דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים לעסקים 

מאת    [ 20/11/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1484 פעמים ]

בניית אתרים לעסקים – חלק בלתי נפרד משיווק העסק

 

ידוע כי לבלובו של האינטרנט גרר פריחה של הרבה עבודות אשר לא היו קיימות בעבר. בניית אתרים לעסקים היא אחת מאותן עבודות. בעבר, לא היו לעסק יותר מדי אופציות לפרסום. שלטי חוצות ופרסומות ברדיו ובטלוויזיה היו שמורות בדרך כלל לעסקים גדולים ומבוססים, ומה שנשאר לעסקים קטנים יותר הם חלוקת עלונים ונוכחות בדפי זהב או מדריכים למיניהם. הופעת האינטרנט שינתה את כללי המשחק. כיום כל אחד יכול לפרסם ולשווק את עצמו, ואם עושים זאת נכון – ניתן להגיע לקהל רב של לקוחות פוטנציאליים וממוקדים.

 

בניית אתרים לעסקים היא עניין חשוב מאחר וכיום היא מחליפה את חלוקת העלונים וכרטיסי הביקור, וניתן להוסיף בה מידע רב ללא הגבלה כמעט. במקום לנסות להגיע פיזית למקומות, ניתן כיום להשאיר לינק אשר מפנה לאתר באתרים רבים בארץ ובעולם. אם אלה אתרי אינדקסים המשמשים כמעין דפי זהב אינטרנטיים, או אם אלה פורומים העוסקים ספציפית בנושא הרלוונטי. אם האתר שלכם רציני, רלוונטי ולגיטימי, יש סיכוי גדול שהוא יימצא על ידי גולשים המחפשים ביטוי מסוים הקשור בשירות שאתם מציעים.

 

עקרונות בניית אתרים לעסקים

 

לא תמיד יש צורך לפנות לאנשים או חברות המתמחים בבניית אתרים. כיום ישנן פלטפורמות (הידועה בהן היא וורדפרס למשל) אשר מאפשרות לכל אחד לבנות לעצמו אתר. אך כמובן שככל שלבונה האתר יש יותר ניסיון והבנה בתחום, כך התוצאה תיראה מקצועית יותר. לכן, לא כדאי לחסוך על בניית אתרים לעסקים. יש להדגיש כי אתרים אשר אינם נראים מקצועיים ישליכו על תפיסתו של הלקוח את העסק וההפך.

 

בניית אתרים משתנה מחברה לחברה. יש עסקים אשר יעדיפו אתר "יבש" ואינפורמטיבי, ויש כאלה שיעדיפו אתר מתוחכם בעל אפליקציות שונות. עניין זה תלוי כמובן באופי החברה ושירותיה ובקהל היעד אליו היא מכוונת. גם אתר מושקע מדי, בו קשה יהיה להגיע לפרטי המידע הבסיסיים, עלול להוות מכשול. בשורה התחתונה, מה שחשוב שיהיה ברור אלה פרטי הקשר ומידע על השירות. כמובן שניתן להוסיף תכנים רבים כיד הדמיון. המלצות ורפרנסים, סרטי וידאו, הפניות לאתרים רלוונטיים, יישומים אינטראקטיביים ועוד. כל דבר שיכול לשרת את הגולשים ולחזק את הרלוונטיות של אתרכם.

 

לא לחינם הפכה בניית אתרים לעסקים לעבודה מבוקשת, כאשר פעמים רבות תלויים העסקים בנוכחות שלהם ברשת. עסק שמוותר על אתר משלו לוקח סיכון גדול ועשוי לפתח פער מול מתחריו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב