יתרונות בריאותיים של דיאטת Raw Food
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

יתרונות בריאותיים של דיאטת Raw Food 

מאת    [ 22/11/2012 ]
מילים במאמר: 380   [ נצפה 2649 פעמים ]

 
 

תזונת  Raw Food מבוססת על אוכל נא בלבד, ללא בישול, ללא תנור וללא כיריים. אנשים נוקטים בגישה תזונתית זו מכל מני סיבות, אם מדובר סיבות בריאותיות, שמירה על משקל, שמירה על רמות אנרגיה גבוהות או שמירה על העור.  לפניכם מספר יתרונות בריאותיים הטמונים בדיאטת Raw Food ומי יודע, אולי בסוף תשתכנעו?

שמירה על משקל
דיאטת Raw Food מסייעת לשמירה על משקל. תהליכים רבים הקשורים עם בישול מעמיסים קלוריות נוספות על האוכל שאנו צורכים. למעשה, שמנים שונים, מרגרינה ועוד הם אלו הגורמים לעלייה במשקל כאשר משולבים במגוון מנות וסוגי מזון מעובדים ומבושלים.

ניקוי רעלים
מזון בשרי, מבושל, מטוגן ותעשייתי "מועשר" ברוב המקרים בבליל גדול של חומרים מזיקים: חומרי הדברה, קוטלי עשבים, קוטלי פטריות, כימיקלים, חומרי טעם, ריח וצבע ועוד. מחקרים הראו כי כל אלו למעשה מזהמים את הדם שלנו ומכבידים על פעילות הכבד.

שמירה על מראה העור
דיאטת Raw Food נמצאה קשורה עם מראה עור בריא, במיוחד כאשר מדובר בקמטי עור הנגרמים בשל זקנה, עישון או דיאטה קיצונית.

 בריאות כללית
תזונה טבעית הולכת יד ביד עם בריאות כללית. על זאת כבר אין ויכוח. מחקרים הראו כי ככל שתאכלו מזון טבעי יותר – כך תהיו בריאים יותר. חימום המזון גורם לתהליכים כימיים שונים  ואיבוד הויטמינים והמינרליים הטמונים בכל מזון מכל סוג. סקרים הראו כי אנשים הצורכים מזון טבעי, לא מעובד, לא מבושל ולא מטוגן נהנים ממערכת נשימה בריאה יותר, תחושת אנרגיה וחיוניות לאורך היום ופחות ופחות מקרים של צרבת, הצטננויות ואלרגיות.

שינה טובה יותר
מזון מעובד ועתיר בשמני בישול, מכיל כמות גדולה של כימיקלים הנפלטים בשל החום הרב וחומרי שימור אשר מקשים על עיכול המזון. כל אלו נוטים להצטבר במערכת העיכול לאורך שעות רבות, עד לשעות הלילה כאשר אנו מנסים להירדם. במצב זה דם רב מוזרם למערכת העיכול ושומר מה שמצריך מהגוף לשמור על קצב לב גבוה יחסית, המקשה עלינו להרדם. מזון טבעי וחף מעל עיבוד קל יותר לעיכול וכך מסתלק לו במהירות ממערכת העיכול ומאפשר התאוששות מהירה מהארוחה.

מסלול לימודי Raw Food  או רפואה סינית מקנים לסטודנטים ידע נרחב בבניית הרגלי תזונה המבוססים על תזונה טבעית בלבד, מזון נא, לא מבושל ולא מטוגן , אך כזה שעדיין מסוגל לספק לאדם את שלל הויטמינים, המינרלים, הפחמימות והקלוריות להם הגוף זקוק על מנת לשמור על מערכת חיסונית חזקה, רמות אנרגיה גבוהות ויכולת התמודדות עם חיי היום יום.

סטודנטית במסלול לימודי תזונה טבעית (נטורופתיה)

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב