דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך לקניית טבעות לאישה 

מאת    [ 18/11/2012 ]

מילים במאמר: 639   [ נצפה 1513 פעמים ]

בבואנו לקנות עבור בת הזוג וטבעות אירוסין מעוצבות מעורבים אלמנטים שיש לשים לב אליהם. האלמנט הראשון הוא אלמנט ההפתעה. לרוב, הצעת הנישואין נעשית בהפתעה החתן רוצה לשמור על חשאיות ולתכנן את קניית טבעות האירוסין מבלי שבת זוגתו תדע. עם זאת, נרצה שאותן טבעות אירוסין מעוצבות יהיו כמוצאות חן בעבור בת הזוג, ככאלו שמלוות את בני הזוג לאורך שנים ואף עוברות בירושה. נוצר בעצם פלונטר בו מצד אחד בן הזוג רוצה לקלוע לטעמה של בת הזוג אודות טבעות האירוסין ומצד שני אין באפשרותו לגשת אליה ולהתייעץ עימה למול איזו טבעת תרצה. ברוב המקרים הצעת הנישואין היא אינה ספונטנית ומהירה אלא מהווה מהלך טבעי של הזוגיות וכאשר הדיבורים על החתונה מגיעים רוב הנשים ידעו לפזר רמזים לגבי טבעת אירוסין רצויה. לכן חשוב שלמול אותם רמזים ידע הדבר לרכז לעצמו מידע בסיסי שיכול לשמש אותו בעת רכישה של טבעות אירוסין מעוצבות.


לגבר שהולך לקנות טבעות אירוסין בעצמו רצוי וידאג שיתייעץ עם אחות, חברה או אימא של בת הזוג. לרוב הן ידעו בדיוק יוכלו לשפוך אור על רצונה של הכלה המיועדת כשברוב המקרים אף ידעו בדיוק מה היא רוצה. בנוסף, יש לעבור על מגירת התכשיטים של בת הזוג לנסות ולהבחין בנטייה שלה לגבי המתכת ממנה עשויים התכשיטים (זהב לבן, זהב צהוב), להתרשם מסגנון עיצוב התכשיטים (תכשיטים קלאסיים, מעוצבים) וכמובן לצלם כמה תמונות של התכשיטים בטלפון הנייד. זאת כי שתוכלו להראותם למוכר בחנות התכשיטים. שיטה נוספת שיכולה לעזור היא לעבור עם בת הזוג ליד חנות תכשיטים. יש והיא תיעצר לידה ותביע התפעלות מטבעות יהלום או טבעות אירוסין שיתנו לחתן המיועד כיוון מסוים.

התשובה הבסיסית לשאלה איזו טבעות אירוסין כדאי לקנות, מעבר לכך שהכלה המיועדת תאהב אותה היא שיש לבחון מספר אלמנטים נוספים:

גודל היהלום – ברובן המוחלט של טבעות האירוסין משובץ לפחות יהלום אחד גדול יחסית. רובנו לא יהיה מודעים לכך שמעבר להבדל המחירים בהתאם למשקל היהלום ישנו הבדל נוסף גם בין דרגת משקל אליה משויך היהלום. המשמעות היא שיהלום במשקל 0.95 קראט יהיה זול משמעותית מיהלום במשקל 1 קראט למרות ההבדל הזניח במשקל. כך בעצם ניתן לקנות טבעות אירוסין במשקל מכובד. זהו הבדל שלא תמיד מצוין על ידי רבים ממוכרי טבעות האירוסין אך רצוי שיעלה בעת רכישת טבעות אירוסין מעוצבות.

גודל היהלום הוא אולי המשתנה החשוב ביותר בטבעות אירוסין. טבעת אירוסין היא תכשיט של פעם בחיים ורוב הנשים מעדיפות שתהיה לו נוכחות כזו. בנוסף יהלום גדול שומר על ערכו לאורך זמן ולכן תמיד עדיף לרכוש תכשיטים עם יהלום גדול. לפיכך אנו מאמינים בגישה שעדיף לרכוש טבעת אירוסין עם יהלום גדול יחסית מאשר עם כמה יהלומים קטנים. כמובן בתנאי שזה לא סותר לחלוטין את רצון האישה.

שיבוץ היהלום –רובן של הנשים עונדות את טבעות אירוסין באופן יומיומי ובכך טבעות האירוסין חשופות לפגעים. איכות שיבוץ היהלום הינה משתנה חשוב ויש לנסות ולהבחין כי אין בו חלק רופף או עקום. שיבוץ של טבעות אירוסין הינו פשוט יחסית כשמדובר באבן אחת גדולה. הדבר מורכב יותר כאשר מדובר בשורה של אבנים קטנות. באותם שיבוצים עדינים הסכנה היא כי יהלום ישתחרר ויאבד היא גדולה יותר. בהתחשב בעובדה כי לרוב טבעת אירוסין נענדת באופן תדיר יש והיא צריכה להיות משובצת בצורה פשוטה ולא מתחכמת.
איכות היהלום –יהלום איכותי ומשובח הוא יהלום שלא דורש עיצוב. לפיכך, איכות החיתוך של היהלום צריכה להיות לכל הפחות "חיתוך פרימיום" זאת על מנת שהניצוץ הפנימי של היהלום יקבל ביטוי. על צבע היהלום להראות בעין כחסר צבע.

מתכת טבעות אירוסין – לרוב בחירת המתכת של טבעות אירוסין מעוצבות היא משתנה תלוי טעם ותקציב. רצוי שהמתכת ממנה עשויה טבעות אירוסין תתאים לשאר התכשיטים של האישה זאת על מנת שתוכל להתאימם. בבחירת זהב לבן צבע הטבעת צריך להיות עד כמה חסר צבע שניתן. אותו זהב לבן מדגיש את הצבע הטבעי של היהלום וככל שהיהלום חסר צבע כך הניצוץ שלו מרשים יותר. בבחירת זהב צהוב אפשר להתפשר יותר על הצבע מכיוון שהזהב הצהוב ממילא צובע מעט את צבע היהלום. חשוב לדעת, שככל שהמתכת טהורה יותר כך היא עמידה יותר בפני פגעים של זמן וחומרים.

מאור תכשיטים | טבעות אירוסין


אצלנו במאור כל התכשיטים נבדקים במכון התקנים הישראלי,ודרגת טוהר הזהב שלהם(המוכר בשם קרט) מאומתת ומסומנת בחותמת מיוחדת. בדיקה זו נועדה למנוע זיופים ולהגן על הצרכן. כל היהלומים במאור נמכרים עם תעודת אחריות שבה מצויין גודל היהלום, צבעו ורמת ניקיונו.

לפרטים נוספים:
03-6132248
http://www.mjm.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב