דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טפטים לחדרי תינוקות - טיפים לבחירה מוצלחת ונכונה 

מאת    [ 18/11/2012 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2105 פעמים ]

שילוב של טפטים לחדרי תינוקות מצריך התייחסות לכמה פרמטרים חשובים כדי לוודא שמדובר בהתאמה נכונה וביצירת האווירה המושלמת. ישנם סוגים שונים של טפטים ולא כולם, בהכרח, מתאימים לחדרי תינוקות. ובכל זאת, אפשר למצוא טפטים ייעודיים, כאלה שמותאמים באופן ישיר לחדרים אלה ויכולים להציע להם את הסגנון המתאים ואת העיצוב המתבקש. אם אתם מעוניינים לשלב טפטים בחדרי תינוקות, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון:


    • החליטו על קו עיצובי– בחירת טפטים לחדרי תינוקות, ולכל חדר, איננה משימה פשוטה. קיימים היום סוגים שונים של טפטים, העשויים ממגוון של חומרים ומציעים שפע של סגנונות. כדי לבצע את ההחלטה הנכונה ביותר, חשוב תחילה להחליט על הקו העיצובי של חדר התינוק ורק אחר כך לגשת למשימת בחירת הטפט.
    • קבעו מהו התקציב העומד לרשותכם– טפטים מוצעים היום בטווח מחירים רחב. בין אם אלה טפטים המיועדים לחדרי תינוקות, או טפטים המתאימים לכל אחד מחדרי הבית, ישנם טפטים איכותיים יותר ואילו אחרים פחות. טפטים איכותיים יעלו הרבה יותר מאשר טפטים פשוטים. ולכן, חשוב גם להחליט מהו התקציב העומד לרשותכם כדי לוודא שבחירת הטפטים אכן עומדת בתקציב ומאפשרת לכם ליהנות מיתרונותיו של הטפט והאווירה שהוא יוצר בחדר.
    • בחרו טפטים שישתלבו לצד האלמנטים האחרים בחדר– כדי לשלב נכון טפטים בחדרי תינוקות, יש להתייחס גם אל האלמנטים הנוספים הקיימים בחדר עצמו. אפשר למצוא טפטים בגוונים בהירים, ישנם גם טפטים הכוללים ציורים שונים ושלל של צבעים. חשוב לזכור שמדובר בחדר תינוקות, שצריך להיות רגוע ונעים בעיצובו. עומס של פריטים שונים וצבע, פחות מתאים לחדר זה. ולכן, בחירה של טפטים תוך התייחסות לכל האלמנטים, הרהיטים והפריטים השונים בחדר, תאפשר ליצור את המראה הנכון ובעיקר את האווירה המתאימה.
    • זכרו: פחות, זה הרבה יותר – בדומה לכל חדר אחר, בחירת טפטים לחדרי תינוקות חשוב שתתייחס לכלל ש: פחות, זה הרבה יותר. כשמדובר בתינוקות, או בחדרי שינה, יש צורך בקבלת אווירה שלווה ורגועה. טפטים צבעוניים מדי, או כאלה שכוללים ציורים רבים, עשויים לגרום לחוסר שקט אצל התינוק. כדאי לבחור טפטים בגוונים רכים ונעימים. אם בכל זאת מעוניינים לשלב טפטים צבעוניים או עם דמויות שונות, כדאי להדביק אותם על קיר אחד, ובקירות האחרים לבחור טפטים בגוונים "רגועים" יותר.
    • היעזרו במומחים בתחום כדי לקבל את ההחלטה המתאימה– אחת הדרכים לבחור ולהתאים טפטים לחדרי תינוקות, היא בעזרתם של מומחים בתחום. ישנן לא מעט חברות, המתמחות במכירת טפטים מסוגים שונים, לרבות כאלה המתאימים לחדרי תינוקות. אם אתם מתלבטים ואינכם יודעים כיצד לשלב אותם נכון, היעזרו במומחים אלה ויחד איתם בחרו את הטפטים המתאימים ביותר.
    • חשבו גם על העתיד – כשאתם מעצבים חדרי תינוקות ומשלבים בהם טפטים, כדאי לכם לחשוב גם על העתיד, או לכל הפחות, על השנים הקרובות. קחו בחשבון שהתינוק גדל וסגנון החדר משתנה. במקום להחליף טפטים בכל שנה או לעיתים קרובות, כדאי לבחור טפטים המעוצבים בסגנון ניטרלי ככל האפשר, כזה שיוכל להתאים גם לילדים בוגרים יותר וללוות את הילד לאורך השנים. בנוסף, יש להתייחס גם אל איכותו של הטפט. כדי שתוכלו ליהנות ממנו לתקופה ארוכה, מומלץ לבחור טפטים איכותיים ובמקביל גם לדאוג לתחזק אותם.

עיצוב חדרי תינוקות חשוב שייעשה נכון, ועל אחת כמה וכמה כשמעוניינים לשלב בהם גם טפטים. התייחסות לכל הפרמטרים האלה, תאפשר לכם לשלב טפטים באופן הנכון ביותר, ובעיקר ליצור בחדר התינוקות את האווירה המתאימה ואת הסגנון הנכון עבורו. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב