דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן כושר אישי 

מאת    [ 20/11/2012 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 1816 פעמים ]

מגמת הבריאות בארץ ובעולם תופסת תאוצה וממריאה לשחקים בשנים האחרונות, זאת אומרת בני האדם נעשים מודעים וערניים יותר למצבם הבריאותי וכמובן למראה החיצוני שלהם. הדבר בא לידיי ביטוי בפעילות גופנית שהם מתמידים לעשות, בתזונה נכונה שהם מסגלים לעצמם ובהרגלים חדשים ובריאים שהם מיישמים.

בכתבה הבאה, אני הולך לפרט על 10 יתרונות שאתם יכולים להרוויח כאשר תתאמנו עם מאמן כושר אישי אז תתרכזו כמה דקות כי אנחנו מתחילים..


    • תחסכו כסף - נשמע קצת קלישאתי, אבל זה מאוד נכון והנה הרציונאל שעומד מאחורי זה: אתם משלמים רק במידה והתאמנתם, אם לא התאמנתם אתם לא משלמים. לעומת חדרי כושר, בהם אתם מתחייבים לתקופה ארוכת טווח ואם אתם לא מגיעים אתם עדיין משלמים.
    • תחסכו זמן - אתם לא צריכים לחשוש לצאת מהבית כאשר בחוץ יש המון פקקים, גשום או שפשוט לא מתחשק לכם. אותו מאמן כושר אישי יגיע עד אליכם, לסביבה הטבעית שלכם עם כל הציוד הדרוש לכך וידאג להוציא מכם את המקסימום עם הרבה סבלנות וים של מקצועיות.
    • אתם לא מתחייבים - במקרה הזה חשוב שתבינו כי בידכם הצרכנים חופש הבחירה וכוח ההחלטה. כלומר אתם לא מתחייבים או מחויבים לשום דבר, משמע אם בא לכם להפסיק להתאמן מכל סיבה שהיא אתם יכולים לעשות זאת בכל רגע נתון, לעומת מסגרות רבות אשר קושרות אתכם בחוזים ארוכי טווח המלווים בקנסות יציאה.
    • נגמרו התירוצים - ברגע שאתם יודעים שאותו מדריך כושר צריך להגיע אליכם וכי קבעתם איתו היום, אתם לא תפריזו לו. לעומת מצב אחר, בו אתם מצליחים לשכנע את עצמכם כמה אתם עייפים היום, כמה אין לכם כוח ובסופו של יום מוותרים לעצמכם. תזכרו הכי קל ופשוט זה לוותר, החכמה היא להתמיד.
    • כל אימון הוא חוויה - מקרה נפוץ מאוד בקרב האנשים שמתחילים לעשות כושר הוא איבוד עניין אישי ושעמום טוטאלי באימונים, כתוצאה משגרת אימונים אנמית ולא מגוונת. הרעיון שאם תתאמנו עם מאמן לצידכם, הוא ידאג להפתיע אתכם כל פעם מחדש ולגוון לכם באימונים בצורה יוצאת דופן ככה שלא תשתעממו ותמיד תישארו עם טעם של עוד.

    • תעמדו ביעדים - כאשר אתם נמצאים במסגרת תומכת אשר מלווה אתכם ויש מישהו תמיד לצידכם שעוזר לכם, מקשיב לכם, תומך בכם יהיה לכם קל יותר להגשים את המטרות שלכם ולהשיג את היעדים שתמיד חלמתם עליהם: 10 קילו פחות, קוביות בבטן ואפילו להעלים את המדלדל.
    • אין רשימת המתנה - כאשר אתם עושים כושר בבית עם מדריך שמלווה אתכם, העבודה הינה אינטנסיבית, מאתגרת ורציפה כלומר במהלכה אתם לא צריכים להתאזר בסבלנות ולהמתין למכשיר שיהיה פנוי כמו בחדרי כושר רבים. חשוב לציין שכאן אתם נהנים מיתרון של אינטימיות ויחס אישי, בסביבה הטבעית שלכם, עם הריח שאותו אתם אוהבים ללא דוחק וולא תורים.
    • תשומת לב מקסימאלית - אתם מקבלים תמיכה רחבת יריעה המתבטאת במספר מישורים: טלפונים יומיים, סמסים יומיים והודעות לפייסבוק. תמיד כיף להרגיש מחוזרים, וכאשר אתם יודעים שלמישהו איכפת מכם אתם תרצו לרצות אותו ועל הדרך את עצמכם.
    • פיקוח מקצועי והשגחה אישית - אותו מאמן מפקח בצורה קפדנית ומדוקדקת אחר התרגילים אותם אתם מבצעים, כלומר כל תרגיל מקבל את הדגשים המקצועיים שלו על מנת שתבצעו אותו בצורה תקינה כך שתמנעו פציעות מיותרות בגופכם.
    • יעילות ואפקטיביות - כל אימון נעשה יעיל ופרודוקטיבי, כלומר העבודה הינה מאומצת ורציפה ללא מריחות זמן או הפסקות מיותרות. בזמן אימון נחים רק כדי לשתות מים וכדי לנגב את הזיעה, אם ברצונכם לנוח יותר תנוחו אחרי האימון.

רונן סין - מוסמך ובוגר ווינגייט בעל וותק של 10 שנים בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב