דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי הדיאטה הטובה ביותר עבורך? 

מאת    [ 20/11/2012 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 1556 פעמים ]

בשנים האחרונות האנושות כולה עברה לעידן חדש וזה כולל גם את תחום הבריאות וההרזיה. אנחנו מוצפים במידע בכל אמצעי המדיה, כל יום יוצאת תוכנית חדשה להרזיה, עם הבטחת נסים ונפלאות, תוצאות בטוחות והגשמת חלומות. 
זה בהחלט אתגר, הדורש מאיתנו לסגל לעצמנו דרכים להתמודד, לדעת להבחין ולסנן לא רק את מה שלא מתאים לנו, אלא מה שיכול להזיק לנו ולגוף שלנו לטווח הקצר והארוך.

5 עיקרונות שיעזרו לכם לבחור את התוכנית המתאימה ביותר עבורכם ועבור הגוף שלכם:

  1. הספקת כל הרכיבים התזונתיים. ישנם תוכניות הרזיה שונות ומשונות, שעובדות על הוצאת אב מזון או רכיב כלשהו מהתפריט היומי שלכם. לפני שאתם מתפתים להבטחת תוצאות מהירות, שווה לחשוב מה יפסיד הגוף שלכם ללא אב מזון או רכיב תזונתי זה. חשוב גם לזכור, שללא רכיב הכרחי מסוים, הגוף לא יוכל לתפקד בצורה תקינה לאורך זמן ובאיזשהו שלב "יתמרד". תוצאה של זה, לרוב, היא חזרה להרגלים הישנים.
  2. תפריט מוגבל מאוד בקלוריות. כולנו יודעים שהרזיה משמעותה - ההכנסות האנרגטיות נמוכות יותר מההוצאות, מה שמאפשר יצירת מאזן שלילי ובסופו של דבר ירידה במשקל. מה שחשוב לזכור, זה שהגוף שלנו אינו מכונה, הוא כמו ילד, הזקוק לכמות אנרגיה מסויימת כדי להתקיים ולתפקד. צמצום קלורי רב מדי, יביא להאטת חילוף החומרים וצבירת אנרגיה, במקום הוצאתה. הגוף "יתנגד" לשחרר את הקילוגרמים העודפים, אם "יחשוד" שהולכים להרעיב אותו. ככל שתתקדמו לאט יותר, לגוף יהיה פחות סיבות להתנגד ולחזור למצב הקודם
  3. "תפור עליי". יכולה להיות תוכנית מעולה מבחינת הרכב המזון, מתאימה מבחינת הכמויות לירידה נכונה ומכבדת את הגוף, אך אם התוכנית אינה מותאמת לסדר יום העמוס שלכם, רוב הסיכויים שאורך חייה יהיה קצר מאוד. גם אם יש לכם את כל המוטיבציה וכוח רצון, אם התוכנית דורשת מכם לאכול אוכל מבושל בלבד ואתם בנסיעות כל היום, זו העבודה שלכם ואינה הולכת להשתנות, יהיה לכם קשה להתמיד וזה אומר שגם אם יהיו תוצאות, הם לא יהיו ארויות טווח. חשוב שהתפריט היומי יהיה "תפור עליכם" כמו חליפה, כמובן עם התגמשות מסויימת מצדכם למען השגת המטרה.
  4. הנאה מהתהליך. אתם בטוח יודעים שיש גבול לכמה אתם אישית יכולים לסבול, גם  אם זה בשביל מטרה הכי נעלה. בטח תגידו "איזו הנאה יכולה להיות בדיאטה?" אז זה העניין, יכולה להיות הנאה ואפילו מוכרחה להיות, אם אתם רוצים תוצאות אמיתיות. אם אתם סובלים מאוכל לא טעים, משעות לא מתאימות לכם, מפעילות גופנית מפרכת, התוכנית חד משמעית לא מתאימה לכם, שווה לחפש משהו מתאים יותר!
  5. ואחרון חביב - תוכנית ה"נס עליי האדמות". אם הבטחו לכם שאתם לוקחים כדור, מטפטפים, משפריצים, מדביקים מוצר כלשהו והוא עושה את העבודה עבורכם, הרימו גבה ולפחות תשאלו "האם זה באמת יכול להיות?" ותהיו הכי ביקרותיים בתשובה, גם, אם נורא מפתה אותכם לענות "כן".  זכרו שרק תוכנית שמכבדת את הגוף שלכם ברכבים תזונתיים מתאימים, במספר קלוריות יומי מתאים, בהוצאה אנרגטית נכונה וסבירה, תוכנית שמשנה לכם לא רק את הרגלי האכילה, אלא בנוסף ובמידה רבה עובדת על הרגלי החשיבה שלכם – רק זו יכולה להיות "תוכנית הפלא" שלכם! חסכו את הכסף שלכם לעשייה אמיתית וזכרו  - רק יצירת מערכת יחסים אמיתית ומכבדת עם הגוף ועם האוכל תביא לכם תוצאות אמיתיות ותחסוך לכם שנים של השקעת אנרגיה בדיאטות והוצאות כספיות מיותרות!

רעיה ויינשטיין, דיאטנית קלינית RD ומדריכת כושר מוסמכת.  רוצה להכיר את הדרכים הנסתרות של המיינד והגוף שלנו וכיצד הן יכולות לסייע בהרזיה ושיפור מצב בריאותי? בקרו באתר, צרו קשר וגלו בעצמכם!!!!! www.mindeat.co.il "גוף בריא והרגשה טובה - זו לא רק מטרה, זו דרך חיים!"עוד לא ראיתם את סירטוני הוידיאו שלי עם 5 מיתוסים נפוצים המונעים מכם להגיע לגוף בריא וחטוב? הרשמו והורידו את הסרטונים חינם! www.mindeat.co.il/landing      




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב