דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דשא סינטטי - על יתרונותיו בבתים פרטיים עם חיות מחמד 

מאת    [ 18/11/2012 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 1950 פעמים ]

יותר ויותר בעלי בתים פרטיים, ובעיקר בעלי חיות מחמד, בוחרים להתקין דשא סינטטי במקום לגדל דשא טבעי בחצר. דשא סינטטי משלב, במסגרתו, לא מעט יתרונות, ההופכים אותו לפתרון מושלם ולכזה שהופך אט אט לפופולארי יותר ויותר. מהם יתרונותיו של דשא סינטטי, ובעיקר כשמדובר בבתים פרטיים עם בן משפחה על 4 רגליים? על כך, במאמר הבא.

כיצד משתלב הדשא בבתים פרטיים

לא בכדי הפך דשא סינטטי לפתרון עבור בעלי בתים פרטיים רבים. בשנים האחרונות, במקום לשתול דשא טבעי, בוחרים לשתול דשא סינטטי ומסיבות שונות. הפיתוחים הטכנולוגיים המובילים בתחום זה, מאפשרים להגיע לתוצאות מצוינות ומעמידים לרשותנו דשא סינטטי באיכות גבוהה, והרבה יותר מבעבר. אפשר ליהנות מדשא סינטטי בבתים פרטיים, בגינות ציבוריות ובכל מקום כמעט שבו מעוניינים במרחב ירוק, הנראה בדומה לדשא הטבעי אך נהנה מיתרונות רבים, שלא קיימים בפתרונות אחרים. דשא סינטטי הפך להיות מבוקש מאד בישראל לאחרונה, ולא פחות מכך, על ידי בעלי חיות מחמד. ישראלים רבים מחזיקים חיות מחמד, ובעיקר כלבים, ומגדלים אותם כאחד מבני המשפחה. הבחירה באפשרות של דשא סינטטי במקום בדשא טבעי, מאפשרת להם להציע לכלב סביבה נעימה להתרוצץ בה ולשהות בה בימים שמשיים, אך גם מבלי שייגרמו לה נזקים ומבלי שייגרמו לכלב נזקים.

על יתרונותיו של הדשא הסינטטי

דשא סינטטי כולל, במסגרתו, לא מעט יתרונות, ההופכים אותו, כאמור, לפתרון מושלם לבעלי בתים פרטיים, המחפשים גם פתרון שיתאים לחיית המחמד שלהם, ובעיקר כשמדובר בכלב. הנה כמה מיתרונותיו הבולטים של דשא סינטטי זה:


    • דשא סינטטי, בהשוואה לדשא הטבעי, הינו עמיד וחזק הרבה יותר. הוא יכול להוות פתרון ריצוף לחלקו החיצוני של הבית למשך תקופה ארוכה ולהוות כמשטח נעים במיוחד עבור חיית המחמד. הטכנולוגיה המתקדמת המוצעת כיום, מאפשרת לייצר דשא סינטטי ברמה גבוהה מאד, ולכן הופכת אותו לאפשרות נהדרת עבור בעלי בתים פרטיים.
    • תחזוקו של הדשא הסינטטי הוא פשוט וקל. במידה והכלב עושה עליו צרכים או מלכלך אותו, קל לנקות את הדשא על ידי שטיפה מהירה. אין גם צורך להשקות אותו או לדשן אותו, ולכן הוא נחשב גם לפתרון חסכוני במיוחד, בהשוואה לדשא הטבעי.
    • דשא סינטטי, שלא כמו דשא טבעי, איננו מושך אליו חרקים או פרעושים, שעשויים לפגוע בחיית המחמד, בין אם מדובר בכלב או חתול. בהיותו עשוי מחומרים סינטטיים, הוא דוחה יצורים מסוגים שונים, שאינם חביבים על חיות המחמד ואף עשויים להזיק להם לא מעט.
    • דשא סינטטי עשוי מחומרי פלסטיק שונים, שאינם רעילים ואינם פוגעים בחיית המחמד. אין צורך לרסס אותו כדי לשמור ולתחזק אותו ולכן גם הוא לא יכול להזיק לחיית המחמד במידה והיא לועסת אותו.
    • שלא כמו דשא טבעי, דשא סינטטי איננו מגרה את חיות המחמד, בין אם מדובר בחתולים או בכלבים, לעשות עליו את הצרכים, כפי שקורה בגינות רבות ועל דשאים שונים.
    • ניתן להתקין אותו על משטח קשיח, כמו בטון, למשל, וגם על אדמה. ולכן, גם אם מתגוררים בבית פרטי אולם שטח האדמה מצומצם מאד ומחפשים פתרון אחר, ניתן להתקין דשא סינטטי על משטח נוסף וליהנות מגינה גדולה יותר, עליה יוכל בעל החיים לבלות לא מעט זמן וליהנות ממרחבים נהדרים.

בכל מקרה, בעת רכישת דשא סינטטי, יש לזכור שישנם סוגים שונים. אם יש לכם חיית מחמד וגינה פרטית, חשוב שתבחרו את הדשא המתאים ביותר, וכן גם כזה שיהיה איכותי, רך ונעים. כך, גם אתם וגם בעל החיים שלכם, תיהנו מדשא נהדר לתקופה ארוכה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב