דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טוטם חתול הבית 

מאת    [ 17/11/2012 ]

מילים במאמר: 916   [ נצפה 9534 פעמים ]

חתול יקר למד אותי לראות את דרכי במקומות חשוכים, עזור לי להרפות מהצורך המיותר כדי להירגע וליהנות מחיים. חזק את הקסם שלי שאשא  אותו ליעד.אם הייתי כותב טוטם על חתול אז הייתי מפריד את האיכויות שלו כאשר הוא גור וכאשר הוא חתול בוגר. אחד הדברים שלמדתי על החתולים שאני מגדל בבית זה שהם פשוט רוב היום עושים מדיטציה,אשכרה הם  מודטים וכאשר הם עושים זאת הם יושבים ולא שוכבים עם כל הגוף על הרצפה. החתולה שלי בלה למשל במשך שעות יושבת באותה תנוחה של מדיטציה מבלי כמעט לזוז. עוד דבר שמייחד את החתולים הוא הקשר שלהם לאדם ולהתפתחות האדם.

היכן שיש אנשים בארץ תמיד גם יהיו חתולים,ונוצרה מעיין תלות הדדית בצורך של בני אדם באהבה שלהם ובצורך של החתולים באדם .החתול מלמד אותנו לא להתבייש לבקש,להזדקק,להצטרך מבלי שנאבד ולו גרם אחד מהכבוד שלנו. שימו לב שחתול שהוא הכי נזקק לנו כדי לשרוד לעולם לא ישדר לנו מסכנות,או רחמים. חתול הוא חתול והוא נשאר מלכותי גם בהזדקקות שלו בצרכים שלו לאדם. עוד דבר שהחתול מלמד: לאהוב את עצמינו מאוד, להרגיש בעלי הבית על החיים שלנו,על הטריטוריה והמרחב שלנו וכמובן להגן עליו ולשמור עליו. חתול יהיה מוכן להקריב את חייו במאבק עם חתול אחר על טריטוריה. החתול מלמד אותנו לכבד מאוד את המרחב שלנו ולעולם לא להתבייש להיכנס למרחב של מישהו אחר כאשר זה למטרת הישרדות.

החתול מלמד אותנו להפסיק לעשות שיקולים של אנשים אחרים בנוגע למה שאנחנו צריכים או מתנהגים. מה שאנחנו תופשים כחוצפה הינו טבעי בהתנהגות של חתול. החתול מלמד אותנו לנקות את עצמינו ולשמור על היגיינה שמאפשרת שמירה על התדר הרוחני שלנו,הפרווה של החתול מדברת על טיפוח ויצירת קשר עם יופי ואסטטיקה. החתול נמצא בקשר עם עולמות נוספים והוא מחבר אותנו לזה כאשר הוא בסיבה שלנו. חתולים הם הילרים טבעיים והגרגור של החתול מבטא הרגשת בריאות טובה,נוחיות,ויכולת להמיר אנרגיה אחת באנרגיה אחרת. המרה.

טוטם החתול מעודד את הזריזות בגוף ובנפש. אתה תהיה פעיל עם רעיונות ומקומות חדשים. החתול נותן לך תפיסה ברורה יותר.
עוזר רוח זו נותן תושייה, חוזק ואומץ. זה ייתן לך אומץ וביטחון עצמי.
בדוק את הצבעים, ואופי ההתנהגות של החתול שלך. זה ישקף המון  בחיים שלך.
כאשר חתול הופך לדומיננטי בחיים שלך, קסם ומסתורין מגיעים  לחייך.
קשור לאלת הפריון הנורדית , והאלה המצרית שלובשת צורה של חתול.

 חתולים מייצגים טוטם עם  סקרנות, עצמאות, וודאות ותשע נשמות. הם קשורים גם עם מרפאים וריפוי. הגרגור שלהם הוא בתדר ריפוי ולכן הם יכולים למעשה לרפא את עצמם, או אותנו, על ידי גרגור. כולנו שמענו על המכשפות "המוכרות", שנעזרות  בחתול שחור כחבר. למען הפרוטוקול, אני מצאתי שהחתולים שלי סייעו לי מאוד כשאני כשהייתי צריך. הוא  יגרגר והאנרגיה הרגועה מביאה איזון לסביבה. חתולים הם גם ליליים. כי לבני אדם יש   פחדים, החתול אחראי על המסתורין והקסם של הלילה והחושך.
כמה דברים שלא ידועים על החתולים  הם שהם יעזרו לנו במדיטציה. הם גם יסייעו לנו בחלומותינו. חתולים אוהבים לישון עם בני אדם. חלק מזה זה בגלל שהם חולמים איתנו והופכים להיות העוזרים היפים שלנו. לפעמים אנחנו שוכחים את יכולתו של החתול להילחם ולעמוד על שלו.


אם אתה מוצא שטוטם רוח החיה שלך הוא החתול, תסתכל על התכונות האלה כדי לראות איך החתול  מלמד אותך. האם אתה רואה את הקסם והמסתורין סביבך?קריאת טוטם רוח בעלי חיים יכולה לעזור לך באופן ברוהם שומרים את הסודות של העולם האחר לנצח לעצמם, כפי שהם מתבוננים בעורמה בעולם שלא רואה ולא מבין את עומק הידע שלהם. עם זאת, חתולים שחורים  היו נחשבים רעים, והוקרבו.
במסורת מערבית, חתולים שחורים היו קשורים בכישוף. הסיבה לכך היא שהשחור היה מקושר עם סכנות, כביכול, של הלילה, והחתול קשור לשינוי בדיוק כמו הצעיף של משמרות לילה ותפיסת המציאות שלנו.


עם זאת, ברומא העתיקה החתול היה מקודש לדיאנה, אלת הירח. כאן החתול גם נחשב לשומר של בתים וסמל לטוב מקומי.
במסורת מוסלמית, החתול זוכה לכבוד לשמירת מוחמד מהתקפה של נחש קשה.
באגדה הנורדית החתול מתואר בציור המרכבה של אלת הפריון שלהם, פרייה, ולכן החתול נחשב לברכה לתינוקות וסימן טוב למי שמגדילה  שורות משפחתה.
במצרים העתיקה היו חתולים קדושים ואפילו תוארו על ראשו של האלה, Bastet שהיתה נערצת על ידי המצרים הקדמונים.
הנה רשימה מהירה-לסמליות  החתול:
פיקח 'חכם'סודי'מסתורי'אינטליגנטי'אינטואיטיבי'על טבעי'ערנות'סלקטיבי 'עצמאי.

חתולים עצמם הם בעלי  תושייה ונוטים לתת לנו מסרים של שינוי, גמישות של הסתגלות. לעתים קרובות, כאשר חתול עושה הופעה בחיינו זה מסר עבורנו לנער את השגרה הרגילה שלנו ולעשות כמה שינויים טריים בחיינו, כמו גם להיות גמיש יותר בחשיבה שלנו.
חתולים יכולים להיות די מרוחקים, וגם זה לעתים קרובות הודעה כי  עלינו להתרחק מאנשים או מצבים. לפעמים התרופה הטובה ביותר לבעיה היא להתרחק ממנה - חתול מטבעו מבין את זה, ואנחנו נהיה  חכמים כדי לזהות את הצורך הזה גם כן.
לבסוף, החתול הוא חיה הסמלית של תעלומה. למרבה הצער, חוסר הוודאות שלו נתן לחתול שם רע באזורים מסוימים של הפולקלור, במיוחד כישוף. כאשר, למעשה, זה הוא נכס שניתן לרתום לבני אדם.

במילים פשוטות,  הסמליות של  החתול היא שם נרדף, ליצירתיות וכוח נפשי בגלל ההתנהגות שלו הלפעמים לא שגרתית  ו" מסתורית ". זה משתקף גם בחפיסת טארוט כפי שאנו רואים את החתול במלכת מטות בקלף.
החדשות הטובות הן, המסתורין הזה הוא מסר שניתן לנו לגבי  הכוח של האשליה. הסמליות של החתול מזכירה לנו שלא לנפול טרף לאמונות שווא, כדי לא להיות טיפש מתוך בורות והבנה נובעת מהחכמה הפנימית שלנו. החתול מסמן לנו להבין שכאשר אנו פונים בלבנו, מחשבותינו ונשמותינו, נלמד לבטוח בעצמנו שאנחנו תמיד נוצג באור האמת.
אם מצאת מאמר זה מעניין, ייתכן שגם אוהב את ההודעה שלי על הדפסי חתולים - מחשבות על הסמליות חית חתול על ידי התבוננות טביעות הרגליים שלהם.

בברכה

דורון אורסיאנו

דורון יליד חיפה, מתקשר מ -1997 כשיצר ביחד עם תמר את הספר "יואל מסר לאנשי האור".דורון השתלם בלימודי מוסיקה גם בבי"ס רימון,למד את שיטת הריפוי בצליל ותנועה.הוא יוצר, כותב ומלחין מוסיקה ושירה, וגם מבצע חלק מיצירותיו.למד פילוסופיה אינדיאנית, מלמד את לימודי הטוטם ומעגל הצבעים, למד את הקורסים של דהבן ואורין "התעוררות גוף האור" והינו מורה לשיטה.הוא מאסטר רייקי ולאחרונה למד פסיכוטרפיה בשיטת הקומי.זו שיטת ריפוי הנשענת על אוצר הפילוסופיה האינדיאנית. לדורון כישרון טבעי לתקשור והוא החל לתקשר באופן ספונטני לפני כ- 15 שנים. הוא מקבל אנשים לפגישה אישית ומשתמש באוצר הידע והניסיון שרכש ובהשראת    יואל ההדרכהוהנשרהלבן.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב