטוב לב אבל לחוץ ביותר. כאשר הוא היה נלחץ הוא היה מפסיק לתפקד. הם היו מכנים את מצבי הלחץ בשם "מצבי פסל". ביומיום זה היה מצחיק ולפעמים מרגיז אבל בעניין הלידה הפך הדבר לקריטי.

 מירי ידעה כי למרות אהבתה הרבה לקובי , לא תוכל להשתמש בו כמשענת, הוא פשוט לא יעמוד בחוויית הלידה וכל שיוכל הוא לשמש כמתלה עבור מכשירי הרופאים. היא הבינה כי תצטרך ליווי לידה ולכן לקחה לה דולה.

ליווי לידה- קחי לך עזרה.

מירי מצאה דולה הריון נהדרת. מזל ששמעה כי קיים מקצוע שכזה. עד שנכנסה להריון כלל לא ידעה דבר על עולם הלידות. תומכת הלידה שלה- שירה, טיפלה בה לאורך כל הדרך, הרגיעה אותה, עשתה לה שיאצו אשר ממש הקים אותה לתחייה, ענתה לכל שאלה אשר נשאלה והטרידה את מירי וגרמה לה להרגיש שהיא בידיים טובות. תחילה, קובי חש קינאה. עצבן אותו שנמצא לו תחליף כל כך מהר. הוא בעצם התעצבן על עצמו.

לאחר שחשב על העניין שוב הצליח קובי להירגע, שכן הבין שאין מה לעשות, עליו להיות מודע לקשייו ולמרות רצונו הטוב יש דברים שלא יוכל לעשות. מה לעשות, לא כל גבר בנויי ללידות, בטח לא הוא.

איזו הקלה

כאשר הרגישה מירי כי הגיעה השעה הראה השעון על הצג את המספר אחת בלילה. מירי הרימה טלפון לשירה וזו התייצבה בביתה. יחד עם קובי השוקיסט הן נסעו לבית החולים. שירה לא גרעה ממירי את עיניה, הייתה בחדר כל רגע ורגע ועזרה למירי עם שיטת הדמיון המודרך. היא אפילו לא צעקה כאשר מירי מחצה לה את היד. הייתה ככל הנראה רגילה ללחיצות מעין אלו. במהלך כל הלידה סיפרה לה שירה בדיוק את המתרחש וכאשר העז קובי להיכנס לרגע לחדר חייכה אליו בחיבה.

בזכות ליווי לידה יצאה שירה מבית החולים בתחושה נהדרת. במהלך כל התהליך היא הייתה מלאת ביטחון כי היא מקבלת את הטיפול הטוב, המקצועי והמסור ביותר. כאשר חזרה עם קובי אל חדר התינוק אשר הכינו מבעוד מועד, הביטה ביצור היפיפה שיצרה והייתה מאושרת.בזמן בו היו חברותיה  בהריון המליצה להן מירי על שירה. גם אם הבעל שלהן לא שוקיסט כמו קובי שלה, אמרה, תמיד טוב שיש עוד מישהו שמכיר אותך טוב  ונמצא בחדר.

 

 

אור מדר-אור בייבי ליווי בהתפתחות תינוקות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב