דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלונות גג - כיצד לבחור את המוצר האיכותי והמתאים לכם ביותר 

מאת    [ 19/11/2012 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2711 פעמים ]

מדוע להתקין חלונות גג בבית שלכם?

 

התקנת חלונות גג בביתכם, חלונות אלה קרויים גם סקיילייט, נותנת לכם שפע של יתרונות. בין אם תרצו להפוך את עליית הגג שלכם לחדר מגורים על ידי הוספת חלון גג שיהפוך את עליית הגג לחלל מזמין, נעים ומאוורר, בין אם תרצו לשלב חלונות גג בחלל הסלון שלכם, חלל ההול שלכם או כל חדר אחר בבית שאין מעליו קומה נוספת המונעת התקנת חלון גג. חלונות אלה מהווים פתרון יוקרתי ואיכותי לתאורה טבעית של החדר, אוויר צח ורענן ועיצוב אדריכלי שמכריכם ידברו עליו. התקנת חלונות גג מאפשרת תאורה טבעית לחלל וחיסכון משמעותי בהוצאות על תאורה משום שחודר לחלל אור טבעי לאורך רוב שעות היום, במיוחד במדינת ישראל בה השמש זורחת בכל עונות השנה ובמיוחד בקיץ הארוך שלנו. בנוסף, תחסכו משמעותית בהוצאות מיזוג המבנה משום שאוויר רענן זורם דרך חלונות הגג לאחר שפתחתם אותם בקלות.

 

איזה סוגי חלונות גג נפוצים וכיצד לבחור את החלון המתאים לנו ביותר?

 

בשוק ישנם כמה סוגים של חלונות גג, אשר מצויים בשימוש נרחב על ידי אדריכלים ומעצבים, כאשר רובם של החלונות עשויים מחלק חיצוני העשוי מאלומיניום, החיוני לבידוד ועמידות מול כל מפגעי מזג האוויר, זכוכית בידודית כפולה ועבה, בעלת תכונות סינון קרני שמש, אטימות לרעשים ובידוד לחום וקור, וחלק פנימי עשוי מעץ המטופל בעזרת לכה על בסיס מים. כל אלו ביחד יוצרים יחידת אטומה ושימושית, מבודדת באופן מושלם ופתיחה וסגירה נוחים. על מנת לבחור נכון את דגם חלון גג המתאים לכם ביותר, עליכם תחילה להתאים את סוג הגג שלכם וגם את מטרות התקנת החלון לקבוצות המופיעות בהמשך.

 

ניתן לחלק את סוגי חלונות הגג לשלוש קבוצות עיקריות:

 

1. חלונות לגגות רעפים - אלה החלונות הנפוצים ביותר בשימוש. מדובר בחלונות גג בעלי ציר מרכזי, המאפשר סיבוב של החלון ב- 180 מעלות. ניתן להתאימם לכל גודל וכמעט לכל סוג של גג משופע, ולעתים אף ישר, והם מביאים לסירקולציה מיטבית של אוויר, אטימות מוחלטת ובידוד מעולה. חלונות אלו קלים מאד לניקוי וניתן להוסיף להם אלמנטים של וויסות האור והצללה, ווילונות, תריסים חשמליים ועוד.

 

2. חלונות גג בעלי ציר כפול - חלונות אלו מיועדים לשימוש כאשר מתקינים יותר מחלון אחד, או לחילופין, כאשר מתקינים חלונות במקומות נמוכים, כמו למשל חלונות מרתף. הם קלים ביותר לניקוי ומאפשרים סירקולציה טובה מאוד של אוויר.

 

3. חלונות גג לגגות ישרים - חלונות אלו מיועדים לגגות שאינם משופעים, למשל גגות בטון, ולהם ציר מרכזי המאפשר פתיחה לשני הכיוונים. חלונות אלה הופכים את הגג לכלי יעיל לאוורור הבית, וויסות הטמפרטורות וכן הוספת תאורה טבעית לחלל הבית.

 

אודות


חברת עליית גג שמשכנה ברעננה ונס ציונה. מייבאת משווקת ומתקינה של חלונות לגג סקיילייט וסולמות מתקפלים לעליית גג. ייבוא  ישיר של חלונות גג VELUX דנמרק. סולמות ומדרגות מתקפלות לעליית גג.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב